ОДЕСЬКА МІСЬКА РАДА
ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № __ І-ІІІ СТУПЕНІВ
(ОЗОШ № ___)
засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами
№ 1 від 14.09.2022 р.
Голова: Костів Олеся Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи
Секретар: ПІБ, вчитель-логопед
Присутні: 9 осіб
Костів О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи.
ПІБ., вчитель логопед-дефектолог.
ПІБ, вчитель 1 - Б класу.
ПІБ, асистент вчителя.
ПІБ, практичний психолог.
ПІБ, вчитель дефектолог.
ПІБ, медична сестра.
ПІБ, мати дитини з особливими освітніми потребами.
ПІБ повністю, директор КУ «ОІРЦ № 9»
Порядок денний:
СЛУХАЛИ:
Костів Олесю Володимирівну, заступника директора з навчально-виховної роботи, про зміни, що вносяться до порядку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти» (із змінами і доповненнями від 26.04.2022 року № 483). Про необхідність проведення моніторингу розвитку особи з особливими освітніми потребами відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (із змінами), плану роботи ЗЗСО № -- на 2022/2023 навчальний рік.
Тому пропоную команді психолого-педагогічного супроводу ПІ дитини, учня 1-Б класу з особливими освітніми потребами, ознайомити присутніх з розробленою індивідуальною програмою розвитку. Надати свої спостереження, тези щодо індивідуальної програми розвитку.
ВИСТУПИЛИ:
- ПІБ асистент вчителя 1 - Б класу, яка зазначила, що були
виявленні проблеми у спілкуванні зі однолітками та концентрації уваги. Дитині потрібне збільшення часу на виконання завдання, додаткові перерви для відпочинку, заохочування до виконання завдань.
- ПІБ, вчитель 1 - Б класу, яка зазначила, що на І семестр заплановано
вивчити букви, складати їх у склади, навчити писати. Вивчити числа та виконувати арифметичні дії. Лічити предмети, вимірювати величини. Розповідати про себе та про свою родину, здорові та шкідливі звички.
- ПІБ, вчитель-логопед, яка розповіла про результати корекційно-розвиткової роботи, зазначила, що на І семестр 2022 -2023 н.р. заплановано працювати над правильним мовленнєвим диханням, розвивати м'язи артикуляційного апарату, дрібну моторику та розвиток психічних процесів.
- ПІБ, практичний психолог, яка зазначила про результати корекційно-розвиткової роботи, зазначила, що цьому навчальному році плануємо покращити збільшення словникового запасу, збільшення концентрації уваги. Розвивати навички орієнтації в зошиті. Розвивати швидкість сприйняття і переробки інформації, мотивацію до навчання, комунікативні навички, фонематичний слух, навички читання та письма, самоконтроль й саморегуляцію діяльності, вольові якості через гру.
- ПІБ, вчитель реабілітолог, яка розповіла про результати корекційно-розвиткової роботи, зазначила, що на цей навчальний рік планую розвиток дрібної та загальної моторики, координації, орієнтування в просторі, відчуття власного тіла, розвиток усіх фізичних якостей. Вправи для корекції плоско вільгісної деформації та сколіозу. Розвиток дихальної гімнастики.
- ПІБ, мама дитини з особливими освітніми потребами розповіла, що дитина вдома захоплюється малюванням та комп’ютерними іграми. Долучається до виконання домашніх обов’язків. Полюбляє рухливі ігри, відпочинок на природі. ПІБ, погодилась із результатами обстеження та із поставленими цілями, завданнями на І сем. 2022-2023 н.р. ПІБ, погодилась з вище сказаним та погодилась з індивідуальною програмою розвитку для _______ на І семестр 2022-2023 навчального року, з поставленими цілями та завданнями навчання. Погодилась з отриманням корекційно-розвиткових послуг фахівцями закладу освіти в очній формі з дотриманням безпечних умов, погодилась з графіком корекційно-розвиткових занять.
- ПІБ, директор інклюзивно-ресурсного центру, яка підвела, що членами команди супроводу надані спостереження про наявний рівень знань, вмінь та навиків учениці. Здійснено оцінку розвитку дитини з особливими освітніми потребами, яка знаходиться на індивідуальній формі навчання (педагогічний патронаж). Озвучено інформацію про її успіхи, прогресивний розвиток, рівень сформованості її соціальних та комунікативних навичок. Пропоную членам команди супроводу, затвердити поставлені цілі та завдання навчання в індивідуальній програмі розвитку учениці з урахуванням категорії труднощів в освітній діяльності та рівня підтримки.
- ПІБ, класний керівник, запропонувала членам команди супроводу, затвердити індивідуальну програму розвитку для ПІ учня, учня 1-Б класу, на 2022-2023 навчальний рік.
УХВАЛИЛИ:
За – 9 осіб
Проти – 0 осіб
Утримались – 0 осіб
Голова зборів _____________________ Олеся КОСТІВ
Секретар _____________________ _____________
Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
_______________ ІП директор ІРЦ
________________ ІП класного керівника
________________ ІП асистента вчителя
________________ ІП практичного-психолога
_______________ ІП вчителя-логопеда
________________ ІП вчитель-дефектолог
________________ ІП медичного працівника
________________ ІП мати, або батька дитини