Урок № 47
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ
Аналіз письмового переказу
Мета: підбити підсумки перевірки учнівських робіт, відзначити позитивне в їх виконанні, проаналізувати допущені в роботах типові помилки; спрямувати учнів на індивідуальне опрацювання допущених помилок, належним чином їх проінструктувавши; удосконалювати логічне мислення, навички самостійної роботи.
Обладнання: підручник.
ХІД УРОКУ
І. Повідомлення мети і завдань уроку. Мотивація навчання.
ІІ. Підведення підсумків роботи над переказом.
◊ Загальна оцінка вчителем виконаної учнями роботи.
◊ Аналіз двох-трьох найбільш вдалих робіт.
С х е м а а н а л і з у п е р е к а з у
ІІІ. Повернення учням перевірених зошитів. Оголошення оцінок за роботу.
IV. Індивідуальне опрацювання учнями допущених помилок.
Учні, які впоралися з роботою, одержують індивідуальне завдання.
V. Підведення підсумків уроку.
VI. Домашнє завдання.
Завершити роботу над помилками.