Звіт асистента вчителя про проведену роботу в І семестрі 2023-2024 н. р.

Про матеріал
Звіт асистента вчителя про проведену роботу в інклюзивному класі: перший семестр та поставлені завдання, про досягнення та розвиток учня з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Звіт асистента вчителя

про проведену роботу в І семестрі 2023-2024 н. р.

На перший семестр нами були поставлені такі короткочасні завдання: розвивати загальну і дрібну моторику; удосконалювати навички письма та читання; збагачення активного та пасивного словника; продовжувати розвивати комунікативні навички, уміння долати бар’єри спілкування; долати негативні емоції і реакції; формувати позитивне ставлення та мотивацію до освітнього процесу; формувати здоровий спосіб життя та подальшу соціалізацію; заохочувати до участі в загальношкільних заходах; брати участь у роботі на уроках, спільних іграх під час перерв; підвищити впевненість у собі, формувати позитивну самооцінку, почуття власної гідності; розвивати загальну обізнаність, розширювати життєвий досвід; розширити навички самообслуговування; розвивати навички соціальної комунікації та взаємодії; встановлення особистих взаємостосунків у сім’ї, групі, класі, громадських місцях; соціально-психологічна адаптація до умов життя. 

З метою аналізу проведеної роботи по створенню умов розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням було проведено оцінку актуальних знань, умінь і навичок, загальних здібностей до навчання, поточний аналіз труднощів і обмежень, сильних і слабких сторін дитини в ході якої було виявлено:

 майже на всіх уроках мало активна, робота залежить від настрою;

 зорова увага в межах норми; загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги; запам’ятовує переважно те, на що звертає особливу увагу, що цікавить і справляє враження;

 звуковимова порушена, самостійно не завжди  відповідає на запитання; відповідає переважно окремими словами й короткими реченнями;

 не виникають труднощі під час роботи у зошиті, пише, проте швидко втомлюється; сформованість навичок письма розвинута на середньому рівні (намагається писати акуратно); стійкого інтересу до письма не виявляє; ініціює письмо тільки з певною метою та заохоченням з боку вчителя);

 протягом дня здатна підтримувати фізичну активність, проте коли втомлюється, діяльність стає менш продуктивною;

 часто ображається, у дівчинки різко змінюється настрій, стає примхливою, вередує, може відмовлятися від роботи;

 темп роботи нерівномірний, швидко втомлюється, відволікається; прояви волі помітно залежать від стимуляції дорослого;

– саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни та самообслуговування.

Учениця  активна у власних видах діяльності, та пасивна у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. В разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання. Даші складно контролювати власну діяльність, не доводить справу до кінця, швидко втомлюється, працює нерівномірно.

 


 

Асистент вчителя                                                                        О.О. КУЦА

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
9 січня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку