Звіт асистента вчителя
про проведену роботу в І семестрі 2023-2024 н. р.
На перший семестр нами були поставлені такі короткочасні завдання: розвивати загальну і дрібну моторику; удосконалювати навички письма та читання; збагачення активного та пасивного словника; продовжувати розвивати комунікативні навички, уміння долати бар’єри спілкування; долати негативні емоції і реакції; формувати позитивне ставлення та мотивацію до освітнього процесу; формувати здоровий спосіб життя та подальшу соціалізацію; заохочувати до участі в загальношкільних заходах; брати участь у роботі на уроках, спільних іграх під час перерв; підвищити впевненість у собі, формувати позитивну самооцінку, почуття власної гідності; розвивати загальну обізнаність, розширювати життєвий досвід; розширити навички самообслуговування; розвивати навички соціальної комунікації та взаємодії; встановлення особистих взаємостосунків у сім’ї, групі, класі, громадських місцях; соціально-психологічна адаптація до умов життя.
З метою аналізу проведеної роботи по створенню умов розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням було проведено оцінку актуальних знань, умінь і навичок, загальних здібностей до навчання, поточний аналіз труднощів і обмежень, сильних і слабких сторін дитини в ході якої було виявлено:
– майже на всіх уроках мало активна, робота залежить від настрою;
– зорова увага в межах норми; загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги; запам’ятовує переважно те, на що звертає особливу увагу, що цікавить і справляє враження;
– звуковимова порушена, самостійно не завжди відповідає на запитання; відповідає переважно окремими словами й короткими реченнями;
– не виникають труднощі під час роботи у зошиті, пише, проте швидко втомлюється; сформованість навичок письма розвинута на середньому рівні (намагається писати акуратно); стійкого інтересу до письма не виявляє; ініціює письмо тільки з певною метою та заохоченням з боку вчителя);
– протягом дня здатна підтримувати фізичну активність, проте коли втомлюється, діяльність стає менш продуктивною;
– часто ображається, у дівчинки різко змінюється настрій, стає примхливою, вередує, може відмовлятися від роботи;
– темп роботи нерівномірний, швидко втомлюється, відволікається; прояви волі помітно залежать від стимуляції дорослого;
– саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни та самообслуговування.
Учениця активна у власних видах діяльності, та пасивна у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. В разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання. Даші складно контролювати власну діяльність, не доводить справу до кінця, швидко втомлюється, працює нерівномірно.
Асистент вчителя О.О. КУЦА