10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Звіт класного керівника

Про матеріал
Приклад виконання звіту класного керівника Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі 5-А класу
Перегляд файлу

Звіт класного керівника

Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі 5-А класу

 

Загальні дані про класний колектив.

В 5 – А класі навчається  22 учнів:  12 хлопчиків та 10дівчаток.  

Виховна мета класного колективу  Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:

  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;
  • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;
  • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;
  • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організа­торські здібності та естетичні нахили в дітей;
  • сформувати навички  здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;
  • ціннісне  ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

За   2016- 2017 н. р. з учнями 5- А класу проведено значну виховну роботу.

   В цілому  клас представляє сформований учнівський колектив. Діти всі з достатнім та високим навчальним потенціалом. Учні  дуже енергійні, жваві, прагнуть як найшвидше пізнати навколишній світ.

  Стосунки між учнями класу  дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.

 Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.

В класі є лідери:   Антикало Вікторія,  Бричка Ольга. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.

Пізнавальні особливості учнів класу  високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами -  Ковалець Юлія, Гучок Каріна, Кульпач Вікторія.

Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи

 також діти не байдужі до загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь. Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.

П’ятикласники  охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.

Більшість дітей в класі задіяні в гуртковій роботі з психології.

Учні  активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.

Протягом року учні класу брали участь у конкурсах і змаганнях різного рівня , Приймали участь у акціїї «Молодь обирає здоров´я», «Сова таємничий житель Полісся».Моральні якості у дітей класу позитивні

Батьки приймають активну участь в житті класу, школи. Всі діти знаходяться під контролем батьків.

 

Індивідуальна робота з активом классу:

  1. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.
  2. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.
  3. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом школярів.
  4. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
    Форми роботи з батьками :
    • Батьківські лекторії , збори.
    • Індивідуальні бесіди з батьками ,консультації.
    • Відвідування сімей учнів.

Практикум „ Ділові ігри , Круглий стіл, обмін досвідом виховання в сім'ї

  • Анкетування, тестування.
  • Залучення батьків до громадської - корисної роботи класу.
  • Ставлення батьків до школи і вчителів позитивне.

Самоврядування в класному колективі..

Упродовж року ми підтримували рівень громадської ак­тивності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло ство­ренню позитивного мікроклімату в колективі. Учнівська ініціатива сприяла проведенню  в рамках тижня географії  відкритого виховного заходу  « Посвята в географи », вечорів –до Дня Збройних сил України , Св. Миколая, Св. Валентина,  8 Березня, Свята Матері. П’ятикласники брали активну участь і у шкільних святах: Панні осінь, Новорічний ранок, привітання вчителів з професійним святом , благодійних акціях.

     В класі були проведенні тематичні виховні години до Дня писемності «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема», Дня козацтва «Козацькій славі жити у віках»,  Дня памяті жертв Голодомору та політичних репресій «Прости нас, пам'яте, прости!», Дня Соборності  «Соборна Україна: втрати і знахідки років , Дня героїв Крут «На Аскольдовій могилі поховали їх» , «Україна – наш спільний дім», « Діти України про свої права», тематичних тижнів , Дня Довкілля

Організовано протягом року 3 екскурсії:  до м. Житомира, м. Вінниця та оглядово- краєзнавча по рідному місту Славута. Також в цьому навчальному році клас відвідував краєзнавчий музей ( до Дня партизанської слави та до 380 річчя заснування міста), міську дитячу бібліотеку, центр туризму та екологічний центр, СЮТ.

В класі була проведена зустріч з місцевим  письменником  В. Надуваним. До Дня Перемоги волонтери класу провідали  ветерана М.Г. Мельничука   та записали цікаву розповідь –спогади про його бойові подвиги.

 Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають. Клас брав  участь у всіх громадських , шкільних заходах : паперовий скарб , прибирання території, захід до Дня писемності , (« Милосердя » , «Подаруй бібліотеці книгу»).

 

Місячник патріотичного виховання «Мій рідний край у незалежній Україні»

Година спілкування «Мій край – моя історія жива».

Уроки мужності: «Тільки пам’ять не сивіє» до Дня остаточного визволення України від фашистських загарбників випуск стіннівок, відвідування музею Великої Вітчизняної війни.

Місячник морально-правового виховання та правової пропаганди

«Бережи мене, мій законе!»

Тематичні години спілкування: «Захист прав дітей у нашій державі».

Година спілкування  «Конвенція прав дитини. Знай свої права!»

Конкурс малюнків «Права дитини».
Тренінгові заняття «Рівний – рівному».

ГС « Попередження дитячої бездоглядності».

Дискусія « Види насильства , як уникнути насильства?»

Місячник громадянського виховання «Шляхами подвигу та слави!»

Година спілкування: «Любіть Україну і пісню її солов’їну».

Свято «Козацькому роду нема переводу»

 

Декада  безпеки руху дітей «Безпека на вулиці!»

Конкурс малюнків і плакатів «Будь уважним на дорозі!»

Вивчення правил безпечної поведінки на вулицях і дорогах (пішохідна екскурсія).

Проведення уроку з безпеки руху напередодні зимових канікул.

Декада  антиалкогольної та антинаркоти-чної пропаганди

 (до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом)

Класна година «Твоє здоров'я - у твоїх руках»

Виступ агітбригади "Скажемо СНІДу-НІ!"

Бесіди про шкідливість паління й алкоголю для здоров'я дітей і підлітків.

Методичні знахідки , що стали пріоритетними у виховній роботі – це проектна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії , командної роботи,   креативності , критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії , комунікативних умінь,  самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.

У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формують в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.

Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку:  що виховна діяльність класу  як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів  утворює нове інтеграційне ціле , де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.

 

 

 

 

 

doc
Додано
10 квітня
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку