Звіт класного керівника
Шеремет Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі 5-А класу
Загальні дані про класний колектив.
В 5 – А класі навчається 22 учнів: 12 хлопчиків та 10дівчаток.
Виховна мета класного колективу Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:
За 2016- 2017 н. р. з учнями 5- А класу проведено значну виховну роботу.
В цілому клас представляє сформований учнівський колектив. Діти всі з достатнім та високим навчальним потенціалом. Учні дуже енергійні, жваві, прагнуть як найшвидше пізнати навколишній світ.
Стосунки між учнями класу дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.
Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.
В класі є лідери: Антикало Вікторія, Бричка Ольга. Здійснюється робота з опорою на лідерів , які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.
Пізнавальні особливості учнів класу високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами - Ковалець Юлія, Гучок Каріна, Кульпач Вікторія.
Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи
також діти не байдужі до загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь. Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.
П’ятикласники охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.
Більшість дітей в класі задіяні в гуртковій роботі з психології.
Учні активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.
Протягом року учні класу брали участь у конкурсах і змаганнях різного рівня , Приймали участь у акціїї «Молодь обирає здоров´я», «Сова таємничий житель Полісся».Моральні якості у дітей класу позитивні
Батьки приймають активну участь в житті класу, школи. Всі діти знаходяться під контролем батьків.
Індивідуальна робота з активом классу:
Практикум „ Ділові ігри „ , Круглий стіл, обмін досвідом виховання в сім'ї
Самоврядування в класному колективі..
Упродовж року ми підтримували рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Учнівська ініціатива сприяла проведенню в рамках тижня географії відкритого виховного заходу « Посвята в географи », вечорів –до Дня Збройних сил України , Св. Миколая, Св. Валентина, 8 Березня, Свята Матері. П’ятикласники брали активну участь і у шкільних святах: Панні осінь, Новорічний ранок, привітання вчителів з професійним святом , благодійних акціях.
В класі були проведенні тематичні виховні години до Дня писемності «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема», Дня козацтва «Козацькій славі жити у віках», Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій «Прости нас, пам'яте, прости!», Дня Соборності «Соборна Україна: втрати і знахідки років , Дня героїв Крут «На Аскольдовій могилі поховали їх» , «Україна – наш спільний дім», « Діти України про свої права», тематичних тижнів , Дня Довкілля
Організовано протягом року 3 екскурсії: до м. Житомира, м. Вінниця та оглядово- краєзнавча по рідному місту Славута. Також в цьому навчальному році клас відвідував краєзнавчий музей ( до Дня партизанської слави та до 380 річчя заснування міста), міську дитячу бібліотеку, центр туризму та екологічний центр, СЮТ.
В класі була проведена зустріч з місцевим письменником В. Надуваним. До Дня Перемоги волонтери класу провідали ветерана М.Г. Мельничука та записали цікаву розповідь –спогади про його бойові подвиги.
Учні проводять класні збори , де вирішують питання навчання , дисципліни та поведінки окремих учнів класу . Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають. Клас брав участь у всіх громадських , шкільних заходах : паперовий скарб , прибирання території, захід до Дня писемності , (« Милосердя » , «Подаруй бібліотеці книгу»).
Місячник патріотичного виховання «Мій рідний край у незалежній Україні»
Година спілкування «Мій край – моя історія жива».
Уроки мужності: «Тільки пам’ять не сивіє» до Дня остаточного визволення України від фашистських загарбників випуск стіннівок, відвідування музею Великої Вітчизняної війни.
Місячник морально-правового виховання та правової пропаганди
«Бережи мене, мій законе!»
Тематичні години спілкування: «Захист прав дітей у нашій державі».
Година спілкування «Конвенція прав дитини. Знай свої права!»
Конкурс малюнків «Права дитини».
Тренінгові заняття «Рівний – рівному».
ГС « Попередження дитячої бездоглядності».
Дискусія « Види насильства , як уникнути насильства?»
Місячник громадянського виховання «Шляхами подвигу та слави!»
Година спілкування: «Любіть Україну і пісню її солов’їну».
Свято «Козацькому роду нема переводу»
Декада безпеки руху дітей «Безпека на вулиці!»
Конкурс малюнків і плакатів «Будь уважним на дорозі!»
Вивчення правил безпечної поведінки на вулицях і дорогах (пішохідна екскурсія).
Проведення уроку з безпеки руху напередодні зимових канікул.
Декада антиалкогольної та антинаркоти-чної пропаганди
(до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом)
Класна година «Твоє здоров'я - у твоїх руках»
Виступ агітбригади "Скажемо СНІДу-НІ!"
Бесіди про шкідливість паління й алкоголю для здоров'я дітей і підлітків.
Методичні знахідки , що стали пріоритетними у виховній роботі – це проектна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії , командної роботи, креативності , критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії , комунікативних умінь, самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.
У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формують в учасників вміння розкривати власні можливості , розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки , розуміти інших.
Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле , де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.