Звіт вчителя-класовода про виконання ІПР

Про матеріал
Звіт вчителя-класовода за І семестр 2022-2023 н. р. про виконання ІПР учениці 1 класу
Перегляд файлу

 

Звіт про надання корекційно-розвиткових послуг

 

Напрямок корекційно-розвиткової роботи:      Розвиток мовлення

 

Дані про дитину: Воїна Дмитро Володимирович, учень 4 класу.

 

Період надання корекційних занять: 01.12.2021 р. - 09.06.2022 р.

 

Компетенції дитини на початок звітного періоді:    

       Навчання проходить за  програмою з корекційно-розвиткової роботи  «Розвиток мовлення» для 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку, автори: Омельченко І.М., Федорович Л.О.

        Дмитро погано розуміє прослуханий текст різних жанрів. Не розуміє сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

     Учень не бере участь у груповій та парній роботі на уроках, спільних іграх під час перерв. Під час навчальної діяльності учень не відповідає на запитання. На заняттях з «Української мови» та «Я досліджую світ» працює охоче, хоча не все вдається (з допомоги асистента). Погано сприймає тексти на слух, переказує фрагментами. Самостійно, але з помилками списує текст з друкованої основи, але виникають великі труднощі при письмі під час диктування. Вміє виконувати дії додавання та віднімання, але є великі труднощі з переходом через десяток. Множення і ділення дається Дмитрові дуже важко.

 

Українська мова

  •     неуважно слухає і  не розуміє вчителя, приступає до роботи не відразу;
  •     не відповідає на питання або використовує окремі короткі слова для відповіді;
  •     завдання виконує частково, з допомогою вчителя-асистента;
  •     списує з дошки та підручника несвідомо, з помилками;
  •     виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;
  •     не промовляє вірші, скоромовки;
  •     не вчить вірші на пам’ять, не переказує сюжетний текст прочитаного ;
  •     не складає речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією.

Математика

  •     володіє знанням чисел та нумерації, частково знаннями усного й письмового додавання і віднімання;
  •     прикладів на ділення та множення в стовпчик не виконує;

-  порівнює порядок та кількість предметів;

- може віднайти й сортувати числа за їхніми властивостями:;

   -  не має уявлення про процес розв'язування задачі;

   -  частково здійснює операції з цілими числами (додавання та віднімання за допомогою вчителя);

   -   частково здійснює операції вимірювання, вміє дослідити довжину, ширину

- не вміє визначати час за годинником, , частково орієнтується у вартості монет та купюр.

- таблички множення не знає та не розуміє її.

 

 

За результатами навчальних досягнень та спостережень Воїна Дмитро засвоїв програмний матеріал на початковому рівні.      Хлопчик швидко виснажується, увага характеризується переключенням, важкістю зосередження.

 

 

Результати, яких вдалося досягти:

У дитини спостерігаються позитивні зміни у фонематичному сприйнятті й відтворенні. Збільшився словниковий запас. Став краще читати. На уроках та додаткових заняттях займається із задоволенням.  Учень любить математику. Старається. Задачі на одну дію розв’язує з допомогою дорослих. Починаємо множити на одноцифрове число.

 

План подальшої корекційної роботи:

Продовжити  роботу над вдосконаленням фонематичного, граматичного, лексичного компонента мовлення. Працювати над темпом, ритмом читання та письмом. Здійснювати усний рахунок.

 

Короткотривала мета:  

Вдосконалювати діалогічне, монологічне та зв’язне мовлення. Орієнтуватися в часі і просторі.

 

 

 

 

Вчитель                                                    Бобела О. Є.

 

 

 

 

 

 


 

Звіт про надання корекційно-розвиткових послуг

 

Напрямок корекційно-розвиткової роботи:      Корекція розвитку

 

Дані про дитину: Воїна Дмитро Володимирович, учень 4 класу.

 

Період надання корекційних занять: 01.12.2021 р. - 09.06.2022 р.

 Компетенції дитини на початок звітного періоді:

  Корекційно-розвиткова робота здійснюється за програмою з  «Корекція розвитку» для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку, автори: Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О. Фізичний розвиток Дмитра  відповідає віковим нормам.

Має навчальні досягнення низького рівня. Оволодіваючи елементами навчальної діяльності має потребу у повторенні вказівок, у постійній допомозі дорослого.

Сприйняття навчальної інформації учневі дається нелегко, він має недовготривалу пам’ять, неактивне мислення та не досить розвинену уяву. Тому, навчання Дмитрові дається нелегко, хоча він стараться.

Мисленнєві операції сформовані на елементарному рівні. Може їх виконувати лише з опорами та допомогою вчителя. Потребує чітких інструкцій та постійного контролю з боку дорослих.

Домінуючі захоплення та інтереси слабо виражені. Взаємовідносини з оточуючими однолітками і старшими доброзичливі. Адекватно ставиться до рідних, однолітків. Ніяковіє в незнайомій обстановці. Характер при цьому спокійний, не агресивний.

 

 Результати, яких вдалося досягти:

Учень самостійно описує себе, свою зовнішність, використовуючи прикметники позитивного забарвлення; усвідомлює можливості та об’єктивні обмеження людського тіла (не може літати, жити під водою...); орієнтується у просторі; описує те, що бачить (чує, до чого торкається) у даний момент; характеризує свої відчуття.

В результаті проведеної просвітницької, профілактичної, роботи з батьками, вчителями було досягнуто позитивного результату у формуванні адекватної самооцінки, покращення соціальних навичок, спостерігається зацікавленість учня у спілкуванні з однолітками. Взаємодія між учнями класу набуває ознак доброзичливості, допомоги та підтримки.

План подальшої корекційної роботи: 

Формувати навички співпраці, здатності проявляти турботу, повагу до інших, встановлювати дружні стосунки.

 

Короткотривала мета:

Розвиток емоційної сфери, створення власного емоційного фону, зниження тривожності та скутості, формування віри у свої сили й можливості, набуття навичок позитивної вербальної та невербальної комунікації.

 

 

Вчитель                                                    Бобела О. Є.

 

 

Звіт про надання корекційно-розвиткових послуг

 

Напрямок корекційно-розвиткової роботи:      Розвиток мовлення

 

Дані про дитину: Никитюк Максим Анатолійович, учень 4 класу.

 

Період надання корекційних занять: 01.12.2021 р. - 09.06.2022 р.

Компетенції дитини на початок звітного періоді:    

До результатів власної діяльності байдужий. Словниковий запас нижчий від вікової норми. Незначно  порушена дрібна та загальна моторика. Рівень самостійності низький. Найпростіші усні інструкції виконує, але не цілеспрямовано. Мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, класифікації та групування сформовані на елементарному рівні. Може їх виконувати лише з опорами та допомогою старших. Потребує чітких інструкцій та постійного контролю з боку дорослих.

Учень не бере участь у груповій та парній роботі на уроках, спільних іграх під час перерв. Під час навчальної діяльності учень не відповідає на запитання. На заняттях з «Української мови» та «Я досліджую світ» працює не охоче (з допомоги асистента). Погано сприймає тексти на слух, переказує фрагментами. Дитина читає словами. Самостійно, але з помилками списує текст з друкованої основи, але виникають великі труднощі при письмі під час диктування.

Вміє виконувати дії додавання та віднімання, але є великі труднощі з переходом через десяток. Множення і ділення розуміє лише табличні випадки ( з допомоги таблиць ).

 

Результати, яких вдалося досягти:

Максим став краще читати. На уроках та додаткових заняттях займається із задоволенням. Відповідає на запитання окремими словами й короткими реченнями. Пише короткі слова на слух під диктовку.

 

План подальшої корекційної роботи:

Працювати над темпом, ритмом читання та письма. Розвивати словниковий запас. Виконувати вправи спрямовані на розвиток сприймання, уваги, пам'яті, мислення. Виконувати завдання, спрямовані на розвиток механізмів усного мовлення.

 

Короткотривала мета:  

Вдосконалювати зв’язне мовлення, розвивати словниковий запас.

 

 

Вчитель                                                    Бобела О. Є.

 


 

  

Звіт про надання корекційно-розвиткових послуг

 

Напрямок корекційно-розвиткової роботи:      Корекція розвитку

 

Дані про дитину: Никитюк Максим Анатолійович, учень 4 класу.

 

Період надання корекційних занять: 01.12.2021 р. - 09.06.2022 р.

Компетенції дитини на початок звітного періоді:    

Дитина погано орієнтується в процесах, що відбуваються в навколишньому середовищі. На уроках займає пасивну позицію.  Виявляє розсіювання уваги. Домінуючі захоплення та інтереси слабо виражені.

Зв’язне мовлення не сформовано. Не впевнено відчуває себе у колективі. Має певні труднощі у спілкуванні з однолітками, пов’язані зі скутістю у виявленні ініціативи. Іноді виявляє недоречні емоції та реакції. 

 

 

Результати, яких вдалося досягти:  

Мисленнєві операції сформовані на елементарному рівні. Може їх виконувати лише з опорами та допомогою вчителя. Потребує чітких інструкцій та постійного контролю з боку дорослих. Сприйняття навчальної інформації учневі даються нелегко, він має недовготривалу пам’ять, неактивне мислення та не досить розвинену уяву. Учень самостійно описує себе, свою зовнішність, використовуючи прикметники позитивного забарвлення; усвідомлює можливості та об’єктивні обмеження людського тіла (не може літати, жити під водою...); орієнтується у просторі; описує те, що бачить (чує, до чого торкається) у даний момент; характеризує свої відчуття.

В результаті проведеної просвітницької, профілактичної, роботи з батьками, вчителями було досягнуто позитивного результату у формуванні адекватної самооцінки, покращення соціальних навичок, спостерігається зацікавленість учня у спілкуванні з однолітками. Взаємодія між учнями класу набуває ознак доброзичливості, допомоги та підтримки.

 

 

План подальшої корекційної роботи:  

Розвивати психічні процеси; формувати навички співпраці, здатності проявляти турботу, повагу до інших, встановлювати дружні стосунки.

 

Короткотривала мета:  

Розвивати психічні процеси; сприймати та розпізнавати власні почуття та емоції.

 

 

Вчитель                                                    Бобела О. Є.


 

 

 


 

 

 

Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності

  •                             словесні: розповідь, пояснення, бесіда, інструктаж
  •                             наочні: ілюстрація, демонстрація,
  •                             практичні: досліди, вправи, практичні роботи

Метод «Лего 6 цеглинок»:

В роботі використовую вправи і завдання, спрямовані переважно на розвиток одного якого-небудь психічного процесу. Пропоновані вправи різноманітні за способами виконання, матеріалу (рухливі ігри, завдання з предметами, іграшок, спортивними снарядами).

Заключна частина - продуктивна діяльність дитини: малювання, аплікація, конструювання з паперу і

 

 


 

 

 

 

 

docx
Додано
19 травня 2023
Переглядів
1497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку