Звіт з виховної роботи класного керівника

Про матеріал
Звіт містить в собі підсумок виховної роботи проведеної класним керівником у 5 класі за І семестр.
Перегляд файлу

Звіт

класного керівника про результати виховної роботи

в класному колективі 5 класу

за ІІ семестр 20   – 20   н. р.

Загальні дані про класний колектив.

Виховна мета класного колективу: формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.

Виховання людини-громадянина, що вмиє адаптуватися в сучасному світі, здатність знайти своє місце в ньому, самостійно приймати рішення, висловлювати свою думку, творчо мислити – ось основні завдання, які були поставлені на ІІ семестр 2019 – 2020 н.р.

В 5 класі навчається 7 учнів: 2 хлопчики та 5 дівчаток.

Всі діти з нормальним фізичним розвитком, рухливі, життєрадісні, допитливі. Клас активний, учні беруть участь у класних та загальношкільних виховних заходах.

 В цілому, виховна робота була багатогранною і різнобічною. Велась за наступними напрямками:

Ціннісне ставлення до себе: бесіда «Правила для учнів», «Профілактика грипу» 17. 01, год спілкув. «Бережи свій час» 28. 01, вих. год. про безпечний інтернет «Учити самого себе – благородна справа» 03. 02, «Краса душі людської»04. 02, бесіда «Інформаційна безпека в інтернеті» 03. 03 та ін.

До сімї, родини, людей: бесіда « Сімейні традиції – важливі при вихованні» 16. 01, «Повага – ниточка, що зєднує покоління» 18. 02, вих. год. «Краса душі людської» 04. 02, «Віра у себе, як уникати конфліктів» та ін.

До праці: операція-рейд «Чистий клас» 31. 01, конкурс валентинок  11. 02 та ін.

До природи: бесіда «Рослини і тварини України, які занесені до Чнрвоної книги» 23. 01, бесіда «Зелена планета» 13. 01, , «Збережем планету Земля», «Вода – це життя» та ін.

До культури, мистецтва: бесіда «Книга – джерело знань»24. 01, «Шкільний етикет» 03. 02, традиції укр. Народу «Стрітення Господнє» 14.02, «Я козацького роду..», «Фольклор – душа народу» та ін.

До суспільства і держави: вих. год.  « Рідний край де ми живем, Україною зовем!» 22.01«Чи знаємо ми свої права та обовязки» 27.01, «Життя без насильства»05.02,  бесіда «У світі символів», «Люди, які прославляли мій край» 20.02, «Я маю право, кожна людина має право», «Чорнобильська трагедія», «Моя веселкова Україна», «Я майбутній шестикласник» та ін.

Участь у класному і  загальношкільному житті дала можливість побачити творчі здібності дітей, їх творчі нахили, простежити систему взаємовідносин між собою та оточуючими.

Як класний керівник, намагалася, якомога частіше контактувати з вчителями-предметниками. По ситуації проводила індивідуальні бесіди з учнями та батьками. В умовах карантину було налагоджене дистанційне навчання, класної та батьківської груп вайбер, телефонного звязку.

Відповідно до плану виховної роботи, щотижня проводилися класні години. При плануванні класних заходів підбирала цікаві форми проведення занять. Після кожного заходу підводили підсумки, використовуючи методику незакінченого речення, рефлексії, учні висловлювали свою думку.

Робота з розвитку класного колективу спрямована в позитивне русло: налагоджена організованість, порядок і єднання класного керівника та учнів, спостерігається стійкість міжособистісних відносин.

Разом з тим, залишаються ще невирішені проблеми і протиріччя.

Виходячи з аналізу виховної роботи за попередній період, слід відзначити, що, незважаючи на ряд позитивних зрушень у житті класного колективу, успішність учнів класу поки що не поставлена на належний рівень. Також слід більш широко використати досвід та уміння членів класного колективу в громадському житті школи. Оскільки діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися, необхідно сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості зокрема. Саме тому в новому навчальному році виховна робота в класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовження роботи щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяння тому, щоб зміст і форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.

 

 

 

 

                                                                            Класний керівник

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Журавель Людмила Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
11167
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку