Звіт про результати корекційно-відновлювальної роботи вчителя-логопеда Мовчан Наталії Михайлівни з дітьми логопедичної групи з діаграмами
Лозівський дошкільний
навчальний заклад (ясла – садок)
комбінованого типу №13 «Росинка»
Лозівської міської ради
Харківської області
Звіт про результати корекційно-відновлювальної роботи вчителя-логопеда Мовчан Наталії Михайлівни
з дітьми логопедичної групи
за 2015/ 2016 н.р.
Дата комплектації групи 01.09.2015
Вступили в логопедичну групу 12 дітей
З діагнозом:
загальний недорозвиток мовлення I - рівня – 1 дитина (Боярчук Валерія);
загальний недорозвиток мовлення ІІ рівня – 8 дітей (Воєвода Ілля,Вареник Рома, Вергун Микита, Шабельник Дмитро, Кіркеснер Владислав, Радько Роман, Скробут Станіслав, Красильник Тимур);
загальний недорозвиток мовлення ІІІ рівня– 2 дитини (Норматов Ростислав, Геєць Єгор)
ФФНМ – 1 дитина (Суслова Маргарита)
Кількість дітей, які прибули в групу на протязі року – 0 дітей
На протязі року групи вибуло – 2 дітей (Норматов Ростислав, Кіркеснер Владислав).
Кількість дітей, що випускаються, із них:
Рекомендувати направити:
Залишити на повторний курс – 5 дітей (Воєвода Ілля, Вареник Рома, Шабельник Дмитро, Красильник Тимур, Боярчук Валерія)
Протягом року використовувала корекційно – розвивальну програму за редакцією Трофименко, власний досвід роботи «Використання логопедичної ритміки в корекційно-розвивальній роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення», власну корекційно-розвивальну програму «Логопедична підготовка дітей із ЗНМ», власну корекційно – розвивальну програму «Говорю- розумію» - це вплинуло на розвиток усіх сторін мовлення дітей-логопатів.
Результати обстеження мовлення дітей логопедичної групи №7 на початку року вересень 2015 року
Аналізуючи первинне обстеження дітей логопедичної групи треба зазначити те, що в цьому році діти мають різний рівень загального недорозвинення мовлення та різного віку. Високий рівень - немає, достатній рівень – 4 дитини (Скробут Стасік, Єгор Геєць, Микита Вергун, Маргарита Суслова)), середній рівень – 3 дитини (Рома Радько, Дмитро Шабельник, Тимур Красильник), низький рівень – 3 дитини(Валерія Боярчук, Рома Вареник, Ілля Воєвода). Після обстеження дітей був на кожну дитину складений індивідуальний план роботи по розвитку мовлення та психічних процесів у дитини-логопата.
Результати обстеження мовлення дітей логопедичної групи №7 на кінець року травень 2016 року
Аналізуючи діагностичний напрямок роботи з дітьми логопедичної групи №7 можно зроби висновок відповідно діагностиці, що впровадження корекційно-відновлювальної роботи та використання корекційно – розвивальної програми (авт.. Трофименко) дало змогу підвищити мовленнєві вміння та навички дітей логопедичної групи. Проводячи вторинне обстеження дітей в травні з діагностики видно, що результати роботи з дітьми-логопатами із загальним недорозвиненням мовлення різного рівня високі. Порівнюючи діагностику можно побачити, що дітей з низьким рівнем немає, підвищився високий і достатній рівень: на достатньому рівні – 5 дітей ( Єгор Геєць, Дмитро Шабельник, Маргарита Суслова, Рома Вареник, Тимур Красильник)), середньому рівні – 3 дитини (Валерія Боярчук, Роман Радько, Ілля Воєвода) , на високому рівні – 2 дитини (Микита Вергун, Стасік Скробут).
Протягом року використовувала корекційно – розвивальну програму за редакцією Трофименко, власний досвід роботи «Використання логопедичної ритміки в корекційно-розвивальній роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення», власну корекційно-розвивальну програму «Логопедична підготовка дітей із ЗНМ», - це вплинуло на розвиток усіх сторін мовлення дітей-логопатів.
Корекційна та організаційно-методична робота
На початку року був розроблений річний план корекційно-відновлювальної роботи, перспективний план. Діти логопедичної групи були обстежені і результати занесені в мовну картку; поділені за діагнозом на підгрупи, кожна дитина на тиждень мала три індивідуальні заняття за планом вчителя-логопеда. Кожного дня вихователі логопедичної групи в зошиті взаємозв’язку між вихователем і вчителем –логопедом отримували завдання для занять з дітьми у другій половині дня.
МЕТОДИЧНА РОБОТА В МЕЖАХ ЗАКЛАДУ І НА МІСЬКОМУ РІВНІ
Дата |
Вид заходу |
Тема |
Місце |
25.09.2015
|
Майстер - клас |
Тема. Сучасні підходи до організації занять у розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування дошкільників. Мета. Підвищити поінформованість педагогічних працівників щодо сучасних підходів в проведенні занять з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування |
м. Лозова, ЛДНЗ № 13 |
12.11.2015 |
консультація |
« Нетрадиційні форми корекції мовленнєвих порушень» |
м. Лозова, ЛДНЗ № 13 |
Листопад, 2015
|
Відкритий захід для вихователів |
«Я патріот своєї країни» |
м. Лозова, ЛДНЗ № 13
|
19.10.2015
07.12.2015
08.02.2016
11.04.2016
Листопад 2015
Січень 2016
Січень 2016 |
Логопедичний клуб для батьків логопедичної групи
Член творчої групи «Використання здоров’язберігаючих технологій в умовах впровадження програми виховання і навчання дітей від 2-7 років «Дитина»
|
«Артикуляційні вправи – корисні та цікаві»
«Чи потрібна художня література для розвитку мовлення?»
«»Звуковий аналіз слів»
«»Чи готова ваша дитина до школи?»
Виступ «Логопедичні методи для створення здоров’язберігаючого середовища»
Виступ «Використання прийомів здоров’язберігаючих технологій в корекційній роботі вчителя – логопеда
«Логопедичні та динамічні ігри (з досвіду роботи)
|
м. Лозова, ЛДНЗ № 13
м. Лозова, ЛДНЗ № 13
|
Річний план , план із самоосвіти виконаний повністю.