ЗВІТ " ЗА РІК вчителя-логопеда дошкільного закладу"

Про матеріал

Звіт про результати корекційно-відновлювальної роботи вчителя-логопеда Мовчан Наталії Михайлівни з дітьми логопедичної групи з діаграмами

Перегляд файлу

Лозівський дошкільний

навчальний  заклад (ясла – садок)

комбінованого типу №13 «Росинка»

Лозівської міської ради

Харківської області

 

 

 

Звіт про результати корекційно-відновлювальної  роботи вчителя-логопеда Мовчан Наталії Михайлівни

з дітьми логопедичної групи

 за 2015/ 2016 н.р.

 

Дата комплектації групи                           01.09.2015

Вступили в логопедичну групу                12 дітей

З діагнозом:

 

загальний недорозвиток мовлення  I - рівня 1  дитина (Боярчук Валерія);

 

загальний недорозвиток мовлення ІІ рівня – 8 дітей (Воєвода Ілля,Вареник Рома, Вергун Микита, Шабельник Дмитро, Кіркеснер Владислав, Радько Роман, Скробут Станіслав, Красильник Тимур);

 

 загальний недорозвиток мовлення ІІІ рівня– 2  дитини (Норматов Ростислав, Геєць Єгор)

 

ФФНМ – 1 дитина (Суслова Маргарита)

 

Кількість дітей, які прибули в групу на протязі року – 0 дітей

На протязі року групи вибуло – 2 дітей (Норматов Ростислав, Кіркеснер Владислав).

 

 

Кількість дітей, що випускаються, із них:

  • Мова без вад – 3 дітей (Вергун Микита, Скробут Станіслав, Суслова Маргарита)
  • Мова значно покращена – 2 дитини
  • Мова без покращень – 0 дітей.

Рекомендувати направити:

  • В масову школу – 5 дітей,
  • З продовженням занять на логопедичному пункті – 2 дитини (Радько Роман, Геєць Єгор)

Залишити на повторний курс – 5 дітей (Воєвода Ілля, Вареник Рома,  Шабельник Дмитро,  Красильник Тимур, Боярчук Валерія)

 

 

 

Протягом року використовувала корекційно – розвивальну програму за  редакцією Трофименко,  власний досвід  роботи «Використання логопедичної ритміки в корекційно-розвивальній роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення», власну корекційно-розвивальну програму «Логопедична підготовка дітей із ЗНМ», власну корекційно – розвивальну програму «Говорю- розумію»  -  це вплинуло на розвиток усіх сторін мовлення дітей-логопатів.

Результати обстеження мовлення дітей логопедичної групи №7 на початку року вересень  2015 року

 

 

Аналізуючи первинне обстеження дітей логопедичної групи  треба зазначити те, що в цьому році діти мають різний рівень загального недорозвинення мовлення та різного віку. Високий рівень - немає, достатній рівень – 4 дитини (Скробут Стасік, Єгор Геєць, Микита Вергун, Маргарита Суслова)), середній рівень – 3 дитини (Рома Радько, Дмитро Шабельник, Тимур Красильник), низький рівень – 3 дитини(Валерія Боярчук, Рома Вареник, Ілля Воєвода). Після обстеження дітей був на кожну дитину складений індивідуальний план роботи по розвитку мовлення та психічних процесів у дитини-логопата.

 

 

Результати обстеження мовлення дітей логопедичної групи №7 на кінець року травень  2016 року

 

 

 

Аналізуючи діагностичний напрямок роботи з дітьми логопедичної групи №7 можно зроби висновок відповідно діагностиці, що впровадження корекційно-відновлювальної роботи та використання корекційно – розвивальної програми (авт.. Трофименко) дало змогу підвищити мовленнєві вміння та навички дітей логопедичної групи. Проводячи вторинне обстеження дітей в травні з діагностики видно, що результати роботи з дітьми-логопатами із загальним недорозвиненням мовлення різного рівня високі. Порівнюючи діагностику можно побачити, що дітей з низьким рівнем немає, підвищився високий  і достатній рівень: на достатньому рівні – 5 дітей ( Єгор Геєць, Дмитро Шабельник, Маргарита Суслова, Рома Вареник, Тимур Красильник)), середньому рівні – 3 дитини (Валерія Боярчук, Роман Радько, Ілля Воєвода) , на високому рівні – 2 дитини (Микита Вергун, Стасік Скробут).

Протягом року використовувала корекційно – розвивальну програму за  редакцією Трофименко,  власний досвід  роботи «Використання логопедичної ритміки в корекційно-розвивальній роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення», власну корекційно-розвивальну програму «Логопедична підготовка дітей із ЗНМ»,  -  це вплинуло на розвиток усіх сторін мовлення дітей-логопатів.

 

 

 

 

 

 

        Корекційна та організаційно-методична робота

 

На початку року був розроблений річний план корекційно-відновлювальної роботи, перспективний план. Діти логопедичної групи були обстежені і результати занесені в мовну картку; поділені за діагнозом на підгрупи, кожна дитина на тиждень мала три індивідуальні заняття за планом вчителя-логопеда. Кожного дня вихователі логопедичної групи в зошиті взаємозвязку між вихователем і вчителем –логопедом отримували завдання для занять з дітьми у другій половині дня.

 

МЕТОДИЧНА РОБОТА В МЕЖАХ ЗАКЛАДУ І НА МІСЬКОМУ РІВНІ

 

Дата

Вид заходу

Тема

Місце

25.09.2015

 

Майстер - клас

Тема. Сучасні підходи до організації занять у розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування дошкільників.

Мета. Підвищити поінформованість педагогічних працівників щодо сучасних підходів в проведенні занять з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування

м. Лозова, ЛДНЗ № 13

12.11.2015

консультація

« Нетрадиційні форми корекції мовленнєвих порушень»

м. Лозова, ЛДНЗ № 13

Листопад, 2015

 

Відкритий захід для вихователів

«Я патріот своєї країни»

м. Лозова, ЛДНЗ № 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.10.2015

 

 

07.12.2015

 

 

 

08.02.2016

 

11.04.2016

 

 

 

 

 

Листопад 2015

 

 

 

 

Січень 2016

 

 

 

 

 

Січень 2016

 Логопедичний клуб для батьків логопедичної групи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Член творчої групи «Використання здоровязберігаючих технологій в умовах впровадження програми виховання і навчання дітей від 2-7 років «Дитина»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Артикуляційні вправи – корисні та цікаві»

 

«Чи потрібна художня література для розвитку мовлення?»

 

«»Звуковий аналіз слів»

 

«»Чи готова ваша дитина до школи?»

 

 

 

 

Виступ «Логопедичні методи для створення здоровязберігаючого середовища»

 

Виступ «Використання прийомів здоровязберігаючих технологій в корекційній роботі вчителя – логопеда

 

«Логопедичні та динамічні ігри (з досвіду роботи)

 

 

м. Лозова, ЛДНЗ № 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Лозова, ЛДНЗ № 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річний план , план із самоосвіти виконаний повністю.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
13021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку