ЗВУК «З» (ПОСТАНОВКА ) ЗАНЯТТЯ № 2

Про матеріал
Конспект логопедичного заняття Звук З (Постановка)Заняття №2 1.Організаційний момент 2. Артикуляційна зарядка 3. Оголошення теми 4. Аналіз артикуляції 5. Постановка звуку 6.Закріплення ізольованого звуку 7. Розвиток фонематичного слуху 8. Закріплення звуку у складах 9. Закріплення звуку в словах 10. Закріплення звуку в реченні 11.Підсумок 12. Домашнє завдання
Перегляд файлу

Звук З

(Постановка)

Заняття №2

 

1.Організаційний момент

2. Артикуляційна зарядка

• Загальні вправи

• Спеціальні вправи

Вправа «Посмішка»

Вправа «Почистимо зубки»

Вправа "Гірка" - кінчик язика впирається в нижні різці, а спинка язика піднята вгору. Рот відкритий.

Вправа «Хвиля» – рот відкритий, кінчик язика впирається у нижні передні зуби. Бічні краї язика притиснуті до верхніх корінних зубів. Широкий язик викочується вперед і забирається назад у ротову порожнину.

Вправа «Годинник»

Вправи на розвиток сили голосу та видиху

Вправа «Подуй на сніжинку» – на долоню покласти ватку. З силою видихати повітря через губи, витягнуті вперед трубочкою.

Вправа «Проклади канавку» - покласти широку мову на нижню губу. Посередині лінії мови покласти сірник, злегка натискаючи, утворити канавку. Видихнути повітря по жолобку, що утворився.

Вправа «Задуй свічку» - те саме, але виконати без сірника

3. Оголошення теми

– Як називається предмет, яким закривають будинок?

         ЗАМОК

-Який звук перший у слові ЗАМОК?

4. Аналіз артикуляції

• Губи розтягнуті в посмішку, оголюючи зуби

• Зуби зближені, але не зімкнуті

• Кінчик язика впирається у нижні передні різці. Бічні краї притиснуті до корінних зубів.

• По середній лінії язика утворюється жолобок, яким тече сильний струмінь повітря, що видихається.

• Голос звучить.

5. Постановка звуку

Вимов звук З. Поклади руку на шийку, додай голос.

6.Закріплення ізольованого звуку

• Ігри на звуконаслідування

- Як дзвенить комар?

(З-З-З)

7. Розвиток фонематичного слуху

• Упізнання звуку з інших

-Хлопни в долоні, якщо почуєш звук З:

П Р З Ж Б Д Т С З Х Г Т З А Н З

• Впізнання зі складів

-Хлопни в долоні, якщо почуєш звук З:

СА ЗА РА ТО ЗО БО ЛО ЗЮ ДЮЄН ЕС УЗ РІ ЗІ

• Впізнання зі слів

Гра «Злови звук»

Гроза                 Ваза          Олівець              Годинник

Піддашок         Троянда     Прапор              Лікарня

Здоров'я            кошик        Капуста             Зоопарк

• Впізнання із пропозицій

- Запам'ятай слова, в яких є звук З:

• Впізнання з тексту

- Скільки разів почуєш звук З:

Збоку, знизу і згори
Схожа «З» на цифру три.
Є три зуби в буки «З»,
Ними все вона гризе.

8. Закріплення звуку у складах

- Промовляй чітко:

ЗНА-ЗЛО-ЗМУ-ЗНИ

ВЗО-ЗВУ-ЗНО-ЗМА

ЗВА-ЗДО-ВЗИ-ЗЛИ

9. Закріплення звуку в словах

-Вимовляй слідом за мною:

 

Незабудки                  газон                   візерунок              дозор

Кузовок                     розумний             мазут                     закликати

Морози                     грози                    називати                знати

Звати                        дзвонити               здоров'я                зло

Знання                     звук                        вокзал

10Закріплення звуку в реченні

- Промов пропозиції:

За зеленим гаєм

Соловей дзвенить.

Ліза забула у Зої зайця

Зоя на озері ловила змію.

11.Підсумок

-Який звук відпрацьовували на занятті?

• Аналіз основних положень артикуляції

• Заключне промовлення

-Промов чітко:

Зоя купила в магазині морозиво.

12. Домашнє завдання

• Вивчи напам'ять і промовляй чітко:

У мене живе козеня,

Я сама його пасу.

Я козеня в сад зелений

Рано-вранці відведу.

Він заблукає в саду -

Я знайду його в траві.

• Вигадати слова на склади: ЗА…ЗО… ЗУ…

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 січня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку