1 клас - 30 тиждень- інтегровані уроки - Тема 4 дня: З тобою всюди, кожну мить говорить Батьківщина

Про матеріал

Тема 4 дня: З тобою всюди, кожну мить говорить Батьківщина

Інтегруються предмети:

  • Математика : Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
  • Природознавство: Навчальний проект «Дніпро – найбільша річка України».
  • Основи здоров'я : Як покращити настрій. Практичні роботи: вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій».
Перегляд файлу

Картинки по запросу Батьківщина.

 

 

Желізко   Руслана    Цезарівна

Слободороманівська гімназія

Новоград – Волинського району

 

З тобою всюди, кожну мить говорить Батьківщина.

Інтегрований  урок

 

Тема дня:   З тобою всюди, кожну мить говорить Батьківщина.

 

Інтегруються предмети:

  • Математика : Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
  • Природознавство: Навчальний проект «Дніпро – найбільша річка України».
  • Основи здоров’я : Як покращити настрій. Практичні роботи: вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій».

 

Мета:

  • закріплювати вміння додавати двоцифрові числа без переходу через розряд, формувати вміння  застосовувати  цей прийом для розв’язування задач; відновлювати рівності з пропущеними компонентами і знаками дій, уміння складати за малюнком і коротким записом задачі, розв’язувати задачі на дві дії; розвивати увагу, пам’ять;
  • формувати в учнів уявлення про найбільшу річку України - Дніпро; закріпити знання про значення водних ресурсів для людини; ознайомити з історичним минулим та сучасним Дніпра; розвивати пізнавальний інтерес, спостереж­ливість, логічне мислення; розкривати естетичне, пізнавальне й практичне значення водних просторів Дніпра; виховувати любов до Батьківщини, екологічну культуру, бережне ставлення до водойм.
  • дати учням уявлення про настрій людей, його вплив на здоров'я (власне й оточуючих); вчити порівнювати різні настрої, наводити приклади впливу настрою на самопочуття; вчити розпізнавати ситуації, що покращують настрій, вербальні і невербальні вияви емоцій; розвивати у дітей уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій, вміння оцінювати свій емоційний стан, використовувати прийоми для самозаспокоєння.

 

Очікувані результати:

учні зможуть:

  • додавати і віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток;
  • виділяти прямокутник серед інших геометричних фігур, визначати його довжину і ширину та вимірювати його;
  • мати уявлення про настрій людей, його вплив на здоров´я;
    наводити приклади впливу настрою на самопочуття ;
  • розпізнавати емоції , аналізувати дії, що впливають на настрій та почуття;
  • працювати з картою України; 
  • визначать роль води у житті людей та необхідність бережного ставлення до неї;
  • поширити свої знання про тваринний та рослинний світ водойм;
  • пояснити про  господарське значення води;
  • розмірковувати над тим, як можна захистити воду;
  • висловлювати думку про почуте та побачене ;
  • обґрунтовувати свої вподобання;
  • презентувати свої творчі надбання.

 

Обладнання: предметні малюнки; фізична карта України; малюнки з різними емоціями, аркуші паперу для кожного учня, кольорові олівці, малюнки зі смайликами; люстерко (у кожного); букетики ромашок; джерельна вода; шоколад; 2 блакитні стрічки портрет Т.Г. Шевченко; музичний фон.

Зміст занять протягом дня

1 заняття

І етап.  Орієнтації та мотивації навчальної діяльності.    (2 хв.)

     1.  Створення сприятливої атмосфери.

  • Емоційна настанова.
  • Зверніть увагу на букетики, які стоять у вас на столах, понюхайте їх. Що ви відчуваєте? (Задоволення).
  • А тепер посмакуйте шоколадом (шматочок). Що зараз відчуваєте? (Насолоду).
  • Скуштуйте джерельної водички. Яка вона? Яке ваше відчуття?
  • Зникло хвилювання і піднявся настрій?

     2. Мотивація

Уявімо таку ситуацію. У школі ви посварилися з найкращим другом. Ви вирішили не розказувати про це вдома, щоб не засмучувати батьків. Але тільки ви переступили поріг оселі, як мама запитала: «Що трапилося?» Чи відомі вам такі випадки? Як мама здогадалась про ваш настрій? Які емоції переповнювали вас у цей момент? Чи стало вам легше на душі після розмови з мамою? Чи маємо ми співпереживати та співчувати іншим людям?

– То чи може змінюватися настрій? Звичайно, в залежності від ситуації.

 

ІІ етап. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ.    (3 хв.)

  Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як настрій впливає на здоров’я, будете вчитися створювати та підтримувати гарний і веселий настрій завдяки подорожі по…. Здогадайтеся самі.

 «… у тебе ні кольору, ні запаху, ні смаку, тебе неможливо описати, тобою втішаються не відаючи, що ти таке. Не можна сказати, що ти необхідна для життя: ти саме життя… Ти найбільше багатство у світі.»

Буває хмаркою вона,

Пушинкою буває,

Бува, як скло,

Крихка, тверда.

Звичайно – це …(вода).

Звичайно -  це вода, отже дізнаємося про найбільшу річку України, створимо проект:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(для вчителя: такий план роботи над проектом заповнюється на переносній дошці. Виконуючи певний етап ми заповнюємо його відповідями : фото, малюнки, картами, позначки тощо. На заключному етапі уроку ми отримаємо результат навчального дня)

 

ІІІ етап. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЇ.

  1. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО.
  1. Усний рахунок .      (3 хв.)
  • Історичне минуле:

Давньогрецький історик Геродот називав цю водойму "Борисфеном". Римляни дали йому ім'я «Данапріс». Слов'янська назва  - «Славутич». Що з це за загадкова водойма?

Розшифруємо, виконавши завдання:

-  Найменше двоцифрове  число -…   10    (Д)

-  Найбільше двоцифрове  число -…   99    (н)

- Як називаються числа при додаванні?

-  Чи можна доданки міняти місцями?        (і)

- Чи зміниться від цього сума?                    (п)

- Як називається такий закон?  Сформулюйте цей закон.

- Сума чисел 45 і 24.                                      (р)

- Число 72 збільшили на 12.                          (о)

 

10

60

так

84

69

21

99

ні

Д

е

і

о

р

м

н

п

Давно ця річка славна

Народи три єднає

І в Чорне море плине,

Простори України

Розкішно прикрашає,

Очиці милує дитині.       (H.A.Скоропльот)

- Діти, про яку річку ми відгадали загадку?

(заповнюємо на переносній дошці 1 етап – історичне минуле: Дніпро:Славутич, Борисфен, Данапріс)

Подивіться на карту.

Найбільша річка України – Дніпро. Початок бере в Росії в Смоленській області і котить свої води до Чорного моря через Росію, Білорусь, Україну.

 

  1. Гра « Веселі хвилі».     (3 хв.)

Дніпро – третя річка в Європі. Весною повноводна і часто розливаєть­ся, влітку міліє, а взимку ховається під крижану ковдру і спить до весни. Утворимо і ми річку з хвильками.

Учні стають у коло, кладуть праву руку в долоню свого сусіда, а у лівій-- тримають руку іншого сусіда.

    Завдання.

1) Порахувати десятками до 100 і навпаки.

2) Порахувати від 5 до 60.

3) Від 43 до 35.

- Чи завжди наш Дніпро є тихим і лагідним? (Ні, трап­ляється, що він грізно хвилюється, гнівається, вирує, на­віть скаженіє). Мабуть, в свій час таким Дніпро побачив і наш Кобзар — Т.Г. Шевченко. 

(учні слухають пісню «Реве та стогне Дніпр широкий»)

  • Який настрій передала музика. Виберіть смайлика.

(хвилювання, занепокоєння, туга, сум, нудьга)

  • Яка це емоція: позитивна чи негативна?
  • Отже музика також може викликати певні емоції.

 

 3. Каліграфічна хвилинка.       (2 хв.)

Перед вами ряд чисел. Назвіть, яких чисел не вистачає?

70, …, 72, 73, …, …, 76, …, 78, 79, … .

  • Це числа якого десятка?
  • Запишіть їх.

 

4. Гра «Струмочки».     (2 хв.)

 Річка, як ви вже знаєте, починається з джерела. Воно може витікати з болота, підземного джерела чи озера. До одного джерела приєднується інше, а далі ще одне. Так води стає все більше. Поступово утворюється річка яку наповнили струмки, притоки. Уявимо і ми себе струмками. 

Вибираємо ведучих по одному на кожен ряд.

Завдання.

(Учитель називає числа, а учні ланцюжком розкладають їх на десятки й одиниці: 42, 56, 76, 49, 35, 56, 64, 80, 67.)

Назвати розрядні доданки у запропонованому числі. Намотати ниточку на клубочок, зробивши один оберт. Назвати своє число і передати клубочок  наступному учню.

  • Які річки наповнили наш Дніпро ми дізнаємось виконавши завдання.

 

  1. Робота з підручником математика   (5 хв.)
  • Пояснення прийомів обчислення суми й різниці - за завданням:
  • № 138 на с. 131 підручника – усно;
  • № 139, с. 131 – письмово з поясненням учня;
  • № 141 на с. 132 підручника – самостійно.

 

  • Фізхвилинка «На воді».      (2 хв.)

Хвилі бавляться та б’ються,              Роблять хвильові рухи руками

Наче неслухи-хлоп’ята.                      перед собою, зліва направо навпаки

I стрибають, і сміються:

Вітер їм лоскоче п’яти.                      Стрибають

Вгору, вниз і знову вгору                  Руки вниз — вгору, очима

Підганяє дужий вітер.                       слідкують за рухами

Розгойдав він ціле море —               Розводять руки в сторони,

Як же хвилям не радіти!                    усміхаються.

Ось до берега приплили.

Потомились? Є ще сили?

Зараз слід поміркувати,

Що дізнались – розказати.

  • Який настрій від фізхвилинки? Виберіть смайлика. (задоволення, радість)
  • Яка це емоція: позитивна чи негативна?
  • Отже, руханка також може викликати певні емоції.

 

  1. Робота з картою України.
  • Притоки Дніпра – метод 2 – 4 – всі разом          (6 хв.)

До Дніпра впадає багато рік, які самі собою дуже важливі в історії людства. Дніпро має 1424 притоки. У річки є правий берег (Правобережжя) і лівий (Лівобережжя). Відшукаємо на карті України деякі відомі притоки цих берегів. Працюємо в парах, четвірках і презентація – всі разом.

(учні об’єдналися за кольорами – правобережні та лівобережні та знаходять притоки які записані на картці, у кожної пари карта)

- Яким кольором на карті  позначають воду?

 

                                            Група                              Група 

Праві

Ліві

Прип'ять

Ірпінь

Тетерів

Рось

Інгулець

Сож

Десна

Сула

Псел

Ворскла

Ukraine-Livoberezzhya.pngUkraine-Pravoberezzhya.png

 

 

 

 

 

 

 

                        Правобережжя                                                    Лівобережжя

(заповнюємо на переносній дощці  - притоки Дніпра)

 

  1. Фотоколаж «Київ» - презентація.     (3 хв.)

По обидва боки Дніпра розташований Київ – столиця України. Познайомимося з столицею України. (відео)

  • Поділіться враженнями від побаченого.
  • Який настрій від перегляду?  Покажіть смайлик.
  • Отже перегляд передач також може викликати певні емоції.

 

2 заняття

 

  1. Повторення -  Різновиди емоцій     (3 хв.)

На Дніпрі за порогами, між сучасними Дніпром і Запоріжжям, у дніпровських плавнях була народжена славна козацька Запорізька Січ.

  • Що ви знаєте про козаків?  (відповіді дітей)
  • Роздивіться наших козаків. Скажіть: які почуття переживає кожен козак.

Похожее изображение

Картинки по запросу почуття і козак

Похожее изображение

Картинки по запросу почуття і козак

 

  • Джміль № 4, 2015 — “Славні козаки” – презентація дитячого журналу

(про острів Хортиця на Дніпрі)

  • Вправа-прийом для самозаспокоєння. Гра «Твоя маска»   (2 хв.)                              

А чи можна по виразу обличчя людини здогадатись, який у неї настрій, чи які в неї виникли емоції?

– Звичайно, можна.

У мене в долонях  заховане диво яке створила природа, воно буває неповторне. Що ж це? Я кожному з вас піднесу долоньки, ви заглянете, але зберігайте тишу – інтригу, не розголошуйте доки всі ці диво не побачать.

(у долонях вчителя – люстерко. Учні, заглянувши в долоні, бачать самих себе)

  • Що ж це за диво – природи? Вигукніть хором: ЦЕ Я!

Завдання: Відтворити на своєму обличчі маски:

  • спокою;   радості;   суму;  здивування.
  • Яка «маска» вам найбільше сподобалася? Яка  найменше?

Висновок.  Насправді ви дуже симпатичні, коли посміхаєтесь. Гарний настрій допомагає зберегти здоров’я. Усмішка прикрашає обличчя. Настрій легко передається іншим людям, тому необхідно вміти зберігати гарний настрій і дарувати радість іншим.

 

  1. Узагальнення й систематизація знань.
  1. «Математичні рибки».   (3 хв.)

З давніх-давен люди селилися біля річок. У річках водяться звірі, риби, водоплавні птахи.

Найбільш розповсюджені види риб у Дніпрі: в’юн, карась сріблястий, короп дзеркальний, краснопірка, лящ, лінь, окунь, піскар звичайний, плітка, сом, судак, щука  (фото або презентація риб)

(на переносній дошці з’являються фото риб - деяких)

Всі ви, діти, любителі – рибалки. Сьогодні на річці змагання рибалок. А рибки в річці незвичайні – математичні. На кожній – приклад. Ви повинні розв’язати їх, зняти рибку і опустити її у відро з відповіддю. Змагатися будете у командах. У змаганні переможе та команда рибалок, яка спіймає (зловить) всіх риб, змагання розпочинається.

f_fish_bluestripef_fish_bluestripef_fish_bluestripef_fish_bluestripef_fish_bluestripe

 

 

 

 

  • Чому потрібно вживати рибу?
  •  Оцініть свою роботу  смайликом.

 

  1. Робота в зошиті.   (3 хв.)
  • Виконання завдання 143 на с. 132 підручника – колективно.
  • Енергізатор - «Сонячний зайчик».   (2 хв.)

Встаньте. Утворіть коло. Подаруйте посмішку тому хто зліва; справа; навпроти.  Сонячний зайчик зазирнув вам у вічі. Заплющить їх. Він побіг далі по обличчю, спіймайте його – на лобі, на щічках, на носику. Ось він  уже на середині грудей. Впустіть його до свого серця. Сонячний зайчик – це частинка сонечка, теплого і лагідного. Нехай його тепло розіллється по всьому тілу. Якщо у вас на душі холодно, там гнів і образа, Сонячний зайчик розігріє їх, і вони почнуть танути, а на серці залишиться тепло, радість, здоров’я.

А зараз глибоко вдихніть і на видиху розплющить очі. Обійміть кого бажаєте, зігрійте своїм теплом.

  • Які емоції відчули?

 

  1. Робота над задачами.      (3 хв.)

Давайте на хвилинку повернемось  до зимових свят. Які запам’ятали? Які емоції нахлинули від спогадів?

Ось і підручник наш просить роздивитися новорічні прикраси та розв’язати задачі; порівняти чим вони схожі? Чим різняться?

  • Виконання завдання  №140 на с. 131 підручника.
    — Чим схожі задачі? (Однакові числа, однакове розв’язання.)
    — Чим відрізняються? (Перша — на знаходження суми двох доданків, друга — на збільшення числа на кілька одиниць, у них різні запитання.)

Учні записують розв’язки задач у зошит.

 

  1.  Рослини та звірі Дніпра – презентація.     (4 хв.)

А тепер згадаємо попередній урок з природознавства «Подорож до водойми».

  • Як ми відпочили на річці?
  • Чи прогулялися у вихідні з батьками біля водойми?
  • Чи  послухали  голоси птахів, комах?
  • Чи помилувалися квітами біля водойми, на полі, по дорозі якій ви шли?
  • Чи зробили  фото? Покажіть і розкажіть. (фото прикріплюємо на переносну дошку, де утворюється проект)

Біля річки завжди свіже повітря. Тому тут добре відпо­чивати. На Дніпрі можна побачити «Живу казку» (птахи та ссавці).

(перегляд презентації, заповнення на переносній дошці малюнками)

 

Птахи

Ссавці

Картинки по запросу чапля сіра

чапля

Картинки по запросу лебідь

лебідь

Картинки по запросу хохуля

хохуля

Картинки по запросу бобер річкова

бобер

Картинки по запросу чибіс (чайка)

чибіс (чайка)

Картинки по запросу берегові ластівки

Берегові  ластівки

Похожее изображение

 

видра річкова

Похожее изображение

нутрія

 

  • Складіть ланцюжок живлення від перегляду відео.

Висновок: у природі все взаємопов’язано.

 

  • Вправа «Емоційна хвиля»    (2 хв.)

 Необхідні 2 блакитні стрічки довжиною 1-1,5м. Ведучий називає почергово ту чи іншу емоцію й просить за допомогою стрічки показати «хвилі гніву», «хвилі жаху», «хвилі радості» і тощо.

 

  1. Повторення. Многокутники.         (6 хв.)                                                                              

На дошці—зображення річки та прямокутника.

  1. Бесіда.

  - З чого утворилася  річка?       

   - Де початок Дніпра?

   - Куди він впадає? 

   - Як швидше перейти річку  від одного берега до іншого?  Чому?

   - Правильно. Швидше подолати її ширину, ніж довжину.

  1. Виконання завдання №142 на с. 132 підручника
  • Повторення геометричних понять.
  • Назвіть елементи многокутника.
  • Яка геометрична фігура називається прямокутником?
  • Як довести, що це прямокутник?
  • Покажіть більшу і меншу сторони цього прямокутника.
  • Більшу сторону називають довжиною, меншу - шириною прямокутника.
  • Навчання креслення прямокутника.

- Повчимося креслити прямокутник.

Вимірювання сторін геометричних фігур, побудова їх на папері в клітинку (в робочому зошиті).

- Проведіть у ньому відрізок так, щоб він розділив прямокутник на два трикутники.

 

  • Інтерактивна гра «Я — тобі, а ти — мені».    (2 хв.)

Запропонувати учням стати в коло та сказати щось приємне одне одному.

Висновок: Слід частіше говорити одне одному приємні слова. Це покращує настрій людини та її самопочуття.

 

3 заняття

 

  1.  Бесіда про важливість позитивних емоцій для здоров’я людини, про вміння контролювати емоції.
  1. Робота за малюнками     (3 хв.)

   У народі кажуть «На обличчі все написано». Що означає цей вираз?

Спробуйте «прочитати» вирази облич:

 

http://ped-kopilka.com.ua/upload/blogs/artikl025/2517_5a6e73b49fc173c88501db8492ea007f.jpg.jpg

http://ped-kopilka.com.ua/upload/blogs/artikl025/2517_108aa45033ed94b61cf6591c91616957.jpg.jpg

http://ped-kopilka.com.ua/upload/blogs/artikl025/2517_267b16af03e973a9e2ba4eaccf0ae4da.jpg.jpg

http://ped-kopilka.com.ua/upload/blogs/artikl025/2517_2cbb0512de943f6a61ba49b98a539f38.jpg.jpg

  •  Як ви думаєте, які емоції потрібні більше людині для її здоров’я позитивні чи

негативні?

Позитивні емоції викликають гарний бадьорий настрій, бажання щось робити, а негативні – викликають різні захворювання, і такі емоції є небезпечними для здоров’я. Тому, дуже важливо вміти контролювати свої емоції. Для цього можна виконувати прості вправи:

 

  1. Вправи:   (учні стають в коло)    (2 хв.)
  • Вправа для заспокоєння і підняття настрою «Урятуй пташеня».

Уявіть, що у ваших долонях маленьке безпорадне пташеня. Воно змокло. Зігрійте  його. Повільно, по одному пальчику складіть  долоньки, сховайте  у них пташеня, подихайте  на нього, зігріваючи рівним спокійним диханням. Прикладіть  долоні до своїх грудей, віддайте  пташеняті добро і ласку свого серця і дихання. А тепер розкрийте  долоні і побачите, що пташеня радісно злетіло. Посміхніться йому і не сумуйте, воно ще повернеться до вас.

 

  • вправа на саморегуляцію «Візьми себе в руки».

Як тільки відчуєш, що неспокійний, хочеться кого-небудь стукнути. Є досить простий спосіб довести собі свою силу: обхопити долонями лікті й сильно притиснути руки до грудей – це поза стриманої людини.

 

  • найпростіша і найефективніша вправа для доброго настою – це щира, доброзичлива посмішка.

 

  • Робота з підручником «Основи здоров’я».

- Як же зробити день веселим? ( читання  вірша А. Костецького) с. 118     (3 хв.)

 

  • Фізхвилинка      (2 хв.)

Учні співають і танцюють « Не давайте суму жити».

 

  1. Корисні поради «Як позбутися поганого настрою»   (5 хв.)

У кожного з нас трапляються ситуації, коли наше серце «впіймає» образу. Щоб цього не сталося, важливо навчитися контролювати свої емоції з дитинства. «Людина повинна бути завжди радісною. Якщо радість закінчується, шукай у чому помилився».(Л. Толстой)

Можна залишатися у поганому настрої цілий день і навіть кілька днів. Але треба пам’ятати, що твій поганий настрій, якщо він затягнувся надовго, відверне від тебе друзів, позначиться на навчанні і навіть на твоєму стані здоров’я.

 

  • Робота з підручником Основи здоров’я - Робота в парах.  С.119.

(Діти читають поради «Як позбутися поганого настрою» і обговорюють)

  • Намагайся пригадати щось приємне.
  • Перед дзеркалом зроби кумедну гримасу.
  • Послухай музику.
  • Заспівай, потанцюй.
  • Намалюй карикатуру.
  • Умийся і «змий» поганий настрій.

Висновок. Це все те, чим ми займалися сьогодні на уроках.

 

  1. Практична робота  - Гра «Кольорове диво».    (6 хв.)

- А чи знаєте ви, що за допомогою кольору теж можна передати свій настрій.

- Якого кольору може бути гарний настрій?

- А поганий?

- На що може бути схожий гарний настрій?  (веселка, салют, квітка, сонечко)

- А поганий?   ( дощовою хмаринкою)

(Учні малюють під спокійну музику і по мірі виконання роботи коментують свої малюнки)

В нашому класі стало ще тепліше від ваших позитивних емоцій.  Треба пам’ятати, що позитивні емоції допомагають людині насолоджуватися життям, а це сприяє зміцненню здоров’я.       (малюнки прикріплюються також на переносну дошку)

 

ІV етап. РЕФЛЕКСІЙНО-ОЦІНЮЮЧИЙ.   (7хв.)

  1. Підведення підсумків.

Створили проект:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти, ми підготували безцінний матеріал про Дніпро.

І велика, і маленька річка неначе промовляють до нас: «Люби нас такими, які ми є, і не твори нам зла». Якщо в людини серце відкрите для добра і краси, то воно відгукнеться на будь-який вияв неповторності в природі.

Адже (говорять далі підготовлені учні)

  • Ріка добра. Вона дає змогу рухатися водному транспорту, виводити їх у моря,океани.
  • Ріка добра. Вона дає життя тваринам, рослинам, всьому живому.
  • Ріка добра. Вона всім дає змогу купатися в ній, з любов'ю чекає на нас, мов матуся своїх діток.
  • Ріка пригортає теплими хвилями, веде розмову з нами, співає і плаче. Та от тільки ми не завжди уважно ставимося до неї.
  • А вона ж — велика трудівниця. Це їй потрібно нести воду з краю в край, добувати електрику, напувати спраглу землю, захищати, рятувати, зігрівати нам душу та милувати око.

І наше з вами завдання не забруднювати і очищати береги наших річок.

Як ви розумієте слова: «З тобою всюди, кожну мить говорить Батьківщина»

 

2.   Власне рефлексія.

  • Чого навчив вас сьогоднішній урок?
  • Продовжить речення:  На уроці я:

Дізнався…..

Повторив…..

Навчився ………..

  • Що вас вразило в історії про Дніпро?
  • Що запам’яталось найбільше?
  • Чому ми повинні пишатися найбільшою річкою України -  Дніпром?
  • Чи знадобляться вам знання отримані на уроці в житті? Де?

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

  1. Богданович М.В. Математика: : підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів.  – К.: Генеза,  2012. – с.131 - 132
  2. Бех І.Д., Воронцова Т.В. Основи здоров’я:  підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів.  – К.: Алатон,  2012. – с.118 – 119
  3. «Цікаве про корисне» навчальний посібник Проекту ХОУП для вчителя. – Київ. 2006.
  4. Довідник цікавих фактів та корисних знань / [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://dovidka.biz.ua/rozpovid-pro-richku-dnipro/  © dovidka.biz.ua
  5. Вікіпедія «Дніпро» / [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/
  6. Річки України / [Електронний ресурс] – Режим доступу:  http://geoknigi.com/book_view.php?id=798
  7. Журнал «Джміль»  № 4, 2015 — “Славні козаки” / [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://jmil.com.ua/2015-4
  8. Вікіпедія «Настрій» https://uk.wikipedia.org/wiki/Настрій
  9. Посилання на фотогалерею: https://drive.google.com/drive/folders/0Bz3h42PiIrgyUnRmd3d6MzBIaXM
  10. Фотоколаж «Київ / [Електронний ресурс] – Режим доступу:  http://ukrfoto.net
  11. Ілюстрації – ресурси Інтернету.

 

docx
Додано
9 березня 2018
Переглядів
1389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку