Урок ЯДС (математика)

Про матеріал
Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів. Співвідношення цифри з її зображенням на лінійці, циферблаті годинника тощо. Склад чисел 2-9. Попереднє та наступне число. Утворення рівностей на основі знань про склад чисел 2-9.
Перегляд файлу

Урок  ЯДС (математика)

Тема тижня  : «Пригоди  крапельки».

 

Тема  дня  : «Якою  буває  вода  в  природі? Як  вона  мандрує?»

 

Тема  уроку: «Відтворення в  різних  видах  діяльності  ймовірних  та  фактичних результатів  лічби  обєктів.  Співвідношення  цифри з  її зображенням на  лінійці,  циферблаті  годинника тощо.  Склад  чисел 2-9.               Попереднє  та  наступне  число. Утворення  рівностей  на  основі  знань  про  склад  чисел  2-9 ».

 

Мета:  ознайомити  учнів  із  складом  числа  9,  вчити  виконувати  арифметичні  дії  та  порівняння  з  цим  числом,  знаходити  попереднє  та  наступне  число від 1 до  9; розвивати  математичну  компетентність  при  обчислюванні  прикладів;  виховувати  любов  до  природи  та  бережне  ставлення  до  води.

Обладнання: маршрутний  лист  колообігу  краплинки,  лічильний  матеріал у  вигляді  краплинок, картки  з  прикладами , цеглинки  лего,  лінійка та  циферблат  годинника,  підручник   та  зошити з  математики .

 

Хід  уроку

І. Ранкова  зустріч

Вітання. Визначення  дитини  дня. Робота  зі  стендом « Доброго  ранку!».

Малюнкові  речення  про  осінь. Повторення  стіни  слів.

 

 

ІІ.  Повідомлення  теми  та  мети  уроку.

  • Діти, сьогодні  ми  дізнаємося  як  наша  краплинка  подорожує  в  природі.  Можливо,  хтось  із  дітей  знає  про  цю  подорож  ,  розкажіть( припущення  школярів).
  1. Читання  вірша  про  колообіг (прикріплення  нових  слів: колообіг,  хмаринка, дощик, потічок,  струмочок, річка,  водограй, озеро,  ставок,  море,  океан,  туман,  пара).

Непосидливій  краплинці

Любо  плинути  у  річці,

Гомоніти  у  струмочку

Відпочити  у  садочку.

А  як  сонечко  пришкварить,

Непосида  небом  марить,

Щоб  хмаринкою  за  вітром

Мандрувати  понад  світом.

 

2.Ознайомлення  з  маршрутним  листом.

 

3.Загадка  про  дощик

4.Усний  рахунок ( розвязування  прикладів  на  краплинках).

ІІ. Робота  з  лічильним  матеріалом.

Викладання  з  краплинок  цифри  9.

Визначення  попереднього  та  наступного  числа .

Робота  над  складом  числа 9

Хвилинка  фантазії: « Складіть  із  9  краплинок  будь- який  предмет  та  дайте  йому  назву.»

ІІІ. Руханка  про  дощик

З  неба  дощик  накрапає( тихо  тупаємо  ногами),

Рідну  землю  умиває( імітуємо  умивання  обличчя).

Дощик  капає  сильніше (тупаємо  сильніше),

Вже  надворі  зникла  тиша(продовжуємо  тупати).

Зайчик  дощика  злякався( показуємо  вушка  зайчика),

І  під  кущиком  сховався( присідаємо).

А  весела  дітвора

Голосно  кричить; «Ура!». 

ІY. Робота  з  підручником

( різні  вправи  на  лічбу  предметів)

Y . Самостійна  робота.Робота  з  картками та з  брелками.

(склад  числа 9 , порівняння  чисел).

YІ. Математичні  ігри  на  ігровому  килимку.

( знайдіть  предмети,  які  відносяться  до  теми  уроку,  порахуйте  їх, розв яжіть  приклади  на  осінній  квіточці,  робота  з  лего , з  циферблатом  годинника 

YІІ. Підсумкова  бесіда

- Для  чого  потрібен  дощ?

-  Щоб  було,  якби  не  було  дощику? ( Дощик  дає  життя  всім  рослинкам,  тваринкам тощо…..)

Яке  явище  природи  виникає  після  дощу?

 Поки  наша  краплинка  просочується  крізь  землю, ми  поговоримо

про  веселку  та  її  кольори  на  наступному  уроці.

 

docx
Додав(-ла)
Пушкар Тетяна
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
29 січня 2020
Переглядів
1486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку