6 клас. Всесвітня історія.Історія України. Конспект уроку "Мистецтво та "золотий вік" Афін"

Про матеріал
конспект уроку в 6 класі з всесвітньої історії "Мистецтво та "золотий вік" Афін" за підручником О.Гісем та О.Гісем
Перегляд файлу

Вчитель історії Медвежевушківського ліцею Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області

П’ятак Михайло Миколайович

 

6 клас

 

Урок №50

 

 

Тема : Мистецтво та «золотий вік» Афін

(за підручником О.Гісем, О.Гісем «Вснсвітня історія. Історія України»)

 Мета:

А) Розповісти про мистецтво Афін, показати особливості грецької архітектури, скульптури, жи­вопису, відзначити своєрідність побуту стародавніх греків; простежити вплив давньогрецького мистецтва на розвиток культури інших народів;

Б) розвивати творчу уяву, навички образного мислення, навички роботи з картою;

В) виховувати почуття прекрасного.

Основні терміни та поняття: фронтон, ордер, театр, «золотий вік».

Тип уроку.    Комбінований.

Обладнання: презентація, альбом «Культура Греції»

               Структура уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

                                 ІV. Закріплення нових знань

                                  . Домашнє завдання

І. Налаштування на урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань (параграф 39 «Демократія в Афінах»

Усне опитування:

Що таке демократія?

Що таке «остракізм» і для чого його запровадили?

Перевірити чи заповнили  учні таблицю «Реформи в Афінах»

дата

хто проводив

суть

наслідки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

План

1. Періоди розвитку мистецтва Давньої Греції.

2. Філософія та історія.

3. Театр.

4. Мистецтво та архітектура.

5. «Золотий вік» Афін

                                   

1. Періоди розвитку мистецтва Давньої Греції.

Учні самостійно записують в зошити періоди розвитку давньогрецького мистецтва (ст.124 підручника)

 2. Філософія та історія

Учні коротко розповідають ( повипереджувальних завданнях) про Геродота, Гомера, Піфагора

3. Театр

Учні переглядають відео на 7 хв. про давньогрецький театр за посиланням:

https://youtu.be/q0QXXXShXLA

Перед початком перегляду вчитель ставить запитання «Після перегляду дайте відповідь на запитання «Назвіть три відмінності та три подібності між давньогрецьким та сучасним театром»

4. Мистецтво та архітектура.

Бесіда за запитаннями.

  1. Що таке архітектура?
  2. Які споруди будувалися в грецьких містах?

3.Чим, на ваш погляд, грецькі храми відрізнялися від єгипетських?

Робота з текстом підручника – п. 4 ст.124-125

Питання до тексту.

1)Про будівництво яких споруд ідеться в підручнику?

2)Чи знаємо ми імена архітекторів, які керували будівництвом

3) Для кого будувалися ці споруди?

Учитель звертає увагу учнів на те, що в демократичних містах храми, театри будувалися для демосу, будь-який вільний громадянин мав доступ до них. Ці споруди були гордістю міста, як і майстри, котрі будували їх, тому багато імен давньогрецьких зодчих нам сьогодні відомі.

Далі учні за підручником та листами з альбому учні знайомляться з видами грецьких ордерів та храмів. Вчитель пояснює різницю між ордерами. Можна замалювати різні типи колон в зошити.

Розповідь вчителя про скульптуру і живопис, Робота за підручником та презентацією.

Живопис Стародавньої Греції дійшов до нас у вигляді розпису на вазах. Він представлений двома стилями: чорнофігурним  і  червонофігурним (з'явився в 30-ті рр. VI ст. до н. е.). Розписи на вазі зображували сцени з життя богів і героїв, тогочасного життя греків.

Скульптури Фідія – опис.

  5. «Золотий вік» Афін

Перегляд відео за посиланням -  https://youtu.be/khRbfeVYLjs  

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

Бесіда за запитанням.

Що з культурної спадщини Стародавньої Греції справило на вас найбільше враження? Учні можуть дати відповіді як в усній, так і в письмовій формі.

Історична вікторина у формі фронтального опитування.

Питання  вікторини.

  1. Кому з грецьких богів присвячений храм Парфенон?
  2. Який відомий астроном, математик і філософ жив у Мілеті?

3.Кого називають батьком історії?

4. Перекладіть давньогрецькою мовою вираз «пісня цапів».

5. Скільки ордерів існувало?

V/ Домашнє завдання

Вчити параграф 40. Виконати завдання 2,3 на ст.127

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
20 березня 2023
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку