Комунальний заклад
«Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної ради»
Підготувала
вчитель – дефектолог
початкових класів
Нечитайло Р.Г.
Черкаси – 2020
Тема: Активізація розумової діяльності першокласників на уроках математики шляхом
використання ігрових моментів. Дії в межах 10
Мета: удосконалювати навички та уміння учнів виконувати дії в межах 10, продовжувати формувати уміння розв’язувати задачі, вправлятись в усній лічбі; корекційна мета: розвивати й коригувати зорове та слухове сприймання, пам'ять, логічне мислення, вміння робити висновки, співставлення; виховувати інтерес до навчання, охайність при виконанні письмових завдань, любов до природи.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: числовий ряд 1 – 10, малюнки, демонстраційний матеріал (набори квіточок 1 -10, букви, прищіпки),за підручником Ардобацька К.В., Богданович М.В. Математика: Підручник для 1 класу допом. шк.-К.: «Богдана», 2004, -ст. 11 .
Хід уроку
І.Організаційний момент
- Доброго ранку! Доброго дня!
В школу пришли здобувати знання.
Лінь залишаємо вдома,
Працюємо, не знаючи втоми!
2.Нервово-психологічна підготовка
- Так, діти, лінь ви залишили вдома, вона нам не потрібна на уроці. А що ж ви взяли з собою на урок? (Розум, увагу, старанність, кмітливість, гарний настрій).
- Молоді!
ІІ. Оголошення теми уроку
Влітку шубу одягає,
Осінню її скидає,
Всім він затишок дарує,
Захистить і нагодує. (Ліс)
Він іде до лісової школи і просить нас, щоб ми допомогли йому вивчити математику. Давайте разом навчимо його рахувати ( завдання даються диференційовано для різни груп учнів):
лічба до 10;
лічба від 10 до 1;
лічба двійками до 10;
лічба від 3 до 9.
2. Каліграфічна хвилинка
- Подорожуючи потрібно дотримуватись правила, яке зашифровано.
- Щоб розшифрувати потрібно знайти зайве слово.
Лі два чи два пра два виль два но, два пи два ши два охай два но.
- Яке зайве слово заховалось в правилі? (два)
- Скільки разів там воно зустрічалось ? (8)
- Якою цифрою позначається число 2 ? (2)
( Написання цифри 2 стільки разів, скільки вона зострічалась у зашифрованому правилі )
******************
Четверо малят стали струнко в ряд.
Підійшов до них Арсен,
Скільки стало їх тепер? (5)
2 +2= малюнок рибок
4 +2=
8 -2=
7 – 1=
4 6
ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу
І г. – 4п.
ІІ г. – 3п.
І\/. Підсумок уроку. Оцінювання
Мандрівку лісом ми вже закінчили,
Все з вами вивчили і повторили.
Дружні й активні були ви весь час –
За це я дякую вам!