Алгоритм проведення психолого-педагогічного моніторингу на уроках зарубіжної літератури

Про матеріал

Науково-практичні дослідження показують, що тільки за умови комплексного психолого-педагогічного моніторингу кожного учасника навчально-виховного процесу, організованої та проведеної фахівцем, можна говорити про психолого-педагогічний аналіз, передбачення та управління перебігом формування та розвитку учня, так і груп

школярів у цілому.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Автор презентації: Кирюшко Оксана Сергіївна, Садівський ліцей Педагогічні аспекти науково-практичної інформації пов'язаної з комплексним психолого-педагогічним моніторингом особистості учня на уроках зарубіжної літератури

Номер слайду 2

Примітка: в організації психолого-педагогічного моніторингу важливим є питання періодичності проведення вимірів і циклічність, оскільки не всі показники мають однакову динаміку. Деякі з показників мають недостатню динаміку розвитку, тому немає необхідності проводити часті заміри, інші - навпаки. Моніторинг - це дослідження, що містить суто дослідницькі елементи: генеральну та вибіркову сукупність; мету і завдання; об’єкт і предмет; планування процедур; вибір суб’єктів (експертів); збір і статистичну обробку результатів; інтерпретацію; експертні висновки та рекомендації щодо прийняття певних управлінських рішень. Педагогічний моніторинг - це форма організації, збору, зберігання, оброблення і поширення інформації про діяльність педагогічної системи, що забезпечує спостереження її стану та прогнозування розвитку. Психологічний моніторинг - це комплексна технологія, яка об’єднує діагностику, консультацію, корекцію в єдину ефективну систему психологічних засобів, що реалізуються в єдиній послідовності, наповнюються строго відібраним змістом і дозволяють гнучко і ефективно здійснювати психологічний супровід освітнього процесу, щоб досягти бажаного. Основні терміни:

Номер слайду 3

Включає у себе фронтальне вивчення всіх учасників навчально-виховного процесу завдяки зручним та ефективним методикам Принципи комплексного психолого-педагогічного моніторингу особистості учнів Передбачає проведення психолого-педагогічних зрізів 2 рази на рік Передбачає можливість систематизації індивідуальних та групових особливостей у класних колективах та школі загалом, які фіксуються у діагностичних журналах виховної роботи класного керівника з учнівським колективом Здійснює різнобічне вивчення особистості учня, його фізичний, психічний, соціальний та духовний розвиток У основу методик покладені знання про тип та конституційно-генетичні особливості особистості Психічний розвиток особистості учнів діагностується за допомогою традиційних методик визначення короткочасної, довготривалої, зорової та слухової пам’яті, концентрації стійкості уваги, розумових здібностей, інтелекту, темпераменту, акцентуації характеру, вад психічного розвитку тощо Ґрунтується на психологічному принципі: “Не нашкодь!”

Номер слайду 4

Алгоритм проведення психолого-педагогічного моніторингу Робота по усуненню виявлених недоліків Визначення мети і завдань дослідження Визначення об’єкта дослідження Ознайомлення з результатами моніторингу Оголошення отриманих результатів, визначення шляхів усунення негативних тенденцій Аналіз і інтерпретація результатів дослідження на основі узагальнення інформації та вивчення чинників впливу

Номер слайду 5

ВИСНОВОК Науково-практичні дослідження показують, що тільки за умови комплексного психолого-педагогічного моніторингу кожного учасника навчально- виховного процесу, організованої та проведеної фахівцем, можна говорити про психолого- педагогічний аналіз, передбачення та управління перебігом формування та розвитку учня, так і груп школярів у цілому.

Номер слайду 6

1. Педагогічний аналіз моніторингу якості освіти: – Освіта.UA [Електронний ресурс] / С. Бабинець // – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/school/method/1378/ 2. Соціально-психологічний моніторинг: – Освіта.UA [Електронний ресурс] / О.Хабарова // – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/school/method/psychology/5946/ 3. Хоменко О. Психологічний моніторинг як засіб психологічного супроводу учнів у школі повного дня / Олена Хоменко // Педагогіка школи. – 2010. – № 1. – С. 107–111. 4. Сидоренко І.В. Психологія особистості: Управління процесом розвитку та формування особистості учня [Навчальний посібник]. – Суми: 2011. Список використаних джерел

Номер слайду 7

Дякую за увагу!

ppt
Додано
15 серпня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку