Наданий матеріал допоможе молодим фахівцям компетентно скласти аналітичний та статистичний звіт практичного психолога загальноосвітньої школи.
1
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ
щодо діяльності практичного психолога ЗЗШ № , Шевченківського району у 2015 - 2016 н. р.
І. Аналіз діяльності за минулий навчальний рік.
1.1. Аналіз досягнутих результатів.
Психолог (ПІБ) здійснює психологічний супровід учнів 1-11 класів. Стаж роботи психологом 17 років, спеціаліст вищої категорії, курси підвищення кваліфікації КЗ ЗОІППО ЗОР 27.09.2013 рік.
Вивчала психолого-педагогічний статус дитини і динаміку її психологічного розвитку в процесі шкільного навчання, та індивідуально-психологічні властивості учнів. З цією метою продовжила ведення індивідуальних карток моніторингу психічного розвитку учнів школи, здійснювала психологічний супровід учнів в навчально-виховному процесі шляхом психодіагностики, індивідуального консультування, профілактичної та психокорекційної роботи.
Здійснювала психологічний супровід учнів з низьким рівнем компетенції.
З цією метою була проведена робота щодо моніторингу рівня здібностей та навченості учнів, їх навчальних можливостей. За результатами моніторингу були надані рекомендації всім учасникам НВП.
Сприяла створенню умов, які зменшили б вірогідність виникнення у дітей "групи ризику" відхилень у розвитку. Психологічний супровід учнів даної категорії здійснювала через такі види діяльності:
- надала рекомендації всім учасникам НВП.
Проводила попереджувально-профілактичну роботу:
Здійснювала дослідження в період організації профільного самовизначення учнів 9-го класу. Згідно з отриманими результатами були надані рекомендації.
Забезпечувала учням психологічну підтримку і захист у важких ситуаціях. Аналізувала конфліктні ситуації і надавала рекомендації по їх розв'язанню.
З метою збереження та зміцнення психічного здоров'я всіх суб'єктів НВП проводила психологічну просвіту.
Педагогічну компетентність формувала через:
Психологічну просвіту батьків здійснювала через:
Психологічну просвіту серед учнів здійснювала через:
1.2. Аналіз змісту діяльності:
Виконувались наступні завдання:
1. Прийняття участі у формуванні освітнього простору закладу, збагаченого реабілітаційними впливами.
Найбільш пріоритетними у своїй діяльності було визначено наступні напрямки:
Просвітницька робота серед батьків проводилась через тематичні індивідуальні консультування "Про причини труднощів адаптації і шляхи взаємодії в їх подоланні", та групове консультування "Як допомогти дитині в підготовці уроків".
Вивчалися причини девіантної поведінки у учнів "групи ризику".
Моніторинг акцентуацій характеру у підлітків свідчить про домінування збудженого типу. Це свідчить про необхідність модифікації навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних особливостей таких підлітків.
Приймала участь у засіданнях педагогічної ради:
Приймала участь у психолого-педагогічному консиліуму:
- Готовність учнів 1-х класів до навчання у школі (листопад 2015 р.)
- Готовність учнів 5-х класів до переходу у середню ланку навчання
(14 грудня 2015 р.)
Приймала участь у засіданнях МО класних керівників.
1.3. Аналіз причин виникнення проблем
Протягом періоду моєї роботи не виникало проблемних ситуацій, які б заважали виконанню функціональних обов'язків. Створені необхідні умови для продуктивної праці.
1.4. Якісний аналіз консультативної роботи (основних проблем, з яких зверталися до практичного психолога):
Проводилась консультаційна робота. Надано 77 консультацій всім учасникам НВП.
№ з/п |
Тематика звернень |
Кількість звернень |
|
До практичних психологів |
До соціальних педагогів |
||
|
З боку батьків |
||
|
|
18 звернень |
|
|
З боку педагогів |
||
|
|
17 звернень- 22 %; |
|
|
З боку дітей |
||
|
|
42 звернення – 55%; |
|
|
З боку інших зацікавлених осіб (представників громадськості тощо) |
||
|
|
|
|
За час роботи за допомогою зверталися: педагоги - 17 звернень- 22 %;
з професійних проблем звернулося - 5 педагогів – 29% запрошення до класу для роботи з учнями - 4 педагога - 24 % ;
з суто особистих причин – 8 педагогів – 47%
Учні – 42 звернення – 55%;
проблеми в стосунках з батьками, в сім'ї (дефіцит уваги з боку батьків,
розлучення, сварки батьків, втрата одного із батьків) - 14 учнів – 33%
міжособистісні стосунки, конфлікти з однокласниками - 8 учнів – 19 %
дружба, кохання - 7 учнів – 17%
профорієнтація, вибір випускниками професії - 13 учнів – 31%
Батьки - 18 звернень;
Проблеми поведінки дітей (впертість, підвищена тривожність) - 5 чол Проблеми батьки-діти (проблема другої дитини, непорозуміння з підлітками вдома, допомога під час розлучення, втрата одного із батьків) - 9 чол Готовність дитини до школи - 4 чол.
1.5. Аналіз корекційно-розвиваючої роботи
1.5.1 З метою профілактики дезадаптації учнів 5-х класів була використана «Програма корекції шкільної тривожності в підлітків»- М.Сисун (16 занять по 45 хв. 2-3 рази на тиждень), повторна діагностика показала, що тривожність у учнів знизилася. Було виявлено 4 учня з високим рівнем тривожності, після корекційних занять у 2 учнів знизився рівень тривожності; 2 учня мають низьку фізіологічну опірність стресу, яка підвищує імовірність неадекватного реагування на тривожний фактор середовища. Учні набули можливість оволодіти механізмом і здатністю до самодопомоги в якомога продуктивному подоланні кризових ситуацій, виходу зі скрутного становища, перетворенні найважчих життєвих обставин у плацдарм для формування нових „технік" життя, конструктивних життєвих стратегій. Вироблення у підлітків почуття самоповаги, вміння бачити себе людиною, якій властиві позитивні якості і яка спроможна досягти життєвого успіху.
Отримані результати свідчать, що робота психолога школи має позитивний результат, але внаслідок погіршення соціальних умов життя людей і збільшення проявів девіантності і адиктивності у поведінці учнів необхідно посилити просвітницьку та профілактичну роботу серед дітей та їх батьків.
1.5.2. Корекційна робота з учнями початкової ланки, які мають проблемами у навчанні такі, як відставання у розвитку когнітивних функцій, мінімальні мозкові дисфункції, порушення мотивації навчання, порушенням просторової орієнтації, інфантилізмом, порушенням уваги з гіперактивністю, порушенням пам'яті -проводилася диференційовано.
Диференційована допомога таким учням містила в собі:
Заняття проводились з учнями 1-2 класів (20 уч.) за програмами Л.Видриган «Удосконалення розумових операцій» (10 занять), та «Графічні прийоми техніки в період адаптації першокласників» (10 занять)
В учнів з'явилось бажання вчитися, вони зрозуміли, що будь-яку роботу важливо робити з зацікавленістю і вони навчилися чітко виконувати вимоги, що перед ними ставилися.
1.6. Аналіз психодіагностичної роботи:
1.6.1. Вивчався рівень розвитку учнів 1-х класів. За результатами співбесіди з першокласниками (Програма готовності до навчання у школі) виявила 7 учнів з низьким рівнем готовності - 8% з середнім рівнем – 48 – 57%; з достатнім рівнем – 25 учнів - 29%, з високим – 5 – 6%. Поглиблено вивчались адаптаційні процеси учнів 1-х класів: виявила дезадаптованих учнів – 12%, з низьким рівнем адаптації до навчання у школі - 17%; з середнім рівнем –42%; з високим рівнем - 29%. Результати роботи були доведені до відома адміністрації школи та розроблені рекомендації для подальшої роботи з цією категорією учнів.
1.6.2. 3 метою відстеження адаптаційного періоду в 5-х класах була використана діагностична програма для вивчення проходження процесу адаптації учнів 5-х класів ( Н.Степура). Результати свідчать, що 29% учнів мають високий рівень адаптації, достатній рівень – 37%, середній рівень – 32% і лише 2% (1 дитина) – низький рівень. Визначення рівня навчальної мотивації – 25% учнів мають високий рівень, 75% учнів мають середній рівень мотивації.
Також була проведена діагностика для виявлення типу темпераменту і емоційного стану за Г.Айзенком, з метою надання рекомендацій вчителям як працювати з учнями різних типів темпераменту і визначення психологічного клімату в колективі.
Результати роботи були доведені до відома адміністрації школи та класного керівника.
1.6.3. Серед учнів 6-10-х класів була проведена методика Г.Айзенка
«Самооцінка психічних станів особистості» з метою визначення рівня
агресивності та діагностика шкільної тривожності за методикою Філіпса.
Висновок:
19 учнів мають підвищену психологічну активність, прагнення до лідерства шляхом застосування сили по відношенню до інших людей. 9 учнів мають високий рівень шкільної тривожності. На методичній нараді вчителі школи були ознайомлені з результатами діагностики, їм надані рекомендації по індивідуальній роботі з учнями, які мають високий рівень агресії.
1.6.4. З метою визначення готовності учнів четвертого класу була проведена
психодіагностична робота по визначенню:
•мотивації до навчання;
• соціометричного статусу учнів;
•рівнів розвитку пізнавальних процесів, пам'яті (зорової, короткочасної), механічного та зорового запам'ятовування, вербального та невербального мислення й уваги, швидкості проходження розумових здібностей. Аналіз результатів показав: 63 % учнів четвертого класу на високому рівні готові до навчання в середній школі, 35% на середньому рівні та 2% недостатньо готові до навчання;
•високий соціометричний статус мають 76 %, низький -24 %;
•увага: достатній рівень розвитку у 85 % учнів, низький - у 15 %;
•високий рівень сформованості пізнавального мотиву до навчання мають 62%, достатній рівень - 34%, низький - 4%;
•достатній рівень вербально - логічного мислення мають 83%, низький - 17%;
• пам'ять: високий рівень 88%, низький -12%.
У результаті проведеної роботи, вивчивши і проаналізувавши готовність учнів четвертого класу до навчання в середній школі, соціометричний статус у класі, рівні розвитку пізнавальних процесів, можна зробити такі висновки:
•лише два учні четвертого класу недостатньо готові до навчання у 5 класі;
•високий соціометричний статус мають 76% четверокласників, низький - 24%;
•найкраще в учнів розвинуті такі пізнавальні процеси, як мислення, пам'ять, увага. Результати роботи будуть доведені до відома педколектива на педконсиліумі та розроблені рекомендації для подальшої роботи з цією категорією учнів.
1.7. Аналіз соціально- психологічних досліджень, що проведені в закладі освіти:
II. Психологічне забезпечення освітнього процесу
|
Проблеми |
Замовник |
Заходи |
Результат |
1 |
Психологічний супровід освітянських інновацій |
Ададміністрація школи |
1 .Моніторинг якості освіти; 2.Моніторинг психічного розвитку учнів. |
|
2 |
Психологічний супровід незалежного зов нішнього тестування випускників загально освітніх навчальних закладів |
Ададміністрація школи |
1. Консультаційна робота 2.Оформлення інформаційного куточка |
|
3
|
Профілактична робота з учнями з девіантною поведінкою
|
Адміністрація школи та вчителі
|
1 Дослідження мікроклімату у класному колективі, структури взаємовідносин 2. Діагностика та анкетування учнів з метою оцінювання їхнього рівня адаптації 4. Бесіди з вчителями, батьками з метою вивчення дітей, які мають ознаки дезадаптації 5. Відвідування уроків з метою дослідження взаємодії вчителя з учнями. 6. Складання індивідуаль- них психологічних карт на дітей «групи ризику» і розробка рекомендацій всім учасникам НВП 7. Розробка напрямків подальшої роботи або переадресування спеціалістам. 8. Індивідуальне консультування вчителів і батьків «Про причини труднощів адаптації і шляхи взаємодії » 9. Групове консультування батьків п'ятикласників: «Як допомогти дитині в підготовці уроків». |
Дезадаптованих учнів немає.
Карти на учнів «групи ризику»
|
4
|
Психологічний супровід допрофіль- ного та профільного навчання
|
|
|
|
5. |
Психологічне забезпечення виховного процесу
|
Адміністрація школи
|
Робота з обдарованими
Робота з учнями, які мають проблеми в навчанні
Робота з учнями з девіантною поведінкою 1. Вивчення запитів вчителів, батьків, адміністрації по роботі з «важкими» підлітками 2. Поглиблене психологічне обстеження типу «важковиховуваності» і психологічних особливостей школяра. 3. Складання індивідуальних психологічних карт на підлітків з рекомендаціями педагогам, батькам. 4. Консультування вчителів і батьків підлітків з питань виховання дітей. 5. Проведенняі ндивідуа-льних консультацій, бесід з учнями даної групи. 6. Профілактика адиктивної поведінки підлітків через просвіту та показ відеофільмів: «Правда про наркотики» «Ложь- правда» 7. Психологічна просвіта вчителів та батьків щодо особливостей виховання підлітків «групи ризику»
|
Самореалізація творчих здібностей.
Просвіта
Розкриття слабких функцій особистості, роз'яснення учню особливостей його поведінки виходячи 3 його психотипу; Надання психологічної підтримки учням даної категорії. Навчання учнів загально навчаль-ним вмінням і навичкам;
Надана психологічна підтримка батькам, вчителям Надана психологічна підтримка учням
Просвіта |
Ш. Методична діяльність
3.1. Методичне забезпечення діяльності закладу освіти:
3.1.1. Методичні розробки, ступень їх впровадження у практику роботи закладу освіти
№ |
Назва методичної розробки |
На яку категорію спрямована |
Де впроваджувалась |
|
|
|
|
3.1.2. Узагальнення та пропаганда досвіду роботи психолога в районі (місті) |
|||
№ |
Тематика досвіду |
Де вивчався |
Форма узагальнення |
1. |
|
|
|
3.1.3. Власні проведені психолого-педагогічні семінари, консиліуми,
|
тематика |
кількість присутніх |
|
|
|
3.1.4. Участь у роботі шкільних методичних об'єднань
№ |
Тематика |
Назва м/о |
кількість виступів |
1. |
|
|
|
3.2. Проведення та участь у методичних нарадах, семінарах, конференціях
№ |
Тематика |
Кількість |
Дата |
|
|
|
|
|
|
3.3. Підвищення кваліфікації |
||||
|
Тематика |
Місце проведення |
Дата |
|
1 |
|
|
|
|
3.3.1. Атестація |
||||
|
Атестовано з підвищенням категорії |
Атестовано з підтвердженням категорії |
Не атестовано |
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. Допомога в діяльності закладу освіти, органу управління освітою та освітянських установ району (проведення обстежень, моніторингів, підготовка пропозицій, розробка проектів розпорядчих документів)
№ |
Вид допомоги |
Термін |
1 |
Психологічний супровід моніторингу якості освіти |
На протязі року |
3.5. Методична допомога практичного психолога, соціального педагога фахівцям РМК, іншим практичним психологам в навчальних закладах району
№ |
Форми допомоги |
Кому надана |
1 |
Консультування та надання практичних матеріалів |
Психологу ЗЗШ № |
|
|
|
|
|
|
3.6 Просвітницька робота практичного психолога, соціального педагога. Зв'язки з громадськістю (виступи в пресі, на телебаченні, радіо)
№ |
Що |
Де |
Термін |
|
|
|
|
3.7. Інноваційна діяльність (експериментально-дослідна робота) |
|||
№ |
Тематика |
Що досліджується |
Результати |
|
|
|
|
ІУ. Забезпечення умов роботи практичного психолога, соціального педагога
V.Участь у реалізації національних, державних та регіональних програм
№ |
Назва програми
|
Зміст пункту програми
|
Звіт про виконання (кількість проведених заходів, вказати, які заходи було проведено на рівні району, міста) |
Кількість осіб охоплених по цільовим групам
|
|
1 |
Загальнодержавна програма "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2016 року |
п.1.2. Протидія ВІЛ/СНІДу, туберкульозу та наркоманії п.1.3. Оздоровлення та відпочинок п.3. Культурний і духовний розвиток дитини
п.4.3. Соціальний захист дітей-сиріт та дітей, позбавлених
п.4.4. Захист дітей-інвалідів |
Психологічні лекторії - 10
|
Учні – 178
|
|
2 |
Загальнодержавна програма забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки |
п.2.1. Забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції/СНІДу шляхом пропаганди здорового способу життя серед молоді, проведення інформаційних, культурно-просвітницьких заходів… |
|
|
|
3 |
Державна цільова соціальна програма "Молодь України" на 2009-2015 роки |
2. Утвердження патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей. 3.Пропаганда та формування здорового способу життя.
|
|
|
|
4 |
Державна програма «Репродуктивне здоров’я нації» на період до 2015 року |
п.1.Проведення просвітницьких заходів з питань охорони здоров'я, |
Психологічні лекторії - 5
|
Учні – 112
|
|
5 |
Державна цільова соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2015 року |
п. 4.7. Ліквідація торгівлі дітьми, сексуальної експлуатації, |
Психологічні лекторії - 7 Круглі столи - 4
|
Учні – 145
|
|
6 |
ПРООН/ЮНЕЙДС “Сприяння просвітницькій роботі “Рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя” |
Підвищення рівня поінформованості й розширення знань підлітків і молоді про здоров’я, здоровий спосіб життя, формування у них відповідних цінностей і життєво важливих переконань, напрацювання необхідних практичних навичок відповідальної безпечної поведінки щодо свого життя і здоров’я, а також здоров’я і життя інших. |
Корекційні заняття - 10
|
Учні – 17
|
|
7 |
Наказ МОНМС спорту від 03.08. 2012 № 888 «Про затвердження Плану заходів МОНМС щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року» |
п.1.Провадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь п.2.Ужиття заходів, спрямованих на підвищення моральності в суспільстві, правової культури громадян, утвердження здорового способу життя, запобігання проявам екстремізму, расової та релігійної нетерпимості п.3.Проведення профілактичної роботи з неблагополучними сім»ями, а також розроблення механізму екстреного реагування на факти бездоглядності дітей з метою недопущення їх втягування у злочинну діяльність |
Корекційні заняття - 10
|
Учні – 13
|
|
8 |
Наказ МОН від 01.02. 2010 № 58 «Про затвердження заходів щодо виконання Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2012 року» |
п.2.1. Розміщувати на наочних інформаційних стендах у навчальних закладах усіх форм власності матеріали про шкідливі наслідки для здоров’я людини вживання тютюнових виробів, шкідливий вплив тютюнового диму; практичні поради щодо здорового способу життя, рекомендації щодо відмови від вживання тютюнових виробів. п.2.4.Впроваджувати інформаційно-освітні програми, психологічні тренінги, широко запроваджувати в просвітницькій роботі методику “рівний-рівному”. п.2.5. Забезпечувати регулярне проведення батьківських зборів із залученням медичних працівників з питань просвіти та вироблення спільних дій щодо зменшення тютюнокуріння серед дітей, учнівської та студентської молоді |
|
|
|
9 |
Наказ МОН від 01.02.2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми» |
п.2.2.Збільшити кількість психологічних факультативних занять з психології та тренінгів із формування соціальних навичок у дітей. п.2.4. Широко залучати органи учнівського врядування та батьківської громадськості до профілактичної роботи. |
|
|
|
10 |
Наказ МОНМС від 19.07.2012 .№ 827 «Про затвердження плану заходів МОНМС щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2015 року» |
п.3.Запобігання торгівлі людьми, її первинна профілактика
п. 4.7. Ліквідація торгівлі дітьми, сексуальної експлуатації, |
Психологічні лекторії - 7 Круглі столи - 4
|
Учні – 145
|
|
11 |
Наказ МОН від 30.12.2010 № 1312 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної кампанії “Стоп насильству!” на період до 2015 року» |
п.8.Широко залучати органи учнівського самоврядування та батьківської громадськості до профілактичної роботи п.11.Запровадити в кожному навчальному закладі механізм аналізу ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді |
|
|
|
Регіональні програми |
|||||
|
|
|
|
|
|
YI. Статистичні додатки до аналітичного звіту:
Додаток 7. Забезпечення кабінетами працівників психологічної служби.
Додаток 8. Статистичний звіт практичних психологів навчальних закладів за напрямами (індивідуальна і групова форми роботи).
Додаток 9. Статистичний звіт соціальних педагогів навчальних закладів за напрямами (індивідуальна і групова форми роботи).
Додаток 12. Форма "КАДРИ".
Практичний психолог __________
Керівник закладу освіти__________________
М.П.
Додаток 8
ЗАТВЕРДЖЕНО Директор закладу освіти ________ (підпис) (прізвище, і.,п/б) |
|
СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
про роботу практичного психолога
ЗЗШ №
____________________________________________
(назва навчального закладу)
____________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
за 2015 – 2016 навчальний рік
№ п/п |
Основні види роботи |
Всього |
|
Охоплено осіб |
Затрачено годин |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Психодіагностика індивідуальна : а) учнів (дітей) всього: |
161 |
548 |
у т.ч. - дошкільного віку |
|
|
|
- початкових класів |
85 |
85 |
|
- середніх класів |
23 |
138 |
|
- старших класів |
15 |
97 |
|
- учнів ПТНЗ |
|
|
|
- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації |
|
|
|
б) педпрацiвникiв |
38 |
228 |
|
в) батьків |
|
|
|
2 |
Психодіагностика групова, соцiально-психологiчнi дослідження серед: а) учнів (дітей) всього: |
459 |
273 |
у т.ч. - дошкільного віку |
|
|
|
- початкових класів |
|
|
|
- середніх класів |
409 |
240 |
|
- старших класів |
50 |
33 |
|
- учнів ПТНЗ |
|
|
|
- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації |
|
|
|
б) педпрацiвникiв |
|
|
|
в) батьків |
|
|
|
3 |
Консультування індивідуальне: а) учнів (дітей) всього |
42 |
42 |
у т.ч. - дошкільного віку |
|
|
|
- початкових класів |
|
|
|
- середніх класів |
27 |
27 |
|
- старших класів |
15 |
15 |
|
- учнів ПТНЗ |
|
|
|
- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації |
|
|
|
б) педпрацiвникiв |
17 |
17 |
|
в) батьків |
18 |
18 |
|
4 |
Консультування групове: а) учнів (дітей) всього |
276 |
8 |
у т.ч. - дошкільного віку |
|
|
|
- початкових класів |
|
|
|
- середніх класів |
100 |
4 |
|
- старших класів |
66 |
2 |
|
- учнів ПТНЗ |
|
|
|
- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації |
|
|
|
б) педпрацiвникiв |
30 |
1 |
|
в) батьків |
80 |
1 |
|
5 |
Корекцiйно-вiдновлювальна та розвивальна індивідуальна робота з учнями: |
|
|
у т.ч. - дошкільного віку |
|
|
|
- початкових класів |
|
|
|
- середніх класів |
|
|
|
- старших класів |
|
|
|
- учнів ПТНЗ |
|
|
|
- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації |
|
|
|
6 |
Корекцiйно-вiдновлювальна та розвивальна групова робота з учнями (дітьми) всього: |
105 |
60 |
у т.ч. - дошкільного віку |
|
|
|
- початкових класів |
20 |
20 |
|
- середніх класів |
85 |
40 |
|
- старших класів |
|
|
|
- учнів ПТНЗ |
|
|
|
- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації |
|
|
|
7 |
Проведення ділових ігор, тренiнгiв для : а) педпрацiвникiв |
|
|
б) батьків |
|
|
|
8 |
Психологічна просвіта, виступи перед: а) учнями (дітьми) |
560 |
33 |
б) педпрацiвниками |
40 |
5 |
|
в) батьками |
250 |
10 |
|
9 |
Навчальна дiяльнiсть (викладання психологічних дисциплін: - курси за вибором; |
|
|
- факультативні заняття |
|
|
|
- гурткова робота |
|
|
|
10 |
Зв`язки з громадськістю, вiдвiдування - учнів (дітей) вдома; |
5 |
10 |
- батьків за місцем роботи; |
|
|
|
- органів виконавчої влади та громадського самоврядування |
|
|
Вссього 1104 годин на 0,75 ставки
Знаходилася на лікарняному – 80 годин
Відпрацювала 1024 години