Аналітичний та статистичний звіт практичного психолога загальноосвітньої школи.

Про матеріал

Наданий матеріал допоможе молодим фахівцям компетентно скласти аналітичний та статистичний звіт практичного психолога загальноосвітньої школи.

Перегляд файлу

1

 

АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ

щодо діяльності практичного психолога ЗЗШ № , Шевченківського району у 2015 - 2016 н. р.

                                      І. Аналіз діяльності за минулий навчальний рік.

1.1. Аналіз досягнутих результатів.

Психолог (ПІБ) здійснює психологічний супровід учнів 1-11 класів. Стаж роботи психологом 17 років, спеціаліст вищої категорії, курси підвищення кваліфікації КЗ ЗОІППО ЗОР  27.09.2013 рік.

   Вивчала  психолого-педагогічний статус дитини і динаміку її психологічного розвитку в процесі шкільного навчання, та індивідуально-психологічні властивості учнів. З цією метою продовжила ведення індивідуальних карток моніторингу психічного розвитку учнів  школи, здійснювала психологічний супровід учнів в навчально-виховному процесі шляхом психодіагностики, індивідуального консультування, профілактичної  та психокорекційної роботи.

Здійснювала психологічний супровід учнів з низьким рівнем компетенції.

З цією метою була проведена робота щодо моніторингу рівня здібностей та навченості учнів, їх навчальних можливостей. За результатами моніторингу були надані рекомендації всім учасникам НВП.

Сприяла створенню умов, які зменшили б вірогідність виникнення у дітей "групи ризику" відхилень у розвитку. Психологічний супровід учнів даної категорії здійснювала через такі види діяльності:

  • робила самозапит або отримувала соціальне замовлення від педагогів і батьків на роботу з конкретними проблемними учнями;
  • проводила процесуальну діагностику;
  • проводила профілактику дезадаптованої поведінки;

- надала рекомендації всім учасникам НВП.

Проводила попереджувально-профілактичну роботу:

  • з учнями через проведення виховних заходів;
  • з батьками через проведення батьківського лекторію превентивного напрямку.

Здійснювала дослідження в період організації  профільного самовизначення учнів 9-го класу. Згідно з отриманими результатами були надані рекомендації.

Забезпечувала учням психологічну підтримку і захист у важких ситуаціях. Аналізувала конфліктні ситуації і надавала рекомендації по їх розв'язанню.

З метою збереження та зміцнення психічного здоров'я всіх суб'єктів НВП проводила психологічну просвіту.

Педагогічну компетентність формувала через:

  • проведення психолого-педагогічних консиліумів;
  • проведення індивідуальних консультацій;

Психологічну просвіту батьків здійснювала через:

  • проведення батьківського лекторію;
  • проведення індивідуальних та групових  консультацій;

Психологічну просвіту серед учнів здійснювала через:

  • проведення учнівського лекторію;
  • проведення індивідуальних консультацій;

 

1.2. Аналіз змісту діяльності:

Виконувались наступні завдання:

 

1. Прийняття участі у формуванні освітнього простору закладу, збагаченого реабілітаційними впливами.

 

  1. Організація умов для професійного самовизначення учнів навчального закладу через проведення діагностики, індивідуальних консультацій;
  2. Пропаганда здорового способу життя, підвищення загального рівня культури здоров'я всіх членів колективу освітнього закладу (педагогів, учнів, батьків).

 

  1. Допомога дітям молодшого шкільного віку у вирішенні проблем, пов'язаних з інтелектуальною, особистісною, соціально-психологічною готовністю до шкільного навчання.

  1. Розробка методичного банку компетентнісно - формуючих заходів.

 

Найбільш пріоритетними у своїй діяльності було визначено наступні напрямки:

  • визначення рівня розвитку учнів 1-го класу та психологічний супровід процесу адаптації першокласників до шкільного навчання;
  • психологічний супровід учнів 9-го класу  в період шкільних іспитів та 11-го класу в період ЗНО;
  • допомога у вирішенні проблем шкільної дисципліни та запобігання конфліктам в учнівських колективах;
  • формування у дітей поняття гендерної рівності як основи міжособистісної взаємодії;
  • психологічне забезпечення професійної діяльності педагога та адміністрації навчального закладу.

         Просвітницька робота серед батьків проводилась через тематичні індивідуальні консультування "Про причини труднощів адаптації і шляхи взаємодії в їх подоланні", та групове консультування "Як допомогти дитині в підготовці уроків".

Вивчалися  причини  девіантної  поведінки у учнів   "групи ризику".

Моніторинг акцентуацій характеру у підлітків свідчить про домінування збудженого типу. Це свідчить про необхідність модифікації навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних особливостей таких підлітків.

 Приймала участь у засіданнях педагогічної   ради:

  • Використання інноваційних технологій в системі виховної роботи школи як засіб підвищення вихованності школярів. (30.11.2015)
  • Робота педколективу щодо формування особистісних якостей та соціальної активності учня-громадянина – патріота України. (28.01.2016. Протокол №1)
  • Модернізація методичної та навчально-виховної роботи на засадах сучасних інформаційних технологій. (18.04.2016)

Приймала участь у психолого-педагогічному  консиліуму:

       -  Готовність учнів 1-х класів до навчання у школі (листопад 2015 р.)

       -  Готовність учнів 5-х класів до переходу у середню ланку навчання

     (14 грудня  2015 р.)

Приймала участь у засіданнях МО класних керівників.

1.3. Аналіз причин виникнення проблем

Протягом періоду моєї роботи  не виникало проблемних ситуацій, які б заважали виконанню   функціональних   обов'язків.   Створені   необхідні   умови   для продуктивної праці.

1.4. Якісний аналіз консультативної роботи (основних проблем, з яких зверталися до практичного психолога):

Проводилась консультаційна робота. Надано 77 консультацій всім учасникам НВП.

 

№ з/п

Тематика звернень

Кількість звернень

До практичних психологів

До соціальних педагогів

 

З боку батьків

 

 

18 звернень

 

 

З боку педагогів

 

 

17 звернень- 22 %;

 

 

З боку дітей

 

 

42 звернення  – 55%;

 

 

З боку інших зацікавлених осіб (представників громадськості тощо)

 

 

 

 

     За час роботи за допомогою  зверталися: педагоги - 17 звернень- 22 %;

з професійних проблем звернулося - 5 педагогів 29% запрошення до класу для роботи з учнями - 4 педагога - 24 % ;

з суто особистих причин – 8 педагогів  – 47%

Учні 42 звернення  – 55%;

проблеми в стосунках з батьками, в сім'ї (дефіцит уваги з боку батьків,

розлучення, сварки батьків, втрата одного із батьків) -  14 учнів 33%

міжособистісні стосунки, конфлікти з однокласниками - 8 учнів 19 %

дружба, кохання - 7 учнів  17%

профорієнтація, вибір випускниками професії - 13 учнів 31%

Батьки - 18 звернень;

Проблеми поведінки дітей (впертість, підвищена тривожність) - 5 чол  Проблеми батьки-діти (проблема другої дитини, непорозуміння з підлітками вдома, допомога під час розлучення, втрата одного із батьків) - 9 чол  Готовність дитини до школи - 4 чол. 

 

1.5. Аналіз корекційно-розвиваючої роботи

1.5.1 З метою профілактики дезадаптації учнів 5-х класів була використана «Програма корекції шкільної тривожності в підлітків»- М.Сисун (16 занять по 45 хв. 2-3 рази на тиждень), повторна діагностика показала, що тривожність у учнів знизилася. Було виявлено 4 учня з високим рівнем тривожності, після корекційних занять у 2 учнів знизився рівень тривожності; 2 учня мають низьку фізіологічну опірність стресу, яка підвищує імовірність неадекватного реагування на тривожний фактор середовища. Учні набули можливість оволодіти механізмом і здатністю до самодопомоги в якомога продуктивному подоланні кризових ситуацій, виходу зі скрутного становища, перетворенні найважчих життєвих обставин у плацдарм для формування нових „технік" життя, конструктивних життєвих стратегій. Вироблення у підлітків почуття самоповаги, вміння бачити себе людиною, якій властиві позитивні якості і яка спроможна досягти життєвого успіху.

Отримані результати свідчать, що робота психолога школи має позитивний результат, але внаслідок погіршення соціальних умов життя людей і збільшення проявів девіантності і адиктивності у поведінці учнів необхідно посилити просвітницьку та профілактичну роботу серед дітей та їх батьків.

1.5.2. Корекційна робота з учнями початкової ланки, які мають проблемами у навчанні такі, як відставання у розвитку когнітивних функцій, мінімальні мозкові дисфункції, порушення мотивації навчання, порушенням просторової орієнтації, інфантилізмом, порушенням уваги з гіперактивністю, порушенням пам'яті -проводилася диференційовано.

 

Диференційована допомога таким учням містила в собі:

  • використання ігрових способів організації виконання завдань з метою підвищення мотивації навчання і пізнавальної активності учнів;
  •       озброєння учнів інструментарієм проведення самокорекції;
  •       навчання учнів загально- навчальним вмінням і навичкам;
  •       максимальне використовування збережених психічних функцій дитини;
  • використовування вправ, націлених на розвиток уваги, пам'яті, уяви, мислення.

Заняття проводились з учнями 1-2 класів (20 уч.) за програмами Л.Видриган «Удосконалення розумових операцій» (10 занять), та «Графічні прийоми техніки в період адаптації першокласників» (10 занять)

В учнів з'явилось бажання вчитися, вони зрозуміли, що будь-яку роботу важливо робити з зацікавленістю і вони навчилися чітко виконувати вимоги, що перед ними ставилися.

 

1.6. Аналіз психодіагностичної роботи:

1.6.1. Вивчався рівень розвитку учнів 1-х класів. За результатами співбесіди з першокласниками (Програма готовності до навчання у школі) виявила 7 учнів  з низьким рівнем готовності  - 8% з середнім рівнем – 48 – 57%; з достатнім рівнем – 25 учнів - 29%, з високим – 5 – 6%. Поглиблено вивчались адаптаційні процеси учнів 1-х класів: виявила  дезадаптованих учнів – 12%, з низьким рівнем адаптації до навчання у школі - 17%; з середнім рівнем –42%; з високим рівнем - 29%. Результати роботи були доведені до відома адміністрації школи та розроблені рекомендації для подальшої роботи з цією категорією учнів.

 

1.6.2. 3 метою відстеження адаптаційного періоду в 5-х класах була використана діагностична програма для вивчення проходження процесу адаптації учнів 5-х класів ( Н.Степура). Результати свідчать, що 29% учнів мають високий рівень адаптації, достатній рівень – 37%, середній рівень – 32%  і лише 2% (1 дитина) – низький рівень. Визначення рівня навчальної мотивації – 25% учнів мають високий рівень, 75% учнів мають  середній рівень мотивації.

 Також була проведена діагностика для виявлення типу темпераменту і емоційного стану за Г.Айзенком, з метою надання рекомендацій вчителям як працювати з учнями різних типів темпераменту і визначення психологічного клімату в колективі.

Результати роботи були доведені до відома адміністрації школи та класного керівника.

 

1.6.3. Серед учнів 6-10-х класів була проведена методика Г.Айзенка
«Самооцінка психічних станів особистості» з метою визначення рівня
агресивності та діагностика шкільної тривожності за методикою Філіпса.

 Висновок:

19 учнів мають підвищену психологічну активність, прагнення до лідерства шляхом застосування сили по відношенню до інших людей. 9 учнів мають високий рівень шкільної тривожності. На методичній нараді вчителі школи були ознайомлені з результатами діагностики, їм надані рекомендації по індивідуальній роботі з учнями, які мають високий рівень агресії.

1.6.4. З метою визначення готовності учнів четвертого класу була проведена
психодіагностична робота по визначенню:

 

•мотивації до навчання;

• соціометричного статусу учнів;

     •рівнів  розвитку   пізнавальних   процесів,   пам'яті   (зорової,   короткочасної),  механічного та зорового запам'ятовування, вербального та невербального мислення й уваги, швидкості проходження розумових здібностей. Аналіз результатів показав: 63 % учнів четвертого класу на високому рівні готові до навчання в середній школі, 35% на середньому рівні та 2%  недостатньо готові до навчання;

    •високий соціометричний статус мають 76 %, низький -24 %;

    •увага: достатній рівень розвитку у 85 % учнів, низький - у 15 %; 

    •високий рівень сформованості пізнавального мотиву до навчання мають 62%,          достатній рівень - 34%, низький  - 4%;

     •достатній рівень вербально - логічного мислення мають 83%,  низький  - 17%;

• пам'ять: високий рівень 88%, низький -12%.

У результаті проведеної роботи, вивчивши і проаналізувавши готовність учнів четвертого класу до навчання в середній школі, соціометричний статус у класі, рівні розвитку пізнавальних процесів, можна зробити такі висновки:

•лише два учні четвертого класу  недостатньо готові до навчання у 5 класі;

•високий соціометричний статус мають 76% четверокласників, низький  - 24%;

      •найкраще в учнів розвинуті такі пізнавальні процеси, як мислення, пам'ять, увага. Результати роботи будуть доведені до відома педколектива на педконсиліумі та розроблені рекомендації для подальшої роботи з цією категорією учнів.

1.7. Аналіз соціально- психологічних досліджень, що проведені в закладі освіти:

II. Психологічне забезпечення освітнього процесу

 

 

Проблеми

Замовник

Заходи

Результат

1

Психологічний супровід освітянських інновацій

Ададміністрація школи

1 .Моніторинг якості освіти; 2.Моніторинг психічного розвитку учнів.

 

2

Психологічний супро­від незалежного зов нішнього тестування випускників загально освітніх навчальних закладів

Ададміністрація школи

1. Консультаційна робота

2.Оформлення інформаційного куточка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Профілактична робота

з учнями з девіантною

поведінкою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адміністрація

школи та

вчителі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Дослідження

мікроклімату у класному

колективі, структури

взаємовідносин

2. Діагностика та

анкетування учнів з метою

оцінювання їхнього рівня

адаптації

4. Бесіди з вчителями, батьками з метою вивчення

дітей, які мають ознаки

дезадаптації

5. Відвідування уроків з

метою дослідження

взаємодії вчителя з учнями.

6. Складання індивідуаль-

них психологічних карт на

дітей «групи ризику» і

розробка рекомендацій всім

учасникам НВП

7. Розробка напрямків

подальшої роботи або

переадресування спеціалістам.

8. Індивідуальне

консультування вчителів і

батьків «Про причини

труднощів адаптації і шляхи

взаємодії »

9. Групове консультування

батьків п'ятикласників: «Як

допомогти дитині в

підготовці уроків».

 

 

 

 

Дезадаптованих учнів немає.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карти на учнів «групи ризику»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

Психологічний

супровід допрофіль-

ного та профільного

навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Психологічне забезпечення виховного процесу

 

 

 

Адміністрація школи

 

 

 Робота з обдарованими

  1. Дослідження особливос­тей розвитку особистості обдарованих дітей.
  2. Складання індивідуаль­них карток і розробка рекомендацій.
  3. Індивідуальне консуль­тування
  4. Психологічна просвіта педагогічного колективу та батьків щодо особливостей виховання і навчання обдарованих дітей.

Робота з учнями, які мають проблеми в навчанні

  1. Виявлення учнів з начальним рівнем компетенції за результатами в навчанні та діагностика пізнавальних процесів.
  2. Складання індивідуальних психологічних карт на дітей з низьким рівнем компетенції, розробка рекомендацій.
  3. Індивідуальне консультування.
  4. Психологічна просвіта вчителів та батьків, щодо особистостей виховання і навчання дітей даної категорії

Робота з учнями з девіантною поведінкою

1. Вивчення запитів

вчителів, батьків,

адміністрації по роботі з

«важкими» підлітками

2. Поглиблене психологічне

обстеження типу

«важковиховуваності» і

психологічних особливостей

школяра.

3. Складання

індивідуальних психологічних карт на

підлітків з рекомендаціями

педагогам, батькам.

4. Консультування вчителів

і батьків підлітків з питань

виховання дітей.

5. Проведенняі ндивідуа-льних консультацій, бесід з

учнями даної групи.

6. Профілактика адиктивної

поведінки підлітків через просвіту та показ

відеофільмів:

«Правда про наркотики»

 «Ложь- правда»

7. Психологічна просвіта

вчителів та батьків щодо особливостей виховання

підлітків «групи ризику»

 

 

 

Самореалізація творчих здібностей.

 

 

 

 

Просвіта

 

 

 

 

 

Розкриття слабких

функцій

особистості,

роз'яснення учню

особливостей його поведінки

виходячи 3 його

психотипу;

Надання психологічної підтримки учням даної категорії.

Навчання учнів загально навчаль-ним вмінням і навичкам;

 

 

 

 

 

 

Надана

психологічна

підтримка

батькам,

вчителям

Надана психологічна

підтримка учням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просвіта

 

 

Ш. Методична діяльність

3.1. Методичне забезпечення діяльності закладу освіти:

3.1.1. Методичні розробки, ступень їх впровадження у практику роботи закладу освіти

 

Назва методичної розробки

На яку категорію спрямована

Де впроваджувалась

 

 

 

 

3.1.2. Узагальнення та пропаганда досвіду роботи психолога в районі (місті)

Тематика досвіду

Де вивчався

Форма узагальнення

1.

 

 

 

3.1.3.   Власні   проведені   психолого-педагогічні   семінари,   консиліуми,

 

 

тематика

кількість присутніх

 

 

 

 

 

3.1.4. Участь у роботі шкільних методичних об'єднань

Тематика

Назва м/о

кількість виступів

1.

 

 

 

3.2. Проведення та участь у методичних нарадах, семінарах, конференціях

 

Тематика

Кількість

Дата

 

 

 

 

3.3. Підвищення кваліфікації

 

Тематика

Місце проведення

Дата

1

 

 

 

3.3.1. Атестація

 

Атестовано з підвищенням категорії

Атестовано з підтвердженням категорії

Не атестовано

П

 

 

 

 

 

 

 

3.4. Допомога в діяльності закладу освіти, органу управління освітою та освітянських установ району (проведення обстежень, моніторингів, підготовка пропозицій, розробка проектів розпорядчих документів)

 

Вид допомоги

Термін

1

Психологічний супровід моніторингу якості освіти

На протязі року

3.5. Методична допомога практичного психолога, соціального педагога фахівцям РМК, іншим практичним психологам в навчальних закладах району

Форми допомоги

Кому надана

1

Консультування та надання практичних матеріалів

Психологу ЗЗШ №

 

 

 

 

 

 

 

3.6 Просвітницька робота практичного психолога, соціального педагога. Зв'язки з громадськістю (виступи в пресі, на телебаченні, радіо)

 

Що

Де

Термін

 

 

 

 

3.7. Інноваційна діяльність (експериментально-дослідна робота)

Тематика

Що досліджується

Результати

 

 

 

 

ІУ. Забезпечення умов роботи практичного психолога, соціального педагога

  1. Стан забезпечення приміщенням (додаток 7).
  2. Як поліпшено умови в поточному році.
  3. Причини незабезпечення (погіршення умов).

 

 

V.Участь у реалізації національних, державних та регіональних програм

 

Назва програми

 

Зміст пункту програми

 

Звіт про виконання (кількість проведених заходів, вказати, які заходи було проведено на рівні району, міста)

Кількість осіб охоплених по цільовим групам

 

1

Загальнодержавна програма "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2016 року

п.1.2. Протидія ВІЛ/СНІДу, туберкульозу та наркоманії

п.1.3. Оздоровлення та відпочинок

п.3. Культурний і духовний розвиток дитини

п.4.3. Соціальний  захист  дітей-сиріт  та  дітей,  позбавлених
батьківського піклування

п.4.4. Захист дітей-інвалідів
п.4.8. Захист прав дітей, які вчинили правопорушення

 

Психологічні лекторії - 10

 

 

Учні – 178

 

2

Загальнодержавна програма забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих  і хворих на СНІД на 2009-2013 роки

п.2.1. Забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції/СНІДу шляхом пропаганди здорового способу життя серед молоді, проведення інформаційних, культурно-просвітницьких заходів…
 

 

 

3

Державна цільова соціальна програма "Молодь України" на 2009-2015 роки

2. Утвердження патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей.

3.Пропаганда та формування здорового способу життя.

 

 

 

4

Державна програма «Репродуктивне здоров’я нації» на період до 2015 року

п.1.Проведення просвітницьких  заходів з питань охорони здоров'я,
пропагування здорового способу життя,  планування сім'ї, зміцнення
репродуктивного здоров'я населення,  охорони материнства,  а також
профілактики онкологічних захворювань.

 

Психологічні лекторії - 5

 

 

Учні – 112

 

5

Державна цільова соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2015 року

п. 4.7. Ліквідація  торгівлі  дітьми,  сексуальної експлуатації,
інших форм жорстокого поводження з ними

Психологічні лекторії - 7

Круглі столи - 4

 

Учні – 145

 

6

ПРООН/ЮНЕЙДС “Сприяння просвітницькій роботі “Рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”

Підвищення рівня поінформованості й розширення знань підлітків і молоді про здоров’я, здоровий  спосіб життя, формування  у них відповідних цінностей і життєво важливих переконань, напрацювання необхідних практичних навичок відповідальної безпечної поведінки щодо свого життя і здоров’я, а також здоров’я і життя інших.

Корекційні заняття - 10

 

Учні – 17

 

7

Наказ МОНМС спорту від 03.08. 2012 № 888 «Про затвердження 

Плану заходів МОНМС щодо 

профілактики правопорушень серед дітей та

учнівської молоді на період до 2015 року»

п.1.Провадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь

п.2.Ужиття заходів, спрямованих на підвищення моральності в суспільстві, правової культури громадян, утвердження здорового способу життя, запобігання проявам екстремізму, расової та релігійної нетерпимості

п.3.Проведення профілактичної роботи з неблагополучними сім»ями, а також розроблення механізму екстреного реагування на факти бездоглядності дітей з метою недопущення їх втягування у злочинну діяльність

Корекційні заняття - 10

 

Учні – 13

 

8

Наказ МОН від 01.02. 2010 

№ 58 «Про затвердження заходів щодо виконання

Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого  впливу  тютюну на здоров’я населення  на  період  до  2012  року»

п.2.1. Розміщувати на наочних інформаційних стендах у навчальних закладах усіх форм власності матеріали про шкідливі наслідки для здоров’я людини вживання тютюнових виробів, шкідливий вплив тютюнового диму; практичні поради щодо здорового способу життя, рекомендації щодо відмови від вживання тютюнових виробів.

п.2.4.Впроваджувати інформаційно-освітні програми, психологічні тренінги, широко запроваджувати в просвітницькій роботі методику “рівний-рівному”.

п.2.5. Забезпечувати регулярне проведення батьківських зборів із залученням медичних працівників з питань просвіти та вироблення спільних дій щодо зменшення тютюнокуріння серед дітей, учнівської та студентської молоді

 

 

9

Наказ МОН  від 01.02.2010 

№ 59 «Про вжиття  заходів щодо запобігання насильству  над дітьми»

п.2.2.Збільшити кількість психологічних факультативних занять з психології та тренінгів із формування соціальних навичок у дітей.

п.2.4. Широко залучати органи учнівського врядування та батьківської громадськості до профілактичної роботи.

 

 

10

Наказ МОНМС від 19.07.2012 .№  827

«Про затвердження плану заходів 

МОНМС щодо 

запобігання торгівлі людьми на період до 2015 року»

п.3.Запобігання торгівлі людьми, її первинна профілактика

п. 4.7. Ліквідація  торгівлі  дітьми,  сексуальної експлуатації,
інших форм жорстокого поводження з ними

Психологічні лекторії - 7

Круглі столи - 4

 

Учні – 145

 

11

Наказ МОН від 30.12.2010 № 1312 «Про затвердження плану заходів щодо

реалізації Національної кампанії “Стоп 

насильству!” на період до 2015 року»

п.8.Широко залучати органи учнівського самоврядування та батьківської громадськості до профілактичної роботи

п.11.Запровадити в кожному навчальному закладі механізм аналізу ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді

 

 

Регіональні програми

 

 

 

 

 

 

 

YI. Статистичні додатки до аналітичного звіту:

Додаток 7. Забезпечення кабінетами працівників психологічної служби.

Додаток 8. Статистичний звіт практичних психологів навчальних закладів   за напрямами (індивідуальна і групова форми роботи).

Додаток 9. Статистичний звіт соціальних педагогів навчальних закладів за напрямами (індивідуальна і групова форми роботи).

Додаток 12. Форма "КАДРИ".

 

 

 

Практичний психолог   __________               

Керівник закладу освіти__________________

М.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 8

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу освіти

________            

(підпис)              (прізвище, і.,п/б)

 

СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ

про роботу практичного психолога

ЗЗШ №

____________________________________________

(назва навчального закладу)

 

____________________________________________

(прізвище, ім’я, по-батькові)

за 2015 – 2016  навчальний рік

п/п

Основні види  роботи

Всього

Охоплено осіб

Затрачено

годин

1

2

3

4

  1

Психодіагностика індивідуальна :

 а) учнів (дітей) всього:

 

161

 

548

у т.ч. - дошкільного віку

 

 

- початкових класів

85

85

- середніх класів

23

138

- старших класів

15

97

- учнів ПТНЗ

 

 

- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації

 

 

б) педпрацiвникiв

38

228

в) батьків

 

 

  2

Психодіагностика групова, соцiально-психологiчнi дослідження серед:

а) учнів (дітей) всього:

 

 

459

 

 

273

у т.ч. - дошкільного віку

 

 

- початкових класів

 

 

- середніх класів

409

240

- старших класів

50

33

       - учнів ПТНЗ

 

 

- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації

 

 

б) педпрацiвникiв

 

 

 в) батьків

 

 

  3

 Консультування індивідуальне:

а) учнів (дітей) всього

 

42

 

42

у т.ч. - дошкільного віку

 

 

- початкових класів

 

 

- середніх класів

27

27

- старших класів

15

15

          - учнів ПТНЗ

 

 

- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації

 

 

б) педпрацiвникiв

17

17

 в) батьків

18

18

  4

 Консультування групове:

а) учнів (дітей) всього

 

276

 

8

у т.ч. - дошкільного віку

 

 

- початкових класів

 

 

- середніх класів

100

4

- старших класів

66

2

          - учнів ПТНЗ

 

 

- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації

 

 

б) педпрацiвникiв

30

1

 в) батьків

80

1

 5

Корекцiйно-вiдновлювальна  та розвивальна  індивідуальна робота з учнями:

 

 

 

 

у т.ч. - дошкільного віку

 

 

- початкових класів

 

 

- середніх класів

 

 

- старших класів

 

 

 - учнів ПТНЗ

 

 

- студентів ВНЗ I-II рівня акредитації

 

 

6

Корекцiйно-вiдновлювальна та розвивальна  групова робота з учнями (дітьми) всього:

 

105

 

60

у т.ч. - дошкільного віку

 

 

- початкових класів

20

20

- середніх класів

85

40

- старших класів

 

 

         - учнів ПТНЗ

 

 

         - студентів ВНЗ I-II рівня акредитації

 

 

  7

Проведення ділових ігор, тренiнгiв для :

а) педпрацiвникiв

 

 

б) батьків

 

 

 8

Психологічна просвіта, виступи перед:

а) учнями (дітьми)

 

560

 

33

б) педпрацiвниками

40

5

в) батьками

250

10

9

Навчальна  дiяльнiсть (викладання психологічних дисциплін:

- курси за вибором;

 

 

- факультативні заняття

 

 

- гурткова робота

 

 

  10

Зв`язки з громадськістю, вiдвiдування

- учнів (дітей) вдома;

5

10

- батьків за місцем роботи;

 

 

- органів виконавчої влади та громадського самоврядування

 

 

 

Вссього 1104   годин на  0,75 ставки

Знаходилася на лікарняному – 80 годин

Відпрацювала  1024 години

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Никирса Іван Іванович
    дякую за корисний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
30254
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку