Аналітичний звіт з математики

Про матеріал
Аналітичний звіт моніторингової контрольної роботи з математики учнів 5 - 9 класів за перший семестр
Перегляд файлу

Аналітичний звіт

семестрової контрольної роботи з математики у 5 класі

(вчитель Коваль І.С.)

 

Вісімнадцятого грудня 2020 року була проведена контрольна робота за І семестр з математики у 5 класі, яку  писали 20 учнів з 25.

Контрольна робота складалася з двох варіантів, в яких було по 8 завдань різного рівня складності: в частині першій 5 завдань (по 1 балу) тестового характеру: запис суми (різниці) двох виразів; завдання на застосування розподільчого закону множення відносно додавання (віднімання); знаходження об’єму прямокутного паралелепіпеда, заданого своїми вимірами; позначення на координатному промені точок, заданими своїми координатами та знаходження довжини отриманого відрізка; задача на побудову гострого (тупого) кута, бісектриси цього кута та знаходження величини утвореного кута між стороною та бісектрисою. В другій частині 2 завдання (по 2 бали): учні мали розв’язати рівняння та обчислити сторону рівностороннього трикутника за його периметром(сторону квадрата, знаючи його площу). Частина третя містила текстову задачу, яку необхідно було розв'язати за допомогою рівняння (3 бали).

Порівняльна характеристика:

Порівнюючи результати семестрової роботи та діагностичної контрольної роботи, яка була проведена у вересні було виявлено, що є 1 учень, який має високий рівень навчальних досягнень (Хилько М.), зменшилась кількість робіт середнього рівня (з 15 до 11), кількість робіт достатнього рівня також зменшилась з 3 до 2, кількість робіт початкового рівня залишилась без змін.  

 

1

2

3

%

4

5

6

%

7

8

9

%

10

11

12

%

КР вересень

1

3

2

25

6

8

1

63

1

1

1

12

0

0

0

0

КР грудень

1

1

4

30

8

2

1

55

2

0

0

10

1

0

0

5

    

Якість знань    15%

Середній бал – 4,3

Якість знань збільшилась з 12% до 15%.

Середній бал учнів зменшився з 4,5 до 4,3 балів.  

 

Основні помилки:

  •  знаходження об’єму прямокутного паралелепіпеда;
  •  деякі учні не змогли правильно обчислити довжину відрізка, отриманого в результаті позначення точок на координатному промені;
  •  більшість учнів не змогли розв'язати рівняння;
  •  більшість учнів допустили помилки при розв’язуванні задач геометричного змісту;
  •  більшість учнів не навчились розв’язувати текстові задачі.

 

Аналітичний звіт

семестрової контрольної роботи з математики у 6 класі

(вчитель Коваль І.С.)

 

Вісімнадцятого грудня 2020 року була проведена контрольна робота за І семестр з математики у 6 класі, яку  писали 23 учня з 28.

Контрольна робота складалася з двох варіантів, в яких було по 8 завдань різного рівня складності: в частині першій 5 завдань (по 1 балу) тестового характеру: завдання на застосування ознак подільності; визначення площі круга (довжини кола); знаходження невідомого члена пропорції; позначення на координатному промені точок, заданими своїми координатами та знаходження довжини отриманого відрізка; задача на побудову гострого (тупого) кута, бісектриси цього кута та знаходження величини утвореного кута між стороною та бісектрисою. В другій частині 2 завдання (по 2 бали): учні мали розв’язати рівняння та обчислити сторону рівностороннього трикутника за його периметром (сторону квадрата, знаючи його площу). Частина третя містила текстову задачу, яку необхідно було розв'язати за допомогою рівняння (3 бали).

Порівняльна характеристика:

Порівнюючи результати семестрової контрольної роботи за І семестр з діагностичною контрольною роботою за вересень було виявлено, що не збільшилась кількість учнів, які отримали бали високого рівня (0 учнів), кількість робіт достатнього рівня збільшилась з 1 до 6, відповідно кількість робіт середнього рівня зменшилась з 15 до 11, низького рівня зменшилась – з 11 до 6.  

 

1

2

3

%

4

5

6

%

7

8

9

%

10

11

12

%

КР вересень

3

3

5

40

7

7

1

56

1

0

0

4

0

0

0

0

КР грудень

0

2

4

26

10

1

0

48

4

1

1

26

0

0

0

0

                                   

Якість знань    26 %

Середній бал – 4,6

Якість знань збільшилась з 4% до 26%.

Середній бал учнів збільшився з 3,7 до 4,6 балів.  

 

 

 

 

Основні помилки:

  •  при застосуванні ознак подільності;
  •  більшість учнів не змогли правильно розв'язати задачу на обчислення площі круга та довжини кола;
  •  на виконання арифметичних дій із звичайними дробами;
  •  знаходження невідомого члена пропорції;
  •  жоден із учнів не розв’язали задачу на знаходження відсотка та дробу від числа та числа за його дробом.

 

Аналітичний звіт

семестрової контрольної роботи з алгебри у 7 класі

(вчитель Коваль І.С.)

 

Сімнадцятого  грудня 2020 року була проведена семестрова контрольна робота з алгебри у 7 класі, яку писали 21 учня з 24.

Контрольна робота складалася з двох варіантів, в яких було по 9 завдань різного рівня складності: перші 4 завдання (по 1 балу) тестового характеру: спрощення виразу, використовуючи формули скороченого множення, способи розкладання на множники, дії з одночленами та многочленами. П’яте, шосте, сьоме завдання завдання (по 1 балу): розв'язати рівняння, спростити вираз та розкласти на множники. Восьме завдання (1,5 бали) роз’язати рівняння на використання формули квадрата двочлена. Завдання 9 (1,5 бали) на доведення подільності многочлена на натуральне число.

Порівняльна характеристика:

Порівнюючи результати семестрової контрольної роботи з діагностичною контрольною роботою, проведеною в вересні було виявлено, що збільшилась кількість учнів, які отримали бали високого рівня (з 0 до 1), кількість робіт достатнього рівня збільшилась з 1 до 3, кількість робіт середнього рівня збільшилася з 5 до 11, відповідно низького – зменшилась з 16 до 7.  

 

1

2

3

%

4

5

6

%

7

8

9

%

10

11

12

%

КР вересень

7

6

3

70

4

1

0

26

1

0

0

4

0

0

0

0

КР грудень

2

1

4

32

4

6

1

50

1

0

2

14

1

0

0

4

                                   

Якість знань    18 %

Середній бал – 4,7

Якість знань збільшилась з 4% до 18%.

Середній бал учнів збільшився з 2,4 до 4,7 балів.  

 

 

 

 

Основні помилки:

  •  при зведенні подібних доданків;
  •  більшість учнів не знають формул скороченого множення;
  •  більшість учнів не виконували завдання достатнього та високого рівнів;
  •  більшість учнів допустили помилки при виконанні арифметичних дій зі степенями;
  •  більшість учнів не вміють «бачити» формули скороченого множення;
  •  не розуміють як доводити подільність виразу та розв’язувати рівняння.

 

 

Аналітичний звіт

семестрової контрольної роботи з геометрії у 7 класі

(вчитель Коваль І.С.)

 

Шістнадцятого грудня 2020 року була проведена контрольна робота за І семестр з геометрії у 7 класі, яку писали 22 учня з 24.

Контрольна робота складалася з двох варіантів, в яких було по 9 завдань різного рівня складності: перші 6 завдань початкового та середнього рівня (по 1 балу) тестового характеру: знаходження довжини невідомого відрізка; градусної міри кута, утвореного променем і стороною кута; встановлення виду кута, в залежності від градусної міри; на знання назви та властивостей кутів, утворених при перетині двох прямих січною. Сьоме завдання на обчислення величин кутів, отриманих при перетині паралельних прямих січною. (2 бали). Восьме завдання (2 бали) на знаходження кута між прямими. Дев’яте  завдання (2 бали) на використання означення перпендикулярних прямих, вертикальних та суміжних кутів.

 

Порівняльна характеристика:

 Порівнюючи результати діагностичної контрольної роботи з підсумковою контрольною роботою за 6 клас було виявлено, що зменшилася кількість учнів, які отримали бали високого рівня (з 7 до 0), кількість робіт достатнього рівня залишилась без змін – 3, відповідно кількість робіт середнього рівня зменшилася з 12 до 11, низького збільшилась з 3 до 9.  

 

1

2

3

%

4

5

6

%

7

8

9

%

10

11

12

%

КР вересень

2

3

4

39

3

6

2

48

2

0

1

13

0

0

0

0

КР грудень

2

1

4

32

4

6

1

50

1

0

2

14

1

0

0

4

                                   

Якість знань    18%

Середній бал – 4,8

 

Якість знань збільшилась з 13% до 18%.

Середній бал учнів збільшився з 4,2 до 4,8

 

 

 

Основні помилки:

  •  означення паралельних та перпендикулярних прямих;
  •  ознаки паралельності прямих;
  •  лише 11 учнів виконували задачі достатнього та високого рівнів;
  •  більшість учнів допустили помилки при обчисленні величина кута та побудові бісектриси кута;
  •  неправильне написання умови та пояснень до задач

 

Аналітичний звіт

діагностичної контрольної роботи з алгебри у 8 класі

(вчитель Коваль І.С.)

 

Двадцять першого грудня 2020 року була проведена семестрова контрольна робота за І семестр алгебри у 8 класі, яку  писали 15 учнів з 19.

Контрольна робота складалася з двох варіантів, в яких було по 9 завдань різного рівня складності: перші 6 завдання (по 1 балу) тестового характеру: обчислити значення виразу; спрощення виразів з цілим показником, використовуючи арифметичні дії; обчислення виразу, що містить числа, записані в стандартному вигляді. Сьоме завдання (1 бал): виконати ділення чисел, записаних у стандартному вигляді. Восьме завдання (2 бали) вимагало вміння будувати графік обернено пропорційної функції та визначення проміжків зростання та спадання. Завдання 9 (3 бали) на розв’язання дробово-раціонального рівняння.

Порівняльна характеристика:

 Порівнюючи результати діагностичної контрольної роботи з підсумковою контрольною роботою за 7 клас було виявлено, що зменшилася кількість учнів, які отримали бали високого рівня (з 1 до 0), кількість робіт достатнього рівня зменшилась з 11 до 2, відповідно кількість робіт середнього рівня збільшилась з 7 до 8, низького рівня збільшилась з 1 до 5.  

 

1

2

3

%

4

5

6

%

7

8

9

%

10

11

12

%

КР вересень

3

2

0

33

4

3

1

53

0

0

2

14

0

0

0

0

КР грудень

0

1

0

7

1

2

5

53

2

2

2

40

0

0

0

0

                                   

Якість знань    40 %

Середній бал – 6,3

 

Якість знань збільшилась з 14% до 40%.

Середній бал учнів збільшився з 4 до 6,3 балів.  

 

 

Основні помилки:

  •  при знаходженні квадрата від’ємного числа;
  •  при діленні чисел, записаних у стандартному вигляді;
  •  більшість учнів не виконували завдання достатнього та високого рівнів;
  •  при виконання дій із степенями з цілим показником;
  •  більшість учнів не вміють розв’язувати дробово-раціональне рівняння.

 

Аналітичний звіт

діагностичної контрольної роботи з геометрії у 8 класі

(вчитель Коваль І.С.)

 

Вісімнадцятого грудня 2020 року була проведена контрольна робота з геометрії за І семестр у 8 класі, яку  писали 15 учнів з 19.

Контрольна робота складалася з двох варіантів, в яких було по 9 завдань різного рівня складності: перші 6 завдання (по 1 балу) тестового характеру: знаходження сторони ромба за його периметром; обчислення градусних мір кутів прямокутного трикутника; знаходження периметра трапеції, описаної навколо кола; обчислення кутів ромба, використовуючи властивостей діагоналей ромба; знаходження кута між діагоналями прямокутника. Сьоме завдання (2 бали): знаходження основ трапеції, використовуючи властивість середньої лінії трапеції. Восьме завдання (2 бали) вимагало вміння будувати та обчислювати центральні та вписані кути. Завдання 9 (2 бали) на застосування властивості бісектриси прямокутного трикутника, що виходить з вершини прямого кута.

Порівняльна характеристика:

Порівнюючи результати діагностичної контрольної роботи за 7 клас з семестровою контрольною роботою було виявлено, що не змінилась кількість учнів, які отримали бали високого рівня (1 – Кошарова Є.), кількість робіт достатнього рівня зменшилась з 4 до 3, кількість робіт середнього рівня зменшилась з 8 до 7, відповідно низького рівня збільшилась з 3 до 4.  

 

1

2

3

%

4

5

6

%

7

8

9

%

10

11

12

%

КР вересень

0

2

1

19

0

3

5

50

2

2

0

25

1

0

0

6

КР грудень

0

1

3

27

1

4

2

47

1

2

0

20

1

0

0

6

                                   

Якість знань    26 %

Середній бал – 5,3

 

Якість знань зменшилась з 31% до 26%.

Середній бал учнів зменшився з 5,75 до 5,3 балів.  

 

 

 

 

Основні помилки:

  •  використання властивостей рівнобедреного трикутника;
  •  не знають властивості чотирикутника, описаного навколо кола;
  •  більшість учнів не виконували завдання достатнього та високого рівня;
  •  більшість учнів допустили помилки при обчисленні периметра рівнобічної трапеції;
  •  більшість учнів не знають властивостей висота прямокутного трикутника та властивостей та означення центральних та вписаних кутів.

 

Аналітичний звіт

семестрової контрольної роботи з алгебри у 9 класі

(вчитель Коваль І.С.)

 

П’ятнадцяте грудня 2020 року була проведена семестрова контрольна робота за І семестр з алгебри у 9 класі, яку  писали 14 з 18 учнів.

Контрольна робота складалася з двох варіантів, в яких було по 9 завдань різного рівня складності: перші 6 завдань (по 1 балу) тестового характеру: порівняння чисел, знаючи знак різниці; оцінка виразу; розв’язання нерівностей та систем нерівностей; визначення вершини параболи; «читання графіка функції». Сьоме завдання (2 бали): знаходження області визначення дробового виразу. Восьме завдання (2 бали): розв’язування дробово-раціональної нерівності. Задача 9 (2 бали) на побудову графіка функції, заданої дробовим виразом.

 

Порівняльна характеристика:

 Порівнюючи результати діагностичної контрольної роботи з семестровою контрольною роботою було виявлено, що є учні, які можуть отримувати бали високого рівня (Шерстюк Р.), кількість робіт достатнього рівня зменшилася з 5 до 2, кількість робіт середнього рівня залишилась без змін, відповідно, кількість робіт низького рівня зменшилася з 6 до 4.  

 

1

2

3

%

4

5

6

%

7

8

9

%

10

11

12

%

КР вересень

5

1

0

29

2

1

4

42

2

3

0

29

0

0

0

0

КР грудень

0

2

2

29

4

3

0

50

1

1

0

14

1

0

0

7

                                   

Якість знань    21 %

Середній бал – 4,7

 

Якість знань зменшилась з  29% до 21%.

Середній бал учнів зменшився з 4,8 до 4,7 балів.  

 

 

 

Основні помилки:

  •  більшість учнів не розуміють умову порівняння чисел;
  •  не знають властивостей нерівностей;
  •  більшість учнів не виконували завдання достатнього та високого  рівнів;
  •  більшість учнів допустили помилки при виконанні арифметичних дій з раціональними дробами числами.

 

Аналітичний звіт

семестрової контрольної роботи з геометрії у 9 класі

(вчитель Коваль І.С.)

 

Сімнадцятого грудня  2020 року була проведена семестрова контрольна робота з геометрії у 9 класі, яку  писали 14 з 18 учнів.

Контрольна робота складалася з двох варіантів, в яких було по 9 завдань різного рівня складності: перші 6 завдань (по 1 балу) тестового характеру: використання основної тригонометричної тотожності; обчислення косинуса (синуса) тупого кута; визначення центра та радіуса кола, заданого своїм рівнянням; знаходження скалярного добутку векторів; обчислення довжини відрізка, заданого координатами кінців; обчислення косинуса кута між векторами. Сьоме завдання (1,5 бали): складання рівняння прямої, використовуючи властивість паралельних прямих через кутовий коефіцієнт. Восьме завдання (1,5 бали): на обчислення косинуса кута трикутника, вершини якого задані своїми координатами. Задача 9 (2 бали) на доведення, використовуючи означення та властивостей векторів.

 

Порівняльна характеристика:

Порівнюючи результати діагностичної контрольної роботи з семестровою контрольною роботою за І семестр було виявлено, що робіт з високим рівнем не збільшилось, кількість робіт достатнього рівня збільшилась з 0 до 2, відповідно кількість робіт середнього рівня зменшилась з 13 до 6, а низького рівня залишилась без змін.  

 

1

2

3

%

4

5

6

%

7

8

9

%

10

11

12

%

КР вересень

0

0

6

32

9

2

2

68

0

0

0

0

0

0

0

0

КР грудень

2

2

2

43

1

3

2

43

1

0

1

14

0

0

0

0

                                   

Якість знань    14 %

Середній бал – 4,2

 

Якість знань збільшилася з 0% до 14%.

Середній бал учнів збільшився з 4 до 4,2 балів.  

 

 

 

 

 

Основні помилки:

  •  при знаходженні скалярного добутку векторів;
  •  написання рівняння прямої;
  •  не вміють знаходити косинус кута;
  •  жоден з учнів не розв’язав 9 завдання, лише двоє розпочинали;
  •  один учень навіть не приступив до розв’язування жодної задачі (Лисий Д.)
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
1 січня 2021
Переглядів
10912
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку