Додавання та віднімання 0.

Про матеріал
Мета: формувати обчислювальні навички додавання і віднімання , ознайомити з правилом віднімання однакових чисел, знання складу числа , учити додавати і віднімати нуль , удосконалювати каліграфічні навички , розвивати логічне мислення, математичну мову , пам*ять ,увагу,уміння робити висновки , виховувати старанність , любов до пізнання .
Перегляд файлу

 Дата: 13.11.20

Тема: Додавання та віднімання 0.

Мета: формувати  обчислювальні навички додавання і віднімання , ознайомити з правилом віднімання однакових чисел, знання складу числа , учити додавати і віднімати нуль , удосконалювати каліграфічні навички , розвивати логічне мислення, математичну мову , пам*ять ,увагу,уміння робити висновки , виховувати старанність , любов до пізнання .

Хід уроку:

І. Організація класу

1)Перевірка готовності до уроку

2)Емоційне налаштування на урок

Математика – наука

Точна і серйозна.

І прожить без неї нам

Навіть дня не можна.

Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – правильно!

Лічимо – точно!

Пишемо – гарно!

 ІІ. Актуалізація опорних знань

1)Математичний диктант (листочки)

Наступне число за числом 7? 8

Попереднє число перед числом  6? 5

Сусіди цього числа 2 і 4? 3

До числа 2 + 4 ?7

Від числа 4 -2? 2

Хвилинка чистописання  у зошитах

Число 10.

Які цифри нам знадобляться для того щоб написати цифру 10?

2)Усний рахунок

На попередніх уроках ми з вами вчили дії додавання та віднімання, ознайомилися з назвами компонентів цих дій . Давайте пригадаємо як називаються компоненти дії додавання

Повторення компонентів додавання і віднімання

Робота з лего ( додавання  і віднімання)

Перший доданок 1 другий доданок 3? ( Чому дорівнює сума?)

Перший доданок 4 другий доданок 2? (Чому дорівнює сума?)

Зменшувальне 6, від*ємник 1 ( Чому дорівнює різниця?)

Зменшувальне 5 .від*ємник 2 ? (Чому дорівнює різниця?)

Зменшувальне  3 від*ємник 3 ( Чому дорівнює різниця?)

Підводимо до 0

Як у математиці позначити те що предмети відсутні, що їх взагалі не має?

Що означає цифра 0 ?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

Отже про що ми поговоримо сьогодні на уроці?

Правильно , сьогодні ми будемо вчитися розв*язувати вирази на додавання і віднімання 0.

IV Вивчення нового матеріалу

Робота у підручнику №1,2 с. 36-формуємо правило (Додаючи й віднімаючи число 0 дістаємо те саме число .)

Робота у підручнику № 3 усно

Робота у друкованому зошиті с.33 № 1 самостійно ( + перевірка)

Фізхвилинка на уважність  для очей

Зошит с. 33  № 2 ( всі разом)

-Зошит с.33 № 4  - Що зображено на малюнках? -Відрізки .

Давайте виміряємо довжину кожного відрізку і запишемо її.

Що нам в цьому допоможе? У чому ми виміряємо довжину?

Рожевий- 4 см

Помаранчевий – 5 см

Зелений -5 см

Синій – 6 см

Який найдовший?

Який найкоротший?

Які відрізки однакові?

V.Підсумок уроку

1.Узагальнення вивченого матеріалу.

-Про що ми говорили сьогодні на уроці?

- Що отримаємо якщо до числа додамо 0? А якщо віднімемо?

2. Рефлексія ( лего)

-Чи сподобався вам сьогоднішній урок? Чим саме?

-Якщо ви вважаєте що попрацювали сьогодні дуже добре. Давали правильні відповіді, були активні.- оберіть зелену цеглинку лего та підніміть вгору

Якщо – у вас щось не виходило ,але ви старалися – жовту, а якщо ви взагалі нічого не зрозуміли , не працювали , не слухали вчителя – червону .

 Подивіться на мольберт. Сьогоднішня мета нашого класу зібрати 30 яблучок . Хто ж отримає яблучко за свою роботу на уроці і прикрасить наше спільне дерево?

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Паліцева Олена
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 січня 2021
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку