Аналіз позакласного заходу
Ключові компетентності: математична; мовна; інновційна; громадянська і соціальна; підприємливість.
Ступінь розкриття теми: конкретні факти співвіднесені загальними теоретичними висновками правильно, головне чітко виділено вчителем, переконливо доведено.
Мета і завдання визначені точно, чітко і ясно.
Ступінь реалізації мети: мета реалізована повністю.
11.2. форми:
є ефективними та доцільними.
12. Застосовані засоби підтримують, зміцнюють і розвивають позитивну мотивацію; надають можливість для колективного спілкування; сприяють створенню внутрішнього комфорту.
Висновки:
Запропонований позакласний захід з математики має логічне завершення, спрямований на розширення та поглиблення знань учнів з математики. Прийоми мотивації та організації роботи учнів упродовж заходу сприяють створенню такої ситуації, за якої учні відчувають задоволення від своїх успіхів (ситуація успіху). Активна робота учнів у ході проведення заходу дозволяє зробити висновок, що мети досягнуто.
Звертає на себе увагу кропітка, продумана підготовка вчителя і учнів до активної роботи. Захід проведено відповідно до чіткого плану, складеного вчителем у процесі підготовки до заходу. Він оптимально коригується вчителем відповідно до обставин.
Вчитель працює над формуванням предметних та ключових компетентностей.
Рекомендації:
З висновками та рекомендаціями ознайомлений: Погорєлов О.М.
Дата: 17.11.2020 р. Підпис____________