Аналіз позакласного заходу з математики

Про матеріал
Аналіз позакласного заходу Тема : «Математичний брейн ринг» Ключові компетентності: математична; мовна; інновційна; громадянська і соціальна; підприємливість.
Перегляд файлу

 

 

Аналіз  позакласного заходу 

 

  1.          Вчитель:  Погорєлов О.М.
  2.          Дата :  17.11.2020 р.
  3.          Клас:  8, 9

 

  1. Тема  :  Позакласний захід «Математичний брейн ринг»

 

Ключові компетентності: математична; мовна; інновційна; громадянська і соціальна; підприємливість.

 

Ступінь розкриття теми: конкретні факти співвіднесені загальними теоретичними висновками правильно, головне чітко виділено вчителем, переконливо доведено.

 

  1.          Мета:   розвивати інтерес до математики; логічне мислення;  естетичні смаки; розвивати почуття дружби та товаришування, колективізм.

Мета і завдання визначені точно, чітко і ясно.

Ступінь реалізації мети: мета реалізована  повністю.

 

  1.          Завдання: сприяти згуртуванню колективу; виховати ціннісне ставлення особистості до себе та оточення.
  2.          Зміст  заходу напряму пов’язаний з    життям та оточенням.

 

  1.          Він викликав  високу ступінь захопленості, цікавості в школярів. Зокрема:  використання цікавих завдань, ігрових моментів, інтриги.

 

  1.          Пропонований матеріал за своїм обсягом оптимальний та доступний для сприйняття, враховує  вікові особливості учнів.

 

  1.     Спостерігається активна участь учнів у підготовці заходу, їхня активність під час проведення заходу.

 

  1.     Використані:
    • методи:
  • словесні ( розповідь, бесіда);
  • наочні: (ілюстрація);
  • стимулювання інтересу (пізнавальні ігри, заохочення, створення цікавої ситуації);

        11.2. форми: 

  • фронтальна (колективна);
  • диференційовано-групова;
  • самостійна робота

             є ефективними та доцільними.

 

  12.  Застосовані засоби підтримують, зміцнюють і розвивають позитивну  мотивацію; надають можливість для колективного спілкування; сприяють створенню   внутрішнього комфорту.

 

  1.        Нагородження     переможців  стало додатковим стимулом до пізнання .

 

  1.         Майстерність вчителя виявилася в тому, що знання набуті учнями на  уроках, вдало застосовуються під час проведення заходу. Вчитель інтегрує ,уміло поєднує  різні прийоми , методи та форми роботи. 

 

 

  1.     З точки зору виховного впливу треба відмітити особистість вчителя. Спокійний тон, уважне і добре ставлення до учнів , манера звертатися – все це передається дітям і слугує еталоном людських відносин.

 

Висновки:

            Запропонований  позакласний   захід  з математики має логічне завершення, спрямований на розширення та поглиблення знань учнів з математики. Прийоми мотивації та організації роботи учнів упродовж заходу сприяють створенню такої ситуації, за якої учні відчувають задоволення від своїх успіхів (ситуація успіху). Активна робота учнів у ході проведення заходу дозволяє зробити висновок, що   мети  досягнуто.

           Звертає на себе увагу кропітка, продумана підготовка вчителя і учнів до активної роботи. Захід проведено відповідно до чіткого плану, складеного вчителем у процесі підготовки до заходу. Він оптимально коригується вчителем відповідно до обставин.

          Вчитель  працює над формуванням предметних та ключових компетентностей.

 

Рекомендації:

  1.          Шукати нові шляхи підвищення пізнавальних інтересів школярів.
  2.          Надалі працювати в напрямку активізації творчої діяльності учнів.

 

 

 

              З висновками та рекомендаціями ознайомлений: Погорєлов О.М.

 

 

         Дата: 17.11.2020  р.                                           Підпис____________

doc
Додано
30 червня 2021
Переглядів
1178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку