Корекційний урок-подорож з математики у 8-Б класі на тему "Міри часу. Додавання та віднімання мір часу з роздробленням та перетворенням " ( для дітей з ООП)

Про матеріал
Розробка уроку-подорожі з математики на тему " Міри часу. для учнів з особливими освітніми потребами ( для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та зі зниженим зором) буде цікава для вчителів спеціальних шкіл та для вчителів інклюзивних класів.
Перегляд файлу

                                                                              

      Розробка уроку – подорожі для учнів                       з вадами зору, які навчаються за допоміжною програмою.

 

 

Корекційний урок математики у 8-Б класі

                                                             Учитель Богдан А.І.

Тема. Одиниці вимірювання часу. Віднімання мір часу з роздробленням. Знаходження часу початку події , кількості минулого часу між двома подіями з точністю до року , місяця і днів.

 

 

Мета:   Повторити з учнями   одиниці  вимірювання часу;

             - Навчити виконувати додавання та віднімання простих і складених іменованих  чисел з роздробленням і перетворенням ;                                                     

  - Розвивати часові уявлення , орієнтування в часі ;

  - Розвивати творче мислення, уяву, пізнавальну активність;

               - Виховувати повагу до часу, до оточуючих, бережливе ставлення до   природи  , до України .

 

Обладнання: таблиці, малюнки, мультимедійний матеріал , телевізор ,ноутбук, індивідуальні картки.

 

Тип уроку: комбінований.

Вид уроку: урок- подорож .

 

                                    ХІД УРОКУ

 

 

 

 

I. Актуалізація опорних знань

Організаційний момент

 

Пролунав уже дзвінок,

час почати наш урок.

Наберемось ми охоти і

приступим до роботи.

Бо знання велика сила,                                                                                                       що увесь світ підкорила.

 

Підготовка робочих місць до уроку.

 

II. Повідомлення теми і мети уроку

 

- Сьогодні ми вирушаємо у   подорож  . Подорожуючи, ми маємо пам’ятати правила:

 - хочу все знати;

 - буду уважним, старанним;

 - буду активним;                                                                                      - знаю сам – навчу іншого і допоможу.

 

Девіз подорожі:

 Щоб добре все знати,

 ми будемо міркувати,

 а також рахувати,

 свій розум розвивати.

- Починаємо нашу подорож, але ж яка подорож  без фрегата .

Запис у зошитах

-число

- Класна робота

- тема( Одиниці вимірювання часу)

 

 

III. Мотивація навчальної діяльності

       

                                                Час- невід’ємна частина нашого життя.

                                                Час правильно розподіляй скрізь вчасно ти встигай!

 

 

 

 

У зошиті

 

табличка

1 доба = 24 год 1 год= 60 хв

1 хв = 60 с

1 рік = 365діб(5год48хв 46с)

Перший острів «Знакових подій»

 

День народження нашої країни –України

2.День народження мене … 

3.День народження моїх рідних.

4.День , коли ми пішли до школу.

5.День , коли ми закінчимо школу….

Початок події , тривалість події , закінчення події

 

ДРУГИЙ ОСТРІВ «Математичний лабіринт»

                                       ПОВТОРИТИ

        Таблицю мір часу (Слайд 2 )

 

ТРЕТІЙ ОСТРІВ «Приклади»

 

                    

 

 

 

 

 

 

 

 Розвязати приклади 

            7 років 10 міс +13 років6 міс=

             20 діб 11 год+15 год=

             11 год 12 хв+15 год=

             52 с +28 хв 3 с=

             6 хв1 с+59 с=

 

ЧЕТВЕРТИЙ ОСТРІВ «Командний»

 

 Дві команди розв’язують однакові завдання на швидкість , допомагаючи при цьому своєму товаришу :

                 18 год +17 год 8 діб=

                   7 год 8 хв +42 хв =

                   6 хв 1 с + 59 с =

     Визначити переможців

                   ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ ( за схемою)

 

IV.Вивчення нового матеріалу.

                           ОСТРІВ «НОВИЙ»

 

 

       1. Відгадати загадки .

       2.Ознайомлення учнів з годинником .

       3.Практична робота з годинником .

 

Проблемне завдання

Підрахуйте, скільки часу потрібно мандрівнику, щоб обійти Землю по екватору, якщо людина за 1годину проходить приблизно 4 км

 

Запис у зошиті

Довжина екватора =40000км

1год=4км

Час - ?

Цікавинка

Основним атрибутом є годинник. Сонячний годинник знаходиться на Азовському морі, у місті Бердянську( на березі моря).  Перший механічний годинник створений у 1470 році. У Парижі в інституті часу знаходиться годинник, який прийнято вважати найточнішим годинником у світі. Це еталон часу.

4.Віднімання мір часу з роздробленням .                                                                                  26 діб 11 год-8 діб 12 год =                                                                                                         12 год -8 год2 хв=                                                                                                                        ОСТРІВ «СПОРТИВНИЙ»                  Фізкультхвилинка                                                                                                                                                                                                                 

V .Закріплення нового матеріалу                                                                                          ОСТРІВ «НАПОЛЕГЛИВИХ»                                                                                                19 ДІБ 7 ГОД-15 ДІБ 5 ГОД=                                                                                                    8 год 50 хв-3 год 58 хв=                                                                                                               50 хв -18 хв 3 с =                                                                             

-Ось і  закінчується наша подорож, час повертатися додому .                                             

 

ОСТРІВ «ХОРТИЦЯ»   

                                                                                                           Розвязати задачі патріотичного змісту .

- Що цікавого дізналися під час подорожі ?

- Що навчилися сьогодні виконувати? Повторення одиниць перетворень часу.  Домашнє завдання

С.70 №264(3) ,ст.73 №269 (5), вивч. Таблицю  перетворень мір часу .

-Час поважай і розумно витрачай!

- Закінчився наш урок, бо лунає вже дзвінок.

 

 

 

http://boyarka-shi.at.ua/1Arbuz/DSC00237.jpg

 

 

 

 

           Дякую за урок

doc
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 жовтня 2021
Переглядів
726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку