Аналіз семестрових контрольних робіт з англійської мови
на 1 семестр 2020-2021 н.р.
вчитель – Федоровська О.О.
З метою виявлення рівня знань, умінь та навичок володіння англійською мовою, набутих учнями протягом І семестру 2020-2021 н.р. було проведено семестрові контрольні роботи з англійської мови у 2-3 класах НУШ та 5-9, 11-х класах.
Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів успішно оволоділи уміннями та навичками, передбаченими навчальною програмою.
У кожному класі було проведено 4 види контролю: читання, аудіювання, письмо та говорінняю.
У 2 класі була проведена письмова контрольна робота, що включало такі види мовленнєвої діяльності: читання, письмо, говоріння та аудіювання. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів навчилися правильно вживати вивчені граматичні структури, визначати загальні слова, якісно знаходити та з`єднувати лексичні та мовленєві зразки.Під час виконання робіт учнями 2-х класів були допущені такі помилки:
1) написання слів згідно аудіювальних навичок;
2) неправильний порядок слів в реченні.
Допущені помилки свідчать про те, необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів навичок письма, правилам побудови речень, орфографічним правилам англійського правопису, формуванню самостійності. Результати контрольний робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на високому та достатньому рівнях.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
2 |
5 |
Читання |
2 |
2 |
1 |
0 |
Аудіювання |
1 |
2 |
2 |
0 |
||
Говоріння |
1 |
3 |
1 |
0 |
||
Письмо |
0 |
3 |
2 |
0 |
Аналіз виконаних робіт у 3 класі показує, що половина учнів оволоділи матеріалом англійської мови; а інша оволоділа на початковому та середньому рівнях.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 3 класу на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Однак є учні, які не оволоділи правилами утворення дієслова «to be» в теперішньому часі.
Під час виконання робіт учнями 3 класу були допущені такі помилки:
1) неправильне утворення часів Present Simple, Present Continuous;
2) написання слів згідно аудіювальних навичок;
3) неправильний порядок слів в реченні.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому,середньому та початковому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів навичок розпізнавання часів англійської мови за словами-індикаторами (обставинами часу), орфографічним правилам англійського правопису та правилам порядку побудови речень, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
3 |
5 Писало 4 |
Читання |
0 |
2 |
1 |
1 |
Аудіювання |
0 |
2 |
0 |
2 |
||
Говоріння |
0 |
2 |
0 |
2 |
||
Письмо |
0 |
1 |
1 |
2 |
Аналіз виконаних робіт у 5 класі показує, що більшість учнів оволоділи матеріалом англійської мови.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 5 класу на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Читають, вміють використовувати лексику та граматичний матеріал при говорінні.
Під час виконання робіт учнями класу були допущені такі помилки:
1) граматичні помилки;
3) недостатнє володіння лексикою.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому тасередньому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню розвитку навичок аудіювання, лексичних та граматичних навичок, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
5 |
5 Писало 4 |
Читання |
1 |
2 |
1 |
0 |
Аудіювання |
0 |
0 |
3 |
1 |
||
Говоріння |
0 |
4 |
0 |
0 |
||
Письмо |
0 |
3 |
1 |
0 |
Аналіз виконаних робіт у 6 класі показує, що більшість учнів оволоділи матеріалом англійської мови.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 6 класу на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Читають, вміють використовувати лексику та граматичний матеріал при говорінні.
Під час виконання робіт учнями класу були допущені такі помилки:
1) граматичні помилки;
3) недостатнє володіння лексикою.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому та середньому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню розвитку навичок аудіювання, лексичних та граматичних навичок, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
6 |
10 Писало 9 |
Читання |
2 |
4 |
3 |
0 |
Аудіювання |
1 |
2 |
6 |
0 |
||
Говоріння |
0 |
9 |
0 |
0 |
||
Письмо |
1 |
3 |
5 |
0 |
Аналіз виконаних робіт у 7 класі показує, що більшість учнів оволоділи матеріалом англійської мови.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 7 класу на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Читають, вміють використовувати лексику та граматичний матеріал при говорінні.
Під час виконання робіт учнями класу були допущені такі помилки:
1) граматичні помилки;
3) недостатнє володіння лексикою.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому та середньому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню розвитку навичок аудіювання, лексичних та граматичних навичок, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
7 |
6 Писало 4 |
Читання |
1 |
1 |
2 |
0 |
Аудіювання |
0 |
1 |
3 |
0 |
||
Говоріння |
2 |
0 |
1 |
1 |
||
Письмо |
1 |
1 |
2 |
0 |
Аналіз виконаних робіт у 8 класі показує, що більшість учнів оволоділи матеріалом англійської мови.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 8 класу на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Читають, вміють використовувати лексику та граматичний матеріал при говорінні.
Під час виконання робіт учнями класу були допущені такі помилки:
1) граматичні помилки;
3) недостатнє володіння лексикою.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому, середньому та початковому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню розвитку навичок аудіювання, лексичних та граматичних навичок, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
8 |
9 Писало 8 |
Читання |
2 |
4 |
1 |
0 |
Аудіювання |
0 |
4 |
3 |
1 |
||
Говоріння |
1 |
4 |
3 |
1 |
||
Письмо |
0 |
3 |
3 |
2 |
Аналіз виконаних робіт у 9 класі показує, що більшість учнів оволоділи матеріалом англійської мови.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 9 класу на достатньому рівні володіють утворенням форм дієслів в теперішніх часах. Читають, вміють використовувати лексику та граматичний матеріал при говорінні.
Під час виконання робіт учнями класу були допущені такі помилки:
1) граматичні помилки;
3) недостатнє володіння лексикою.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому та середньому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню розвитку навичок аудіювання, лексичних та граматичних навичок, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
4 |
4
|
Читання |
0 |
0 |
3 |
1 |
Аудіювання |
0 |
0 |
4 |
0 |
||
Говоріння |
0 |
3 |
0 |
1 |
||
Письмо |
0 |
1 |
2 |
1 |
Аналіз виконаних робіт у 11 класі показує, що більшість учнів оволоділи матеріалом англійської мови.
Аналізуючи роботи, можна сказати, що в цілому учні 11 класу на достатньому рівні володіють граматичними навичками на достатньому та середньому рівнях.. Читають, вміють використовувати лексику та граматичний матеріал при говорінні.
Під час виконання робіт учнями класу були допущені такі помилки:
1) граматичні помилки;
3) сприймання матеріалу на слух
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на достатньому та середньому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що необхідно приділяти більше уваги формуванню розвитку навичок аудіювання, лексичних та граматичних навичок, формуванню уважності, зосередженості.
Клас |
К-ть учнів |
Вид контролю |
Рівні |
|||
|
|
|
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
11 |
6
|
Читання |
|
|
|
|
Аудіювання |
|
|
|
|
||
Говоріння |
|
3 |
3 |
0 |
||
Письмо |
|
|
|
|