Аналіз виховної роботи класного керівника 5-Б класу , проведеної у І семестрі 2018-2019 н.р.

Про матеріал
Аналіз виховної роботи класного керівника 5-Б класу , проведеної у І семестрі 2018-2019 н.р.
Перегляд файлу

 

Аналіз виховної роботи класного керівника 5-Б класу , проведеної у І семестрі 2018-2019 н.р.

Свою діяльність із класом продовжувала спрямувати на реалізацію Програма Національного виховання молоді Рівненщині та Сарненщини 2001-2020рр ,основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів керувалась Конституцією України Конференцією ООН про права дитини законом про освіту.

Вела виховну роботу, яка поєднувала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи класного керівника  . Для його використовували форми та елементи превентивного виховання , бесіди , диспути, конкурси, ігри, анкетування, вікторини, та ін. Намагалась залучити до виховної роботи батьків.

Основна увага приділялась ціннісному ставлення  особистості до суспільства і держави. Було проведено заходи : усний журнал «Видатні історичні постаті нашої держави»,  творчу зустріч «Історичні та культурні діячі нашого краю».

Я, як класний керівник налагодила гарні відносини з батьками учнів, постійно підтримую зв'язок із сім’ями учнів. Працюю над зміцненням , згуртуванням касу в єдину команду.

В класі було проведено перший урок . Повага до європейських цінностей”. Головною метою цінного ставлення до сімї родини , людей формування духовно – моральної культури і компетентності і особистості. В дітей виховувала гуманне ставлення до людей,  вчила їх бути чуйними , ввічливими, доброзичливими . Було проведено годину спілкування «Культура поведінки у школі», круглий стіл Співчуття-перший крок до людяності.

Учнів класу вчу з повагою ставитися один до одного , до себе. Було проведено різні бесіди та виховні годиниСходинки фізичного розвитку, диспут «Індивідуальні особливості людини». Також вчимо любити працю, допомагати батькам , з цією метою було проведено багато виховних годин: «Професії мого роду», «Вчись учитись, щоб уміти трудитись», «Раціонально організовуй свою діяльність».

Прищеплюючи дітям  любов до природи,  проводилися трудові десанти з прибирання класної кімнати та шкільного подвір’я . Діти робили проекти – дослідження Природа в музиці і музика в природі .

Дитина – це творча особистість , вона має різні здібності . Щоб їх розвивати в класі проводилися різні конкурси, а також діти брали участь у загальношкільних  конкурсах.

Щотижня  проводилися бесіди з техніки безпеки,  з метою вберегти дитину від небезпечних ситуацій .

Значну увагу приділено формуванню в своїх учнів також таких рис характеру як чесність , порядність . З тією метою майже щодня проводилися бесіди та роз’яснювальні роботи .

Учні класу виконують свої доручення , правильність і постійне виконання яких контролюється як класним керівником так і активом класу.

Вдалося згуртувати класний колектив, учні стали більш самостійними, відповідальними.

Хотілося б , щоб батьки більше приділяли часу своїм дітям та залучались до шкільної роботи.

Виховну роботу буду старатись спрямовувати так, щоб виховувати покоління патріотів, фізично і духовно здорової людини з широкими інтересами. Учні починають розуміти важливість суспільних та громадських подій, що збагачують світогляд. Виховати дбайливе ставлення до праці, людей, поваги до сім’ї, родини, до історичних і духовних надбань рідного краю.

           Карпець І.В.

docx
Додано
7 серпня 2019
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку