16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Анатолій Костецький «Починається Весна».

Про матеріал

ознайомити учнів з новим письменником Анатолієм Костецьким і віршем «Починається весна»;роз­вивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб;вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів, вмілого використання інтонацій у мовленні; розвивати художнє сприймання явищ природи, творчу уяву; збагачувати словниковий запас шко­лярів; вихову­вати любов до поезії.

Перегляд файлу

Тема: Анатолій Костецький «Починається Весна».

Мета:  ознайомити учнів з новим письменником Анатолієм Костецьким і віршем «Починається весна»;роз­вивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб;вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів, вмілого використання інтонацій у мовленні; розвивати художнє сприймання явищ природи, творчу уяву; збагачувати словниковий запас шко­лярів; вихову­вати любов до поезії.

 Обладнання:   малюнки; презентація з мовленнєвою розминкою та біографією поета, предметні  малюнки за змістом уроку, відео - фізкультхвилинка .

Тип уроку: Комбінований .

Хід уроку:

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
    1.          Робота над чистомовкою

Рі-рі-рі – що ти бачиш угорі?

Рю-рю-рю – бачу ясную зорю.

Рі-рі-рі – що ти бачиш угорі?

Ря-ря-ря – небо синє, як моря.

Рі-рі-рі – що ще бачиш угорі?

Ра-ра-ра – з комарами мошкара.

 

  1. Робота над скоромовкою.

Мишеня у нірку чорну

Притягло трубу підзорну.

Ми тепер собі з нори

Всі побачимо двори.

І угледимо здаля –

Де той клятий кіт гуля.

 

2.3 Гра «Пеньок»

Зубки сірка

зубки сітка

дубки сірка

зубки                                    сірка

 

 

 

  1.   ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

3.1.. Конкурс на краще виразне читання вірша учнями.

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

-Сьогодні ми починаємо вивчати творчість українського поета Анатолія Костецького.

  1. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

5.1 Біографічна довідка.Презентація.

 «Вітаю вас, мої славні і хороші книголюбчики та казкознавчики...»,—цими словами майже кожного ранку впродовж кількох років вітав, як ніхто, по-своєму, слухачів популярної радіопередачі «Пригоди славно* звісних книг» Анатолій Георгійович Костецькнй. Усе, що написане цим письменником, неймовірно цікаве, вигадливе, веселе і дуже-дуже близьке кожному з дітей. А все це тому, що Анатолій Костецький умів нібито не виходите з віку своїх героїв — бути або ж ровесником читача, або ж не набагато за нього старшим. Так добре він знав і відчував той світ, у якому вчаться, мріють, дружать і бешкетують герої його пригодницьких повістей і віршів. Народився А. Г. Костецький у Києві в сім'ї вчителів. Про своє дитинство розповідає з гумором: «Дитинство було важке: класний керівник тато; "нормальні*' діти після школи відпочивали від учителів, а в школі — від батьків, а у мене вчителі і вдома, і в школі...». У п'ять років хлопець сам читав і писав, навчився грати в шахи й плавати. Відтоді не розлучався зі спортом, книгою, пером. Ще в дитя¬чому садку, коли його, малого, дорослі запитували «Ким ти хочеш бути?», він упевнено відповідав: «Письменником!».

Ще в першому класі в Анатолія Костецького був зошит із власними віршами. У п'ятому він отримав на шкільному конкурсі диплом за вірші, присвячені Тарасові Шевченку.

Анатолій Костецький — автор понад п'ятдесяти поетичних і прозових книжок: «А метеликам весело», «Весняні дарунки», «Все про мене», «Листдо птахів», «Де літо живе?», «Батьки нас не розуміють», «Бюро знахідок», «По¬стукай у моє вікно», «Все — як насправді», «Суперклей Христофора Тюль- кіна, або Вас викрито — здавайтесь!», «Мінімакс — кишеньковий дракон, або День без батьків», «Мої та твої таємниці» та ін.

Фізкультхвилинка

5.2.Опрацювання вірша А.Костецького. «Починається весна» (с. 88-89)

5.2.1.Виразне читання вірша вчителем.

- Якій порі року присвятив поет вірш?

 

5.2.2.Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем.


Щоки

раптово

веснянки

починається

зранку

засіють

лагідні

розщебечуться


  •               Прочитайте слова на одному диханні.

5.3.Виразне читання вірша учнями.

- Як поет називає зміни які відбуваються в природі з приходом весни ?

- Чому ?

- Прочитайте перші два рядка вірша. Поміркуйте, чому автор саме так починає віршик, ще й повторюючи слово знов ?

- Які почуття переживає поет ?

5.4.Гра «Добери риму».

Дива….(трава)

Носи….(голоси)

веснянки….(зранку)

5.5.Читання тексту О.Копиленка (ст..91).

6. ПІДСУМОК УРОКУ

- Який вірш читали на сьогоднішньому уроці?

     -Хто  його автор?

7. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити віршик на пам'ять.

 

1

 

docx
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку