КОЛИ ТВІР ВІДКРИВАЄ СВОЇ ТАЄМНИЦІ. ІГОР КАЛИНЕЦЬ « ПРО ЩО РОЗПОВІЛА НАГІДКА »

Про матеріал

вдосконалювати навички свідомого виразного читання; формувати вміння ана­лізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; розширювати світогляд учнів; виховувати любов до художнього слова.

Перегляд файлу

Тема: КОЛИ ТВІР ВІДКРИВАЄ СВОЇ ТАЄМНИЦІ. ІГОР КАЛИНЕЦЬ « ПРО ЩО РОЗПОВІЛА  НАГІДКА »

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; формувати вміння ана­лізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; розширювати світогляд учнів; виховувати любов до художнього слова.

Обладнання:  презентація з завданнями,предметні  малюнки за змістом уроку, відео - фізкультхвилинка.

Тип уроку:  вивчення нового матеріалу


 

Хід уроку:

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

2.1. Читайте виразно! Запам'ятовуйте!

Півень півневі співав:

«Я сьогодні рано встав!»

Потім вилетів на пліт —

Заспівав на цілий світ:

«Я співати так люблю,

Що ніколи не мовчу».

Г. Чубач

2.2. Робота над скоромовкою

Сорок сорок стрекоче

На осокорах —

Сто сорок сороченят

Стрекотатимуть скоро.

В. Гринько

2.3. Слухайте, відповідайте — так чи не так?

Кожен з вас, звичайно, знає,

Хто під хмарами літає,

Тож швиденько говоріть:

Хто летить, хто не летить.

Летить-летить щиглик? (Так!)

Летить-летить півник? (Так!)

Летить-летить віник? (Ні!)

Летить-летить лялька? ...

Летить-летить майка? ...

Летить-летить чайка? ...

Летить-летить гайка? ...

Летить-летить стріла? ...

Летить-летить бджола? ...     

Летить-летить зала? ...

Летить-летить юрок? ...

Летить-летить грибок? ...

Летить-летить урок? ...

3. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

3.1. Гра «У художньому музеї»

Діти виходять до дошки, де розміщена виставка їх робіт, коментують кожен свою роботу.

3.2. Розповіді учнів про рушник своєї родини


4. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

  •            Який персонаж вірша Тамари Коломієць сумував з приводу своєї рудо коси?
  •            Ігор Калинець створив образ нагідки у казці «Про що розповіла на­гідка».

5. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

5.1. Виразне читання вчителем казки (Перша частина, до слів «...осипалися
золотим і багряним листом гаї і сади...) (с. 100)

 Чи здогадалися ви, до якої країни вирушила нагідка?

5.2. Словникова робота

а) Довідкове бюро.

Цілющий — який має лікувальні властивості.

Нівроку — нічого собі, непогано, так як треба.

б) Читання стовпчиків слів.
Мандри майданах
багряним цілющими
безкоштовно знайомий
пам'ятник незабаром

Читання слів «луною» за вчителем; «буксиром» у парі.

Фізкультхвилинка

5.3. Читання казки учнями «ланцюжком»

  •            Де жила нагідка, і як вона називалася?
  •            Як їй жилося в Італії?
  •            Про що довідалася квітка?
  •            Про що вона почала мріяти?
  •            Як утілила в життя свою мрію?

5.4. Робота в групах

 Складіть продовження казки. Розкажіть, як нагідка побачила сніг, яж пережила зиму.

5.5. Гра «Рибки»

Самостійне мовчазне читання заключної частини казки (с. 101).

  •            Як прозвали Календулу на новій Батьківщині?
  •            Чому її називають Нігтики?

5.6. Цікаво знати! (див. додаток на с. 90) 

7. ПІДСУМОК УРОКУ

Гра «Закінчи речення»

  • Сьогодні на уроці я вчився...
  • Я дізнався...
  • Найбільш цікавим було...
  • На наступному уроці хочу...

7.       ОЦІНЮВАННЯ

8. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виразно читати і переказувати казку.

 

1

 

docx
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку