Анкета для батьків першокласників

Про матеріал
Дана анкета дасть змогу визначити особливості фізичного, психічного й особистісного розвитку дитини, починаючи з моменту її зачаття і дотепер. Психолог нa підставі цієї анкети матиме змогу виявити причини не тільки патології, а й супутніх негативних виявів в поведінцi й розвитку дитини.
Перегляд файлу

Анкета для батьків на виявлення  проблем адаптації першокласників до школи

Шановні батьки! Заповнення цієї  анкети дасть змогу  визначити особливості фізичного, психічного й особистісного розвитку дитини, починаючи з моменту її зачаття і дотепер. Психолог нa підставі цієї анкети матиме змогу виявити причини не тільки патології, а й супутніх негативних виявів в поведінцi й розвитку дитини, тому намагайтеся давати щирі і правдиві відповіді на запитання. Дякуємо за участь в психологічному опитуванні.

І. Анкетні дані
1. Прізвище, ім'я дитини. _______________________________________________________
2. Точний вік на момент першого знайомства. _____________________________________
3. Домашня адреса, телефон. ____________________________________________________
ІІ. Основні вiдомості про сім'ю.
1. Склад:
а) батько (вік, освіта, характер трудової діяльності): _________________________________
___________________________________________________________________________
б) мати (вік, освіта, характер трудової діяльності): __________________________________
_____________________________________________________________________________
в) інші члени сім'ї.: ___________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
2. Які зміни відбулися в житті і складі сім'ї від моменту народження дитини:
а) народилася друга (третя) дитина _______________________________________________
б) смерть близького: ___________________________________________________________
в) розлучення батьків: __________________________________________________________
г) Переїзд: ____________________________________________________________________
д) поява вітчима та інших осіб тощо: _____________________________________________
З. Інформація про житлові, побутові; матеріальні умови сім'ї:
а) є приватний будинок; б) є власна квартира;
в) знімають квартиру (кімнату); г) живуть у родичів;
д) ваш варіант відповіді________________________________________________________
ІІІ. 3агальні відомості про умови розвитку дитини дo і після народження .
1. Чи бажаною була дитина? ____________________________________________________
2. Яка стать дитини була бажаною для батьків? _____________________________________
IV. Стан здоров’я дитини й перенесені захворювання.
1. Як, на ваш погляд, фізично розвивається дитина порівняно з однолітками? ___________
_____________________________________________________________________________
2. Якими хронічними захворюваннями страждає дитина?____________________________
3. Чи були випадки госпіталізації дитини? Якщо так, то в якому віці і з яким захворюванням? ______________________________________________________________
4. Яких фізичних травм зазнала дитина:
а) голова;
б) кінцівки;
в) операції
г) інший варіант відповіді____________________________________________________________________

5. Чи зазнавала дитина емоційних потрясінь? У якому віковому періоді?
а) розлука з мамою ____________________________________________________________
б} розлука з сім'єю_____________________________________________________________
в) втрата члена родини__________________________________________________________
г) важка хвороба близьких_______________________________________________________
д) поява нового члена сім'ї_______________________________________________________
е) інший варіант відповіді______________________________________________________ ___
6. Чи страждає дитина від страхів:
а) темряви; .
б) тварин;
в) висоти; .
г) замкнутого простору;
д) інший варіант відповіді
6. Чи спостерігаються невротичні реакції, як-от:
а) заїкуватість; б) швидке мовлення;
в) гризіння нігтів; г) підстрибування під час ходи;
д) часте дихання;
е) ссання пальця;
є) часта зміна настрою; ж) безцільні рухи руками;
з) швидка стомлюваність.
7. Який сон у дитини:
а) здоровий, глибокий, надмірно глибокий;
б) поверховий, тривожний, зі сновидіннями;
в) важко засинає;
г) глибока перша стадія сну, потім прокидається.
8: Характер апетиту?__________________________________________________________
V. Розвиток спілкування з оточенням
1.Чи прагне дитина самоти, чи замкнута вона? ____________________________________
2.Чи спостерігається нестримане прагнення дитини спілкуватися з однолітками? Чи немає обмеження цього прагнення з боку близьких? ______________________________________
_____________________________________________________________________________
3. Чи немає порушення в міжособистісних взаєминах дитини з однолітками? ___________
__________________________________________________________________________
1. Чи спостерігається спільне з кимсь із членів родини порушення контактів з чужими людьми? ________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
2. Чи не було ізоляції дитини в дитячому садку з боку однолітків? _________________
__________________________________________________________________________
6. Які труднощі у спілкуванні вашої дитини з оточенням вас хвилюють? ____________
_____________________________________________________________________________
VI. Психологічний клімат у сім’ї
1. Який характер взаємин дорослих і дітей у родині:
а) дітям не вистачає емоційного спілкування з дорослими;
б) різка реакція на виявлення капризів і впертості дитини з боку дорослих;
в) надмірна поступливість окремих членів родини до необґрунтованих вимог дитини;
г) надмірно тверда позиція дорослих у родині;
д) дружні взаємини;
е) часті конфлікти (якого характеру);
є) ізоляція дитини в родині;
2. З ким із членів родини дитина найбільше спілкується? ____________________________
3. Які методи виховного впливу частіше використовуються:
а)домовленість; б) поступка;
в) ласка; г) наполегливість;
д) крик; е ) погрози;
є) вказівки; ж) зайва суворість;
з) залякування; и) фізичне покарання.
4. Які заборони найчастіше ставлять дo дитини?_____________________________________
5. Які методи заохочення практикують у родині?_____________________________________
6. Чи створено умови для рухової активності дитини? _______________________________
7. Чи боретеся ви із зайвою рухливістю дитини (або повільністю) _____________________
8. Чи часто члени сім'ї сперечаються з приводу виховання дитини?
10. Чи спостерігається непослідовність у вихованні (коли сьогодні необґрунтовано забороняють те, що вчора дозволяли)? ____________________________________________
11. Яка роль батька в ciм'ї? ______________________________________________________
12. Кому з батьків властиві такі риси:
а) активність, непосидючість; ____________________________________________________
б) нетерплячість, швидкість; ____________________________________________________
в) запальність, неврівноваженість; ________________________________________________
г)тривожність: ________________________________________________________________
д) товариськість; ______________________________________________________________
е) наполегливість, витримка; ____________________________________________________
є) невпевненість, незручність; ___________________________________________________
ж) повільність _________________________________________________________________
з) терплячість;________________________________________________________________
1З.Чи є в дитини домашні обов’язки? _____________________________________________
14. Чи практикуються спільні форми діяльності дітей і дорослих у сім'ї? ______________
____________________________________________________________________________
VП. Перебування дитини в дитячій дошкільній установі. .
1. З якого віку почала відвідувати дитячий садок? __________________________________
2. Як проходила адаптація дитини до нових умов:
а) швидко;
б) категорично відмовлялася йти до дитячого садка;
в) довго плакала, кричала;
г) замкнулася в собі;
З. Як складалися взаємини з дітьми у групі? Чи були скарги вихователя з цього приводу?
_____________________________________________________________________________
4. Чи була зміна дошкільної установи? 3 якої причини? У якому вiцi? Якою була pеакція дитини на цю зміну? ___________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

5. Які взаємини були у дитини з вихователями, помічниками вихователя? Чи входив вихователь на ваш погляд до авторитетної групи дитини?
________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
6. Чи з задоволенням дитина відвідувала дитячий садок? Якщо ні то з якої причини? _____________________________________________________________________________
VПІ. Характер діяльності дитини.
1. У які ігри воліє гратися:
а) рухливі;
б) рольові;
в) режисерські;
г) настільні;
2.Чи любить малювати? Що саме? 3 якого віку? ___________________________________
З. 3 ким воліє гратися (з однолітками, дорослими)?__________________________________
4. Чи вміє читати? Коли і як навчилася? ___________________________________________
5. Як проводить дозвілля? _______________________________________________________
6. Які здібності виявляє:
а) музичні;
б) технічні;
в) артистичні;
г) художні,
7. Чи відвідує гуртки, секції, студії?_______________________________________________
ІХ. Характер поведінки дитини .
1. Які риси властиві вашій дитині:
а) добра; б) слухняна; в) допитлива;
г)ініціативна; д) спокійна; е) розважлива;
є) витримана.; ж) замкнута; з) зухвала.;
и) непосидюча; і) уперта; ї) боязка;
й) плаксива; к) невпевнена; л) примхлива;
м) дратівлива; н) тривожна; о) перемінна.
З. Які труднощі в поведінці дитини вас найбільше хвилюють? _________________________
____________________________________________________________________________


Ваші пропозиції, зауваження, інформація, яку вважаєте за потрібне знати вчителям, вихователям, психологу_____________________________________________________

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
20 березня 2021
Переглядів
835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку