Appearance. Parts of the body.

Про матеріал

Урок з англійської мови у 1 класі на тему "Зовнішність. Частини тіла". Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок. Даний урок можна провести як в ігровій формі, так і на тиждень англійської мови.

Перегляд файлу

Клас: 1

Тема: Зовнішність

Підтема: Частини тіла

Мета:

Практична: закріпити знання учнів у вживанні в мові лексики за темою «Частини тіла», формувати навички монологічного мовлення на рівні речення. Удосконалювати навички вживання граматичних структур “Is it a…?”, “I have got…”, “He/She has got…” в усному мовленні на рівні фрази і через багаторазове повторення, закріпити вивчені англійські літери та звуки.

 

Загальноосвітня: розширити світогляд учнів та їх знання про культуру мови.

 

Розвиваюча: розвивати мовну здогадку, здатність мовного самоконтролю. Сприяти розвитку допитливості та мислення на уроках англійської мови. Розвивати уміння логічного викладу думок та фонематичний слух.

 

Виховна: Виховувати та розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови, почуття дружби.

 

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

 

Обладнання: проектор, картки із зображенням частин тіла, літер алфавіту, іграшки, роздатковий матеріал, музичний супровід.

 

Хід уроку:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1). Організаційний момент. Greeting

T – Good morning, pupils.

P – (римівка) Good morning, dear teacher.

Good morning, how are you?

We are very happy

To say “Hello” to you.

T – I am very happy to say “Hello” to you too.

C:\Users\Саша\Desktop\загруженное.jpg “Hello, how are you?”

T – Take your sits, please.

 

2). Фонетична зарядка. Warming up. Sound [W]

 T – Dear pupils, our Mr. Tongue wants to go for a walk. Repeat after me, please.

                   Why do you cry,Willy?

                     Why do you cry?

                     Why, Willy?

                     Why,Willy?

                     Why,Willy? Why?

 T – Two guests have come to visit you. They are Billy and Willy, you must know them well. So, boys, you will be Billy and, girls, you will be Willy. (Boys ask the questions and girls answer them).

- Hello!

- What’s your name?

- How are you?

- How old are you?

- Where are you from?

- Where do you live?

- Where do you study at?

- Have you got (a head, a mouth, a nose…)?

 

3). Оголошення теми та мети уроку. Aim

T – Do you remember what we worked with at our last lesson? Parts of the body. So, today we are going to continue talking about it. We are going to revise such structures as “I have got”, “He/She has got”. We will play different games and practice the English Alphabet.  But…

 

  1. Основна частина уроку.

1). Повторення раніше вивчених лексичних одиниць. Vocabulary practice

T – First of all, look at the board, please. Look, listen and repeat, please. (презентація із зображенням части тіла, діти чують слова та повторюють їх)

 

2) Фізкультхвилинка. Physical warming up

C:\Users\Саша\Desktop\загруженное.jpg “I’ve got two eyes”.

 

3). Словникові  ігри.Word games

  • Guess the picture (Учні поділяються на команди та по черзі відгадують картинки).
  • Snowball (Учням пропонується перше слово і вони по черзі називають 1 слово, добавляючи своє. Наступний учень повторює раніше сказані слова і добавляє своє і т.д.).
  • Clap-clap. (Із переліку сказаних слів, учні повинні плескати в долоні лише тоді, коли почують слова по темі “Частини тіла”).
  • “Simon says”.

 

3)  Розвиток умінь мовлення. Speaking

  • Making up the sentences

T – Dear pupils, now let’s talk about our appearance. (Учні підходять до столу і вибирають картку із зображення частин тіла. Із вибраною картинкою складають речення, вживаючи мовну структуру I have got”).

T – Dear children. Look at the board. An unusual guest has come. Let’s describe him.

(На дошці зображено незвичайну тварину із незвичайним тілом. Учні описують істоту, вживаючи мовну структуру “He/She has got”).

 

4) Фізкультхвилинка. Physical warming up

C:\Users\Саша\Desktop\загруженное.jpg “Clap your hands”.

 

5) Аудіювання. Listening Comprehension

 T – My little friends. It’s time to revise the colours and colour our pictures. (На роздатковому матеріалі (НО1) зображено двох клоунів. Вчитель по черзі читає опис клоунів, а учні розфарбовують їх частини тіла відповідно до почутих речень).

 

6) Повторення алфавіту. “ABC” practice.

- Look at the board, please. Our friend is happy. But what has he got? Oh, he has got a magic box. Your task is to name the letter and its sound(s). (Учні по черзі витягують літери із чарівної скриньки та називають її та звуки відповідно витягнутої літери).

T – Good job! Let’s sing our favourite song.

C:\Users\Саша\Desktop\загруженное.jpg “I know my ABC”.

T – Now your task is to match letters with its sounds. (На роздатковому матеріалі (НО2) надруковано літери та звуки. Учня потрібно з’єднати літери із відповідними звуками).

 

  1. Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку. Summarizing

T - Good job! Do you like the lesson? I think your work was great! And all of you are getting “Smiles”. Thank you for the lesson. Good bye! See you tomorrow!

 

 

 

 

 

 

НО1:             Bimbo                                   Holly                                      

 

 

НО2:

 

Match letters and sounds:

Y y                                                                                    [s] [k]

C c                                                                                          [f]

 D d                                                                              [i] [ai] [j]

 E e                                                                                  [ʤ] [g]

 F f                                                                                    [i:] [e]

 G g                                                                                 [ei] [æ]

 J j                                                                                          [d]

A a                                                                                        [ʤ]

 H h                                                                                        [k]

 I i                                                                                          [p]

K k                                                                                         [h]

 L l                                                                                         [n]

M m                                                                                  [ai] [i]

N n                                                                                  [əu] [ɔ]

O o                                                                                        [m]

P p                                                                                         [ l]

 


 

docx
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку