Арт – терапетична вправа: «Вежа моєї особистості»

Про матеріал
Арт – терапетична вправа: «Вежа моєї особистості» Мета: самопрезентація, активізація творчого процесу, розширення можливості учасника у напрямку особистісного зростання та самопізнання, усвідомлення та розвиток особистісних якостей, укріплення віри в свої сили і можливості, пошук ресурсу для досягнення власних цілей. Вікова група необмежена. Може використовувати як в індивідуальній роботі так і в груповій. Рекомендується під час перших зустрічей.
Перегляд файлу

Арт – терапетична вправа: «Вежа моєї особистості»

Розробка  Андрейко Андрія Володимиревича

практичний психолог, завідувач районного

центру практичної психології і соціальної роботи «Довіра»

відділу освіти Калинівської райдержадміністрації,

Вінницька область

 

Мета: самопрезентація, активізація творчого процесу, розширення можливості учасника у напрямку особистісного зростання та самопізнання, усвідомлення та розвиток особистісних якостей, укріплення віри в свої сили і можливості, пошук ресурсу для досягнення власних цілей.

Вікова група необмежена. Може використовувати як в індивідуальній роботі так і в груповій. Рекомендується під час перших зустрічей.

Витратні матеріали: кольорові олівці та папір Ф А-4.

Хід вправи.

Інструкція психолога: «Давайте ми зараз закриємо очі і уявимо вежу, яку ми самі побудували. Ця вежа є нашим витвором, в який ви вклали свою працю і любов. Ми уявляємо, яка вона, її висота, форма, вікна, дах і інші архітектурні особливості. Уявили? Той, кому це вдалося, відкривають очі. А зараз, за допомогою кольорових олівців зобразіть на папері формату А-4 свою вежу. На виконання вправи виділяється 15 хв.»

До уваги психолога. Якщо учаснику важко уявити вежу, то тренер може особисто допомогти йому скласти її словесний опис, задаючи такі питання:

  • яка висота вежі?
  • яка ширина, форма вежі?
  • з якого матеріалу вона побудована?
  • чи є вікна, двері і які?
  • який дах? І т.д.

По завершенню роботи психолог пропонує дати відповіді на наступні питання і записати їх на папері:

  • яка назва вежі?
  • скільки їй років?
  • яке її призначення? (яку роль вона відіграє в місті?)
  • чи відкрита вона для відвідувачів?
  • хто може потрапити всередину вежі?
  • за яких умов відбувається відвідування вежі?
  • подивіться зараз на вежу і подумайте, що тобі хочеться в ній змінити? (змініть)
  • якою буде вежа через 10 років, 20 років, 50 років і 100 років?

 Інструкція психолога: «А на завершення необхідно придумати коротеньку рекламу вежі, записати її і представити. Час виконання: 15 хв.»

По завершенню учасник представляє свої напрацювання.

Обговорення.

  • Що ви очікували на початку виконання цієї вправи?
  • Який результат ви отримали при виконанні цієї вправи?
  • Які якості вежі уособлюються з вами?
  • Які висновки для себе ви зробили після участі у цій вправі?

Коментар для тренера. Відповіді учасників не коментуються, кожен самостійно робить висновки. Важливим є думка учасників про те, що кожен є індивідуальним і варто сприймати себе цілісною особистістю,  при цьому працювати над саморозвитком.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
6 жовтня 2020
Переглядів
785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку