Авторська розробка «Як нам стати класною спільнотою?» (до тематичного тижня «Мій клас»)

Про матеріал

Авторська розробка фрагменту уроку (ранкова зустріч) з ЯДС з використанням діяльнісного підходу«Як нам стати класною спільнотою?» (до тематичного тижня «Мій клас»)

Перегляд файлу

Авторська розробка фрагменту уроку (ранкова зустріч) з ЯДС з використанням діяльнісного підходу

«Як нам стати класною спільнотою?»

(до тематичного тижня «Мій клас»)

Мета:

     формувати навички: активного слухання в умовах усного спілкування; лічби об’єктів навколишнього світу; навички самостійно виготовляти виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій із матеріалами, дотримувати безпечних прийомів праці під час використання інструментів;

     розвивати мовлення, мислення;

     навчати взаємодії в парах та групах;

     виховувати почуття взаєморозуміння, поваги до однокласників, толерантності;

Проблемне/дослідницьке запитання: Як стати класною спільнотою, дружнім класом?

 Освітні галузі: мовно-літературна, математична, мистецька, громадянська, технологічна, здоров’язбережувальна.

Хід уроку

1. Ранкова зустріч. Вітання.

Вчитель. Я рада вас вітати на ранковій зустрічі!

  1.           Психогімнастика  «Встаньте в коло уся дітвора»

Встаньте в коло уся дітвора

Дружно за ручки візьміться,

Один одному всміхніться,

В колі будемо займатись,

Не сваритись і ображатись.

Ми , розумні малюки,

Навчаємось залюбки.

Ротик звуки вимовляє,

Язичок не поспішає.

Очки звикли придивлятись,

Вушка звикли прислухатись,

Ручки гарно попрацюють,

Ніжки гарно потанцюють

Друзі ми і ти , і я –

Разом всі – одна сім’я»

1.2. Гра « Я іду шукати друга»

Я іду шукати друга (2 рази)

Зупинились, подивились

І руками притулились.

Я іду шукати друга (2 рази)

Зупинились, подивились

І ногами притулились.

Я іду шукати друга (2 рази)

Зупинились, подивились

І щічками притулились.

 

 

2. Щоденні новини

Вправа « Погода»

3. Групове заняття

3.1. Дітки і вчителька сідають на килимок по колу.

-Діти, а з ким ми йшли шукати друга?

-А ви знаєте що таке спільнота? ( це означає, що в нас має бути щось спільне – завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната…)

-Чи можна наш клас назвати спільнотою?

-Чому ви так думаєте?

-Класна спільнота –це не лише спільнота нашого класу, а  ще й гарна , весела спільнота.

-Які роботи в класі ви виконуєте разом?

-Що потрібно для того, аби робота була успішною? (Діяти разом.)

3.2. Пантоміма-загадка «Наші спільні вподобання»

1. Діти стають в коло. Кожна дитина по черзі називає своє ім’я і жестами, мімікою зображає улюблене заняття (малювання, плавання, читання, гра на музичному інструменті, мандри тощо).

2. Об’єднання дітей у групи за улюбленими заняттями.

3. Завдання у групі: полічити кількість дітей, скільки хлопчиків, скільки дівчат, порівняти кого більше і на скільки?

Висновок, що ми різні, маємо свої вподобання, але творимо спільноту, і від нашого розмаїття спільнота сильніша.

 

4. Обмін інформацією.

4.1.Перегляд та обговорення мультфільму (продемонструвати, як допомагають дружба і злагода у роботі).

Перегляньте відео «Ріпка» (4:48 хв.)

-Хто посадив ріпку?

-Хто допомагав її витягнути?

-Що було головною умовою успіху?

-Чи трапляються подібні ситуації у вашому класі? Наведіть приклади таких ситуацій.

-Як ви розумієте вислів : «Один за всіх і всі за одного»

5. Фізкультхвилинка.

6. Групова робота

6.1. Виготовлення  яблучка з кольорового паперу.

6.2. Створення  композиції  «Спільнота 1-Б класу»,  де кожне яблучко (виготовлене власноруч) символізує дитину в класі

https://2.bp.blogspot.com/-z-C5OX4Tssg/Wbz2NiN1XQI/AAAAAAAAAvA/D4MhPPcW-cMHE171YazLi39PWdrN4Ys_QCLcBGAs/s1600/20170914_133743.jpg

7. Рефлексія

7.1. Вправа «Класна спільнота»

Зачитайте твердження, якщо учні згодні з ним, то плескають у долоні, якщо ні – тупотять ногами.

Класна спільнота- це жадібні  та жорстокі відносини .

Класна спільнота- це дружній та веселий колектив.

Класна спільнота- це діти у яких немає спільних інтересів.

Класна спільнота- це учні які навчаються в одному класі.

Класна спільнота- це коли ви щось робите разом і допомагаєте один одному.

Підсумок: « Молодці! Ви добре знаєте, як стати класною спільнотою »

 

-А тепер станьте в коло, візьміться за руки і разом скажіть: «Ми-дружній клас, ми-молодці!»

Закінчення заняття оплесками.

docx
Додав(-ла)
Костирка Олеся
Додано
8 березня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку