Авторська розробка на тему " Компетентнісно - орієнтовані задачі"

Про матеріал
Використовуючи компетентнісно - зорієнтовані завдання, при роботі з молодшими школярами, учні вчаться самостійності, вміють логічно мислити, але саме головне, те що діти можуть практично застосувати знання, які вони здобули в закладах освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Компетентнісно – орієнтовані задачіАвтор: Маслак Марина Віталіївна

Номер слайду 2

1. Час прийшов не сьогодні, а значно раніше. У 1996 році Рада Європи не просто проголосила компетентнісний підхід як основу освіти, але й визначила перелік цих компетентностей. 2. Компетентнісний підхід був покладений в основу Державних стандартів для початкової школи 2018 року. 3. Компетеннісно орієнтовані завдання включені до тестів міжнародного порівняльного дослідження TIMS. 4. Такі завдання трапляються на олімпіадах і конкурсах. 5. Нові підручники НУШ написані на компетентнісній основі. 6. Діти втрачають інтерес до навчання. Навіщо вчимо? Де можна застосувати ці знання та вміння? Чому час говорити про компетентнісний підхід в освіті?

Номер слайду 3

1959: Вперше компетентнісний підхід з'явився в бізнесі. Р. Уайт: успішні і ефективні виконавці – не стільки знання, як ефективна саморегуляція, самосвідомість і розвинуті соціальні навики. 1991: Генеральна конфедерація ЮНЕСКО створила комісію для розробки питань освіти і навчання у XXI столітті. У підсумковій доповіді “Освіта: прихований скарб” сформульовані 4 базові принципи освіти XXI століття. Трохи історії

Номер слайду 4

Чотири базові принципи освіти XXI століття:{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Принцип Зміст принципу Співіснувати Сумісно здійснювати проекти, розумно і мирно розв’язувати неминучі конфлікти. Вчитися. Поєднувати обширні загальнокультурні знання та глибоке осягнення обмеженої кількості дисциплін. Працювати Удосконалюватися у своїй професії, тобто набувати компетентностей, щоб давати собі раду у різних ситуаціях, у тому числі таких, які не можна передбачити. Жити. Здатність до оцінювання і посилення особистої відповідальності у колективних проектах, адже XXI століття вимагає від усіх більшої самостійності

Номер слайду 5

Компетентність – це не просто новий термін, який позначає старі поняття. Це нова категорія. Компетентнісний підхід: суть і особливості

Номер слайду 6

Відмінність традиційного і компетентнісного підходів у навчанні{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Традиційний Компетентнісний Головна ідея: знання – це шлях до особистого успіху. Головна ідея: шлях до особистого успіху – досвід самостійного вирішення проблем. Вирішення проблем розглядається як спосіб закріплення знань. Вирішення проблем – сенс освітньої діяльності. Ознака високого рівня освіченості – здатність відтворювати великий об’єм складного за змістом матеріалу. Що ширше сфера діяльності людини, що вище ступінь невизначеності ситуацій, в яких вона здатна діяти самостійно, то вищий рівень її освіченості.

Номер слайду 7

Компетентність – це результат освіти. З позицій компетентнісного підходу безпосереднім результатом освітньої діяльності є формування ключових компетентностей. Ключові компетентності стосовно шкільної освіти – це здатність учнів самостійно діяти у невизначеній ситуації при вирішення актуальних для них проблем. Компетентність – це вміння застосовувати знання та навики у незнайомій життєвій ситуації. Компетентність – це вміння вирішувати нові життєві проблеми. Компетентність – це вміння адаптувати у нинішньому світі, який стрімко змінюється.

Номер слайду 8

КОМПЕТЕНТНІCНО-ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ: які вони? Діяльнісні; моделюють практичну, життєву ситуацію; побудовані на актуальному для учнів матеріалі; мають особливу структуру.

Номер слайду 9

Особливості структури компетентнісно-орієнтованих завдань. СТРУКТУРАкомпетентістно-орієнтованого завдання. Стимул. Формулювання завдання. Джерело інформаціїїІнструмент перевірки

Номер слайду 10

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯРозумний об’єм тексту. Заборона на використання однотипних завдань у тестіЗаборона використання НЕ з дієсловом. Врахування вікових особливостей

Номер слайду 11

І. Задачі із зайвими даними. На шкільній клумбі діти мали посадити 15 рослин. У них було5 кущів троянд, 6 кущів чорнобривців,10 кущів полуниці й 4 кущі нагідок. Скільки кущів квітів посадили діти?

Номер слайду 12

ІІ. Задачі із недостатніми даними. Петро ходить на спортивні тренування тричі на тиждень. Скільки днів тижня, вільних від тренувань, є у хлопчика? В які дні він може відвідувати гурток малювання, щоб це не збігалося із заняттямспортом?

Номер слайду 13

ІІІ. Задачі, які мають кілька варіантівправильних відповідей. Даринка в неділю прокинулася о 7 годині, о 8 годині дівчинка збирається снідати. Що вона встигне подивитися по телевізору, якщо її улюблений мультфільм триває 2 години, а музична передача — 1 годину?

Номер слайду 14

ІV. Задачі із суперечливими даними. Дівчинка приготувала на сніданок канапки. У неї був шматок сиру, шинки та ковбаси. Для мами донька зробила канапку не з шинкою і не з ковбасою, для тата — не з сиром і не з ковбасою. Яким бутербродами поснідала родина?

Номер слайду 15

„Освіта – найпотужніша зброя, аби змінити світ". Нельсон Мандела

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
31 січня 2019
Переглядів
5654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку