Билина “Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Ідеал воїна-захисника в билині. Елементи фольклору. Зображення героїв билин у мистецтві (живописі, музиці, мультиплікації та ін.)

Про матеріал
Презентація до уроку «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Ідеал воїна-захисника в билині. Елементи фольклору. Зображення героїв билин у мистецтві (живописі, музиці, мультиплікації та ін.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Словник української мови Тлумачення, значення слова «патріот»: ПАТРІО́Т, а, чол. Той, хто любить свою батьківщину, відданий своєму народові, готовий для них на жертви й подвиги. Словник української мови: в 11 томах. — Том 6, 1975. — Стор. 97.

Номер слайду 2

Тема уроку: Билина “Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Ідеал воїна-захисника в билині. Елементи фольклору. Зображення героїв билин у мистецтві (живописі, музиці, мультиплікації та ін.)

Номер слайду 3

Мета (формувати компетентності): предметні – вміння аналізувати зміст твору, визначати його художні особливості, характеризувати героя, висловлювати власне враження стосовно прочитаного;ключові – спонукати учнів до самостійного пошуку; розвивати навички самостійної роботи, роботи з підручником, уміння критично оцінювати матеріал; інформаційну – уміння знаходити потрібну інформацію та презентувати її; загальнокультурну – вчитися поважати загальнолюдські чесноти, героїзм, виховувати почуття патріотизму та гуманізму.

Номер слайду 4

Кто сей витязь, богатырь младой?... Тонок, прям и величав собой. Взор его быстрей орлиного,И светлее ясна месяца. Кто сей рыцарь? - Илья Муромец. М. Карамзін. Епіграф до уроку

Номер слайду 5

Завдання: віднайди та поясни основні поняття, пов'язані з жанром “билина”

Номер слайду 6

СКЛАСТИ ІНФОРМАЦІЙНЕ ГРОНО “ІЛЛЯ МУРОМЕЦЬ”ІЛЛЯ МУРОМЕЦЬ

Номер слайду 7

ІЛЛЯ МУРОМЕЦЬІНФОРМАЦІЙНЕ ГРОНО “ІЛЛЯ МУРОМЕЦЬ”

Номер слайду 8

https://www.youtube.com/watch?v=EKLXRlp. ICjg&t=1020shttps://www.youtube.com/watch?v=y. YKW1 DOs. DE0https://useraudio.net/search/а-п-бородин-симфония-2-богатырскаяhttps://www.youtube.com/watch?v=ri. Li. MPHO1z8 Хвилинка для розваг

Номер слайду 9

ЗАВДАННЯСКЛАСТИ СЕНКАН “ІЛЛЯ МУРОМЕЦЬ”1. Перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник)2. Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника)3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова).4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.

Номер слайду 10

Робота в середовищі Classtime: 1. Із якого міста виїжджав Ілля? 2. В якому селі жив Ілля? 3. Де зустрів він багато ворогів? 4. Яку посаду пропонують йому люди, коли він переміг ворогів? 5. Хто заблокував коротку дорогу до Києва? 6. Скільки років не їздили люди прямою дорогою до Києва? 7. Як свистів Соловей? 8. Якою зброєю переміг Ілля Солов’я? 9. Ім’я київського князя. 10. Чому приїхав Ілля в Київ? 11. Як покарав Ілля Солов’я? 12. Де відбулось покарання? www.classtime.com

Номер слайду 11

https://www.youtube.com/watch?v=EKLXRlp. ICjg&t=1020shttps://www.youtube.com/watch?v=y. YKW1 DOs. DE0https://useraudio.net/search/а-п-бородин-симфония-2-богатырскаяhttps://www.youtube.com/watch?v=ri. Li. MPHO1z8 Хвилинка для розваг

Номер слайду 12

Робота в групах:1 група – виписати епітети2 група – виписати гіперболи Епітет – художнє означення, що виділяє, підкреслює характерну рису, визначальну якість предмета, явища, поняття, героя. Гіпербола – засіб художнього зображення, що полягає в надмірному перебільшенні характерних властивостей чи ознак певного предмета, явища або дії.

Номер слайду 13

Епітети: добрий молодець, славний город, чисте поле, сонця красного, місяця ясного, старий козак, стольний славний Київ – город, стрілу калену, тятиву шовкову, широкий двір, стременя булатного, палати княжії, князь стольнокиївський, славний молодче, Русь святую, буйну голову, славному козаку. Гіперболи: озера – річки перепливав, ліс ламав; на семи дубах сидів; усі трави – мурави в’януть, усі квіти обсипаються; всі мертві лежать

Номер слайду 14

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ІЛЛЯ МУРОМЕЦЬСОЛОВЕЙ-РОЗБІЙНИКзвідки родом звідки родом мета життя мета життя прагненняпрагненняхарактеристикахарактеристика. Створіть порівняльну таблицю образів Іллі Муромця та Солов'я-Розбійника

Номер слайду 15

Домашнє завдання Користуючись своїми знаннями з географії, вирахуйте довжину шляху, який за текстом билини «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник» пройшов головний герой. Поміркуйте, чи можливо за один день здійснити таку мандрівку й подолати таку відстань?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Березна Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 листопада 2019
Переглядів
2045
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку