Бліц-турнір "Математика - поезія думки"

Про матеріал
Такого виду заняття зацікавлюють дітей да начання, бо сама гра завжди стимулює, заохочує, заводить і мотивує.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  БЛІЦ-ТУРНІР

 

                         на тему

 

    «Математика –          

                    поезія думки»

 

                ( 5-6класи )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Запитання:

  1. Назвати найменше одноцифрове натуральне число.
  2. Назвати найбільше трицифрове натуральне число.
  3. Знайти суму найменшого двоцифрового натурального числа і найбільшого трицифрового натурального числа.
  4. Обчислити: 99 – 97 + 95 – 93 + ... + 3 – 1. (50)
  5. Знайти такі два числа, щоб їх добуток становив 741 і частка від ділення більшого числа на менше також дорівнювала 741.
  6. Усно обчислити суму: 8·9·14+6·12·17+4·18·19.
  7. Вказати дріб з одноцифровим знаменником, який був би більший від і менший від . ()
  8. При множенні 78 на 87 одержали 6846. Чи правильно виконано множення? ( Кожне з даних чисел ділиться на 3, а їх добуток повинен ділитися на 9. Але сума цифр числа 6846 не ділиться на 9.)
  9. Скільки буде півтора третини від ста? (50. Півтори третини – це =.)
  10.                    З двох двійок та знаків, що застосовуються в математиці, записати число, що дорівнює . (2,2)
  11.                    Чи може сума читирьох простих чисел бути простим числом? (Так)
  12.                    У шаховому турнірі з трьома учасниками було зіграно всього шість партій. Скільки партій зіграв кожен? (4 партії)
  13.                    Яке число треба поділити на його п’яту частину, щоб дістати число п’ять? (Будь-яке число)
  14.                    Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на три десятки? (60 десятків)
  15.                    Дві цеглини звичайної форми виготовлено з однакового матеріалу. Одна з них має масу 5 кг. Скільки важить друга цеглина, якщо її розміри у 5 разів менші? (40 г)
  16.                    30 яблук хочуть розкласти на 3 купки так, щоб число яблук у кожній купці було непарним. Чи можна це зробити? ( Ні. Сума трьох непарних чисел є число непарне, а 30 – парне число.)
  17.                    Скільки відрізків на рисунку?

                А        В          С                                Д     Е

18. Один чоловік писав про себе: «Пальців у мене двадцять п’ять на одній руці, стільки ж на другій, на ногах  - 10.» Чому цей чоловік такий потворний? ( Після слова «двадцять» чоловік не поставив коми.)

19. За три хвилини колоду розпилили на триметровки, причому кожне розпилювання займало одну хвилину. Знайти довжину колоди. (2м.)

20. Знайти зменшуване і від’ємник в записі: **** - *** = 1. Тут зірочки – стерті цифри. (1000 – 999 = 1)

21. Скільки буде дюжин, якщо одну дюжину помножити на одну дюжину? (12 дюжин.)

22. Летіла група качок: одна – попереду, дві – позаду, одна – між двома і три – в ряд. Скільки летіло качок? (Три)

23. Десять апельсинів треба розділити порівну між дванадцятьма особами так, щоб кожний апельсин був розрізаний не більш ніж на три частини. (Можна шість апельсинва розрізати пополам, а кожний з решти – на три рівні частини. Тоді кожна особа лдержить по + частині апельсина.)

24. З восьми на вигляд однакових куль одна дещо важча за інші. Яка потрібна найменша кількість зважувань, щоб виявити трохи важчу кулю? ( Два зважування: на шальки терезів кладемо по три кульки. З трьох куль, які переважають, беремо по дві і кладемо по одній на кожну шальку. Тоді й виявимо важчу. У випадку рівноваги при першому зважуванні важчу виявляємо шляхом зважування тих двох, які залишилися.)

25. Учневі треба було число помножити на чотири. Він помилився і поділив його на чотири. У скільки разів знайдений результат менший від правильного? (У 16)

26. Іван і Микола набрали в лісі корзину горіхів і стали ділити між собою.  Іван брав щоразу парну кількість горіхів: 2,4,6,8,10,12,14, а Микола непарну кількість:1,3,5,7,9,11,13. Не виконуючи додавання, скажи, хто дістав більше горіхів і на скільки?

27. Учень задумав семицифрове число, відняв від нього один і дістав шестицифрове число. Яке число задумав учень?

28. На що помножили 52 в такому незакінченому прикладі і скільки одержали у добутку?

                                 

                                    52

                                    хх

                                        хх

                                      хх                                                                                  

                                      ххх       

 

29. Учитель показав учням таблицю:

                                 18 – 11 =

                                 26 – 18 =

                                 31 – 26 =

                                 39 – 31 =

                                 45 – 39 =

                                 68 – 45 =

                                 80 – 68 =

                                 94 – 80 =

І запропонував миттю обчислити суму всіх різниць. Скільки вийде в результаті додавання? (94 – 11 = 83)

 

Журі підбиває підсумки турніру (відповідь на кожне питання оцінюється двома балами).  

doc
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
1115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку