Блок- конспект уроків № 1 - 8 для 7 класу
Тема: Легка атлетика.
Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Гігієна спортивного одягу і взуття. Користь занять легкою атлетикою на свіжому повітрі. Техніка безпеки на біговій доріжці, в секторі для метання та стрибковій ямі
- сформувати в учнів уміння виконувати різновиди ходьби та бігу; стрибати у довжину з розбігу; метати малий м’яч з розбігу на дальність
- виховувати бажання займатися спортом
№ |
Часні завдання |
Хід уроку |
Дозування |
ОМВ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
І |
|
Підготовча частина |
15’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати дітей до уроку |
1.Шикування,повідомлення завдань уроку |
2-3’
3’
30’’
30’’
1’
6’
1’ |
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Розвиток координації |
2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу |
Чітко виконувати команду |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
|
3. Гігієна спортивного одягу і взуття. . Користь занять легкою атлетикою на свіжому повітрі. Техніка безпеки на біговій доріжці, в секторі для метання та стрибковій ямі. |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
||
Сприяти розвитку м’язів стопи |
4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча |
Тримати осанку! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Розвивати координацію, спритність та витривалість |
5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком |
Техніка виконання! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Підготувати м’язи до подальшої роботи |
6.Загальнорозвиваючі вправи на місці |
Техніка виконання! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
|
7.Вправи на встановлення дихання |
Глибокий вдих, повільний видих |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІ |
|
Основна частина |
25’ |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Навчити дітей положенню старту |
1.Старт,стартове прискорення,біг по дистанції,фінішування. |
1’
3’
5’
10’
10’
5’
10’
5’
5’
6-8’
|
Техніка виконання |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Сприяти розвитку швидкості |
2.Біг 30 м, 60 м. Біг по дистанції,фінішування. |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
+ |
+ |
|||
3.Човниковий біг 4х9 м
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
+ |
|||
Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей |
4.Метання на дальність у «коридор 10 м» з 3-5 кроків |
Слідкувати за технікою безпеки |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
|
|
||
5.Метання у вертикальну та горизонтальну ціль з 8-10 м |
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
||||
6. Рівномірний біг до 1000 м у повільному темпі |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
||||
7.Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (розбіг відштовхування,приземлення) |
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
|||
Сприяти розвитку витривалості |
8.Естафети з елементами бігу та стрибків |
Слідкувати за диханням |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
||
9.Старт групою |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
10.Повільний біг по пересіченій місцевості на 800 - 1500м |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
ІІІ |
|
Заключна частина |
5’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Вправи для встановлення дихання |
3’
2’ |
Глибокий вдих, повільний видих |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Шикування, підсумок уроку |
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |