План-конспект
Командно спортивна гра із різновидів хокею «Флорбол».
для учнів 7-го класу
Завдання уроку: 1- Ознайомити з правилами гри .
2.-Навчити стійці флорболіста. 3.-Навчити веденню м’яч різними способами; стоя на місці, кругом предмета, змійкою між предметами та пас партнерові, удари м’яч в ворота в русі .
3.- Виховувати смілість, рішучисть, відповідальність.
Інвентар:- Флорбольні клюшки і м’ячі по кількості дітей, 6 конусів, 2- воріт.
Місце проведення: Cпортивний зал.
Підготував вчитель Гайдуков.Д.М.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина15хв. |
1.Організований вхід до залу.
|
30-с. |
Потоковий метод.
|
2. Шикування, привітання, повідомлення теми та завдань уроку.
|
1-хв. |
Шикування в одну шеренгу. Учні, звільнені від занять через хворобу, залучаються до співпраці з учителем, як помічники.
|
3. Опитування учнів про самопочуття.
|
30-с. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд.
|
4. Нагадати правила техніки безпеки на уроці.
|
1-хв. |
Особливу увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки та поведінки.
|
Теоретично методичні знання. Гра «Флорбол»: історія виникнення Гра флорбол- Командно спортивна гра дуже схожа на хокей. Походження цієї гри зі Швеції. Гра флорбол проста ігра в цій грі недорогий інвентар .Не потребує особливих умов.Грати в цю гру можно в приміщенні на вулиці головне щоб була рівна поверхня полу. Для гри у флорбол потрібен такий інвентар. 1-Флорбольні клюшки. 2-Флорбольні м’ячі. 3-Флорбольні ворота. Займатись флорболом можна с 5-років.Гра Флорбол формує такі позитивні навички і риси вдачі як уміння підпорядковувати особисті інтереси колективна взаємодопомога відчуття відповідальності активність. У флорболі окрім як забивати голи можна чудово розвивати дрібну моторику пальців. Флорбол-це динамічна азартна емоційна гра яка підходить як для хлопчиків так і для дівчаток. |
2-хв. |
|
Комплекс загально розвиваючих вправ в русі, та на місці з флорбольними м’ячами та клюшками. 1- Ходьба по колу клюшки тримаємо перед собою в обох руках 2- Ходьба по колу на носках клюшки тримаємо верху в обох руках . 3- Ходьба по колу на внутрішній на зовнішній стороні стопи клюшки тримаємо за спиною в обох руках . 4-Ходьба на пятках, клюшка на плечах. 5- Ходьба гусиним кроком, клюшка в витянутих руках спереду. 6- Ходьба с клюшкой в руках, імітация ведення мяча.
|
2-хв.
1-коло
1-коло
1-коло
1-коло
1-коло
1-коло |
Ходьба по колу діти беруть клюшки в руки. Дистанція 1,5м. Слідкувати за осанкою.
Спину тримати рівно.
Дотримуватися дистанції та правильної постави, руки в сторони.
Звернути увагу на постанову п’ятки.
Спину тримати рівно.
Звернути увагу на правильність імітації ведення м’яча. |
Біг. 1-Біг по колу клюшки тримаємо обома руками внизу перед собою. 2-Біг по колу клюшки тримаємо перед собою обома руками піднімання ніг вгору . 3-Біг по колу клюшки тримаємо за головою обома руками закидання гомілок назад.. |
1-хв. |
Темп повільний. Дистанція 2-кроки. Слідкувати за правильністю виконання.
|
Ходьба. |
9-хв. |
Ходьба з відновленням дихання.
|
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Основна частина ( 25 ) хв.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1- Стійка флорболіста. |
5-хв. |
Тулуб наклонений уперед ,ноги в колінному суглобі зігнуті, тулуб також наклонений вперед,одна рука знаходиться на середині клюшки інша зверху на верху клюшки. |
2 - Ведення мяча перед собой стоя на місці, з відривом клюшки від полу, в праву, в ліву сторону. 3 - Ведення мяча клюшкой кругом конуса , без відриву клюшки від пола. 4 - Ведення мяча між конусів, та пас партнерові. 5-Ведення м’яча змійкою, з пробиванням м’яча по воротах після ведення ,(2-3м) до воріт. |
5-хв.
5-хв.
5-хв. 5-хв. |
Звернути увагу на правильність виконання ведення м’яча, стійці флорболіста, положення рук, ніг, тулуба,тримання клюшки
Слідкувати щоб клюшку не відривали від полу. Слідкувати за правильністю ведення м’яча, та за правильністю виконання пасу партнерові. Звернути увагу на правильність виконання ведення м’яча, та за правильністю удару м’яча по воротах.
|
Заключна частина ( 5 хв).
Шикування |
30-сек.
|
В шеренгу. В обхід по залу в колону по одному |
Гра по командам за спрощеними правилами.
|
3-хв. |
Учні діляться по командам. Напомнити правила безпеки в ігрі: не поднімати клюшку високо, не бити своєю клюшкой по клюшці соперника, по ногам, не вставляти свою клюшку між ніг соперника, не товкати соперника |
Домашнє завдання:
|
1-хв. |
Скласти естафету чи гру з клюшкою та флорбольним м’ячем.
|