Блок- конспект уроків № 9 - 20 для 8 класу
Тема: Футбол
Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Українські та зарубіжні футбольні клуби. Спортивний режим та харчування юного футболіста. Основні поняття арбітражу. Техніка безпеки під час занять футболом
Сприяти розвитку основних фізичних якостей
Сформувати в учнів уміння виконувати основні елементи гри
Виховувати працелюбність , почуття взаємодопомоги
№ |
Часні завдання |
Хід уроку |
Дозуваня |
ОМВ |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
І |
|
Підготовча частина |
15’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати дітей до уроку |
1.Шикування,повідомлення завдань уроку. ЧСС |
2-3’
3’
30’’
30’’
1’
1
6’
1’ |
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Розвиток координації |
2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу |
Чітко виконувати команду |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
|
3. Техніка безпеки під час занять футболом. Українські та зарубіжні футбольні клуби. Спортивний режим та харчування юного футболіста. Основні поняття арбітражу. |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Сприяти розвитку м’язів стопи |
4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча |
Тримати осанку! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Розвивати координацію, спритність та витривалість |
5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком |
Техніка виконання! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
Підготувати м’язи до подальшої роботи |
6.Загальнорозвиваючі вправи на місці |
Техніка виконання! |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
7.Вправи на встановлення дихання |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІ |
|
Основна частина |
25’ |
|
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|
Розвивати швидкість, спритність Розвивати спритність, координацію
|
Пересування схресним кроком;поворот стрибком;поєднання бігу зі стрибками,зупинками,поворотами. |
1’
3’
5’
10’
10’
5’
10’
5’ |
Стежити за дистанцією
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Ривки до м’яча з наступним ударом по воротам. |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
||||
Удари різними способами по м’ячу що котиться та летить. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
Ведення м’яча вивченими способами. |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||||
Зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи в русі; зупинки стегном і грудьми . |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
||||
Передачі м’яча на точність партнерові на місці та в русі. 6 передач на точність партнеру |
Слідкува ти за технікою виконан ня |
|
|
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|||
Вчити дітей взаємодіяти в грі |
Навчальна гра,рухливі ігри та естафети з м’ячем. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
|
|
Жонглювання м’ячем ногою стегном, головою. |
5 |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІІ |
|
Заключна частина |
5’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відновити показники ЧСС |
1.Вправи для встановлення дихання 2. Шикування, підсумок уроку |
3’ 2’ |
Глибокий вдих, повільний видих |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |