Тема: Літературний калейдоскоп. Мета: перевірити та узагальнити знання отримані на уроках; розвивати в учнів пізнавальну активність, тренувати памʼять, вміння логічно висловлювати свої думки; виховувати інтерес до читання. Обладнання: оформлені столи, дзвіночки, ручки з записниками, відео та аудіозаписи, ілюстрації, чорний ящик, предмети для чорного ящику, нагороди, костюми для конкурсу акторської майстерності, секундомір. Місце проведення: Виноградівська загальноосвітня школа імені Героя Радянського Союзу О. М. Соценка І – ІІІ ступенів, 6-А клас. Дата проведення: Тип заходу: брейн-ринг
Хід заходу. Ведучий: Добрий день, шановні знавці, уболівальники та гості. Сьогодні ми з вами поринемо у незвичайний, прекрасний та захоплюючий світ літератури, згадаємо твори та героїв з якими познайомилися у минулому році та з якими вже встигли познайомитися у цьому навчальному році. Але спочатку зустрічайте наших учасників.
Конкурс ІІ. Знавці теорії літератури(Ознайомити учнів з правилами гри)Запитання1. Що таке література? Що таке «Вікторіанська доба». Назвіть періоди «Вікторіанської доби. Що таке міф. Що таке літературна казка? Наведіть приклади 5. Що означає слово «Античний»?6. З яких частин складається байка?7. Хто є основоположником пригодницького роману?8. Спосіб думок з натяками, недомовками (інакомовлення, алюзії, іронії, алегорії) задля уникнення цензурних чи будь-яких інших заборон, переслідувань, називається…
Конкурс ІІ. Сторінками улюблених творів1. Скільки богів мешкало на Олімпі?2. Яку кару вигадав Зевс Прометею?3. Хто запровадив серед жінок моду на блакитне волосся?4. Увага, чорний ящик. Скажіть що знаходиться в ящику? Ця річ є дуже важливою на судні, без неї не можливо визначити напрямок руху. У романі «Пʼятнадцятирічний капітан» Ж. Верна Негоро навмисне зламав цю річ.