З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу
Психолого-педагогічний супровід – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу і розвитку дитини, пеедбачена
Наказ Міністерства освіти і науки України № 609 від 08.06.18 «Про
Затвердження примірного положення про команду
супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі середньої та дошкільної освіти».
Принципами роботи команди супроводу є :
повага до особливостей дитини, дотримання інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення її прав, командний підхід, активна співпраця з батьками (залучення їх до освітнього процесу та розробки індивідуальної програми розвитку), конфіденційність та дотримання етичних принципів, міжвідомча співпраця.
Завданнями команди супроводу є:
збір інформації про собливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПР;
визначення напрямів психологопедагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
розробка ІПР;
надання методичної підтримки педагогам з організації інклюзивного навчання;
створення належних умов для інтегра-
ції дітей;
консультації батьків щодо особливостей розвитку, навчання та виховання їхніх дітей;
проведення інформаційнопросвітницьої роботи у закладі освіти серед педагогів, батьків та дітей, щоб не допустити дискримінацію та порушення прав дітей з особливими освітніми потребами.