формувати вміння застосовувати прийоми додавання і віднімання чисел у процесі розв'язування виразів і задач; закріплювати вміння розв'язувати задачі ; розвивати кмітливість, мислення , увагу; виховувати пізнавальний інтерес.
Тема. Числові множини. Додавання і віднімання чисел. Розв'язування задач.
Мета: формувати вміння застосовувати прийоми додавання і віднімання чисел у процесі розв’язування виразів і задач; закріплювати вміння розв’язувати задачі ; розвивати кмітливість, мислення , увагу; виховувати пізнавальний інтерес.
Обладнання: підручник, зошит, картки, смайлики, наочність.
Тип уроку: урок-гра.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку! Доброго дня!
Доброго вчора, сьогодні, щодня!
ІІ. Мозковий штурм
З нами буде працювати
Ця маленька трудівниця
Мед збирає, як годиться:
Все у вулик, все у соти,
Не цурається роботи! Бджілка
Бджілка маленька, а й та працює. Бджолина сім’я дуже велика. Щоб зібрати 1кг меду, бджола робить до 65 тисяч вильотів, відвідавши при цьому 45-64 мільйони квіток.
Мед посідає перше місце серед усіх ліків, що нам дарує природа.
- Я хочу, щоб і ви були таким ж працьовитими і досягли високих результатів.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
- За кожне вірно виконане завдання ви отримаєте краплину меду,тобто кольорову фішку. В кінці уроку ми почаклуємо. Будьте уважні! Бажаю успіху!
ІV. Оголошення теми уроку
- Тема нашого уроку Повторення вивченого у 2 класі. Тому вам сьогодні необхідно:
Міркувати — швидко!
Відповідати — правильно!
Лічити — точно!
Писати — гарно!
Фізхвилинка пальчикова
V. Актуалізація опорних знань та навичок
Підсумок: кожен учень, що дав правильну відповідь, отримує фішку.
1.Завдання
- Розташуйте числа в порядку зростання.
- Ці числа перед вами вибрані на наш сьогоднішній урок не випадково, кожна з них щось означає, а саме (читаю)
2. Завдання: Садимо квіти
- А зараз давайте посадимо квіти на галявину, щоб бджілки мали змогу збирати пилок для меду. На кожній квітці вираз, відповідь - це скільки квіточок ми посадимо. (робота в групах, потім запис у зошит)
VI . Повторення вивченого матеріалу
3. Завдання: Заховалось сонечко
Фізкультхвилинка
4. Завдання. Геометричний матеріал
5.Завдання: Квіткова галявина (слайд)
- Давайте перенесемось на квіткову галявину і розглянемо малюнок.
- Подивіться уважно, яка відстань від вулика до рожевої квітки, скільки метрів?
- Яка відстань від рожевої до жовтої квітки, скільки метрів?
- Яка відстань від жовтої квітки до іншої квітки?
- Наше завдання з вами: знайти загальну відстань від вулика до останньої квітки.
- Щоб знайти загальну відстань, що нам потрібно знати частини відстаней.
- Як? Якою дією?
Розв'язання:
50+10+20=80 (м)
Відповідь: 80 м
6. Завдання: Розносимо пилок
- Давайте допоможемо бджілці рознести пилок по вуликам. (робота в парах, усно)
VII. Підсумок уроку
Дуже швидко час біжить.
Вже підсумки нам потрібно підбити.
VIIІ.Домашнє завдання