Числові множини. Додавання і віднімання чисел. Розв'язування задач.

Про матеріал

формувати вміння застосовувати прийоми додавання і віднімання чисел у процесі розв'язування виразів і задач; закріплювати вміння розв'язувати задачі ; розвивати кмітливість, мислення , увагу; виховувати пізнавальний інтерес.

Перегляд файлу

Тема. Числові множини. Додавання і віднімання чисел. Розв'язування задач.

Мета: формувати вміння застосовувати прийоми додавання і віднімання чисел у процесі розв’язування виразів і задач; закріплювати вміння розв’язувати задачі ; розвивати кмітливість, мислення , увагу; виховувати пізнавальний інтерес.

Обладнання: підручник, зошит, картки, смайлики, наочність.

Тип уроку: урок-гра.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго ранку! Доброго дня!

Доброго вчора, сьогодні, щодня!

  • Діти, в народі говорять: "Добрий гість – дому радість”. Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними.(Вітаються)
  •  Всі сідайте тихо, діти, домовляємося не шуміти.

ІІ. Мозковий штурм

  • Діти, який настрій у вас сьогодні?  Зобразіть його на обличчі.
  • Я дуже хотіла б, аби гарний настрій був у нас усіх до кінця уроку. А тепер посміхніться самі до себе, усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами, усміхнувшись їм. Сьогоднішній урок - незвичайний.

З нами буде працювати

Ця маленька трудівниця
Мед збирає, як годиться:
Все у вулик, все у соти,
Не цурається роботи! Бджілка

  • А зараз до вашої уваги інформація «Хочу знати все про бджіл»

Бджілка маленька, а й та працює. Бджолина сім’я дуже велика. Щоб зібрати 1кг меду, бджола робить до 65 тисяч вильотів, відвідавши при цьому 45-64 мільйони квіток.

Мед посідає перше місце серед усіх ліків, що нам дарує природа.

- Я хочу, щоб і ви були таким ж працьовитими і досягли високих результатів.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

- За кожне вірно виконане завдання ви отримаєте краплину меду,тобто кольорову фішку. В кінці уроку ми почаклуємо. Будьте уважні! Бажаю успіху!

ІV. Оголошення теми уроку

-  Тема нашого уроку Повторення вивченого у 2 класі. Тому вам сьогодні необхідно:

Міркувати — швидко!

Відповідати — правильно!

Лічити — точно!

Писати — гарно!

Фізхвилинка  пальчикова

V. Актуалізація опорних знань та навичок

  • Бджілка приготувала нам гру «Веселий вулик» і хоче перевірити, як ми вміємо розкласти числа на десятки й одиниці.

Підсумок: кожен учень, що дав правильну відповідь, отримує фішку.

  • Молодці, згадали. Тепер попрацюємо в зошиті….
  •                   Урок продовжимо без зупинки, з каліграфічної хвилинки. Наша бджілка принесла нам число. Це число ми пишемо сьогодні не випадково. Воно пов'язане з нашою бджілкою. 42 дні триває життя робочої бджоли.

1.Завдання

-  Розташуйте числа в порядку зростання.

-  Ці числа перед вами вибрані на наш сьогоднішній урок  не випадково, кожна з них щось означає, а саме (читаю)

2. Завдання: Садимо квіти

- А зараз давайте посадимо квіти на галявину, щоб бджілки мали змогу збирати пилок для меду. На кожній квітці вираз, відповідь - це скільки квіточок ми посадимо. (робота в групах, потім запис у зошит)

VI . Повторення вивченого матеріалу

3. Завдання: Заховалось сонечко

  •  Поки ми з вами садили квіти, сонечко заховалось за хмарку. Погляньте на цю хмаринку. Вона сховала сонечко. Ми допоможемо сонечку засяяти на небі, якщо обчислимо вирази.  (робота в парі, потім запис у зошиті)
  • Знов визирнуло сонечко і бджілка знову вилітає на роботу.

Фізкультхвилинка

4. Завдання. Геометричний матеріал

  • Тепер для наших бджілок-трудівниць ми з геометричних фігур повинні скласти будиночок. (робота в групах, потім на плакат)
  • Як називається цей будиночок?
  • Назвіть, з яких фігур складається вулик.

5.Завдання: Квіткова  галявина (слайд)

- Давайте перенесемось на квіткову галявину і розглянемо малюнок.

- Подивіться уважно, яка відстань від вулика до рожевої квітки, скільки метрів?

- Яка відстань від рожевої до жовтої квітки, скільки метрів?

- Яка відстань від жовтої квітки до іншої квітки?

- Наше завдання з вами: знайти загальну відстань від вулика до останньої  квітки.

- Щоб знайти загальну відстань, що нам потрібно знати частини відстаней.

- Як? Якою дією?

Розв'язання:

50+10+20=80 (м)

Відповідь: 80 м

6. Завдання: Розносимо пилок

- Давайте допоможемо бджілці рознести пилок по вуликам. (робота в парах, усно)

VII. Підсумок уроку

  • Заглянуло Сонечко до нас на мить,

Дуже швидко час біжить.

Вже підсумки нам потрібно підбити.

  • Отже, сьогодні ми виконували додавання та віднімання та розв'язували задачі.
  • Бджілка дякує вам за гарну працю і хоче, щоб ви порахували, скільки крапель меду встигли зібрати за урок.
  • Діти, у вас на партах смайлики, оберіть один з них, який відображає ваш настрій в кінці уроку, і прикріпіть свій смайлик під тим смайликом,  який співпадає з вашим настроєм.
  • Я задоволена, що більшій кількості з вас сподобався наш урок.

VIIІ.Домашнє завдання

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
14 травня 2018
Переглядів
731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку