Тема: Василь Голобородько. Неймовірний світ природи у віршах «Великий дощ», «Після дощу». Верлібр (вільний вірш).
Мета:
Навчальна: ознайомити з творчістю В. Голобородька його поезією. Пояснити поняття верлібр (вільний вірш, або білий). Формувати сприйняття вільного вірша та навичок виразного читання верлібру та розширювати словниковий запас учня;
Розвивальна: розвивати асоціативне мислення школярів, сприйняття образності художнього слова та його розуміння.
Виховна: виховувати любов до сучасної поезії через твори Василя Головобородька , а також його розуміння цінності та цілісності природи.
Очікуваний результат.
Учень :
Обладнання: портрет письменника, аудіо запис зі звуком дощу, відеозапис інтерв'ю з Василем івановичем Головобородько, роздатковий матеріал, картини, фотографії на яких зображено дощ.
Методи, форми роботи: метод позитивного підсилення; асоціативного мислення та візуалізації, групова робота, мультимедійний супровід, бесіда, читання дощиком.