Читаємо поезію В. Голобородька (Урок літературного читання у 3 класі)

Про матеріал

Тема: Василь Голобородько. Неймовірний світ природи у віршах «Великий дощ», «Після дощу». Верлібр (вільний вірш).

Мета:

Навчальна: ознайомити з творчістю В. Голобородька його поезією. Пояснити поняття верлібр (вільний вірш, або білий). Формувати сприйняття вільного вірша та навичок виразного читання верлібру та розширювати словниковий запас учня;

Розвивальна: розвивати асоціативне мислення школярів, сприйняття образності художнього слова та його розуміння.

Виховна: виховувати любов до сучасної поезії через твори Василя Головобородька , а також його розуміння цінності та цілісності природи.

Очікуваний результат.

Учень :

  • знатиме: кілька цікавих фактів з біографії поета; зміст поетичних рядків; визначення поняття - вільний вірш;
  • вміє: володіти власними уміннями та навиками, щодо образного мислення виразного й усвідомленого читання сучасної поезії та коментувати власне розуміння змісту вільних віршів.
  • Тип уроку:урок ознайомлення з новим матеріалом.

Обладнання: портрет письменника, аудіо запис зі звуком дощу, відеозапис інтерв'ю з Василем івановичем Головобородько, роздатковий матеріал, картини, фотографії на яких зображено дощ.

Методи, форми роботи: метод позитивного підсилення; асоціативного мислення та візуалізації, групова робота, мультимедійний супровід, бесіда, читання дощиком.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Выговская Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
2943
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку