11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Синичка зимуватиме з нашою допомогою

Про матеріал

Інтегрований урок з читання та природознавства. Урок узагальнення матеріалу. Проведений в інклюзивному класі.

Мета: узагальнити знання учнів із творчістю Оксани Іваненко; вчити правильно, свідомо та виразно читати прозові твори, аналізувати прочитане; розвивати зв'язне мов­лення, фонематичний слух, образне мислення, закріпити назви перелітних та зимуючих птахів; навчити дітей виготовляти екологічні годівнички використовуючи лише харчові продукти. виховувати бережливе ставлення до природи, та оточуючого середовища.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

Інтегрованого уроку  літературного читання  та природознавства в 3-А класі

 

 «СИНИЧКА».

 

 

 

 

Описание: Картинки по запросу синичка

 

 

 

 

 

                                                                  Підготувала :                     

 

                                                Франщук І.М

 

ТЕМА. ОКСАНА ІВАНЕНКО «СИНИЧКА»

 

Мета: узагальнити знання учнів із творчістю Оксани Іваненко; вчити правильно, свідомо та виразно читати прозові твори, аналізувати прочитане; розвивати зв'язне мов­лення, фонематичний слух, образне мислення, закріпити назви перелітних та зимуючих птахів; навчити дітей виготовляти екологічні годівнички використовуючи лише харчові продукти. виховувати бережливе ставлення до природи, та оточуючого середовища.

 

Обладнання: відео матеріали: звуки птахів (журавлі,синичка, соловей, грак); портрет О. Іваненко, індивідуальні картки , ілюстрація синички, мольберти, смайлики. Пшоно, насіння соняшника, мука, вода,нитка.форми для випікання печива.

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

--Привітання, зарядження позитивними емоціями, за допомогою посмішки

   Сидячи в колі на килимку.

ІІ. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА

--Читання напам’ять скоромовки, різним темпом: тихо як  ходить лисичка. Швидко як летить найшвидший літак в світі.

 

Чистомовки

Я на руку рукавицю

Одягаю брату Грицю.

Він незграбний, ще маленький,

Хай не мерзне мій рідненький.

 

IV.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 

--Поділ дітей на підгрупи, за допомогою кольорових паличок. Чотири кольри: червоний, зелений, синій та білий. На столах такого ж кольору стаканчики. 

 

 Ми сьогодні поговоримо про синичку  та інших птахів,Про те як складно зимуючим птахам пережити зиму. Та як ми з вами можемо їм допомогти

--- Перегляд Буктрейлера ( за участі дітей 3 кл)

)

V.СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Обговорення відеоролику.

_як ви гадаєте чи мудро поступив Тимофій?

--Чи потрібно було йому говорити щось дівчинці?

--як би ви поступили на місі Тимофія? 

 

 

2) Робота з текстом.

- Назвіть персонажів казки.

- Хто з них хвилювався за синичку?

- Від чого застерігали солов’ї синичку?

- Про що попереджали журавлі синичку?(знайти в тексті)

- Про що розповіли граки?(знайти епізод в тексті)

- Чому з острахом звернулася лісова яблунька до синички?

- Як заспокоїла синичка яблуньку ?

- Про що весело співала синичка?

- Що зробила зима від люті?

(Відповіді-синички діти прикріплюють на мольберт за допомогою канцелярського клею)

3) Робота в групах « Карта настрою синички»

 Давайте ще раз пригадаймо події тексту. (коротко) У кожного з вас є смайлики на столі. Ці смайлики сумні, веселі, різні . Наше завдання з вами зараз зробити карту настрою синички.( На дошку кріплять смайлики та крейдою малюють стрілочки.)

 Фізхвилинка

 Раз! Два! Всі присіли.
Потім вгору підлетіли.
Три! Чотири! Нахилились,
Із струмочка гарно вмились.
П'ять! Шість! Усі веселі.
Летимо на каруселі.
Сім! Вісім! В поїзд сіли
Ніжками  ми походили

(дітки ходять по килимку з каштанів)
Дев'ять! Десять! Відпочили
І за парти дружно сіли.

 

3) Гра«Впізнай пташку»

Звучать аудіо записи з звуками птахів, діти здогадуються що за пташка щебече.

 

4. Робота в групах «виготовлення корму для птахів»

    Зерно, вода, мука. Перемішати засипати у форму!!

Передача екологічних годівничок представнику екологічної бригади нашого району.

 

VI.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

- Виразно читати казку с. 77 – 79,

Ось і пролунав дзвінок –

Закінчився наш урок

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам,  друзі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Гра «Прочитай прислів'я»

 Прочитайте слова якнайшвидше. Вдруге у кожному слові швидко прочитуйте тільки першу букву.

    Ягода, крапля, елеватор, намисто, агроном, стежка» інструмент, напер­сток, небосхил, яхта, танець, айстра, куниця, ескіз, йорж, кульбаба, об­личчя, решето, індик, нарада, нарешті, ячмінь.

 

   Морозиво, іриска, цукерка, насіння, іній, завірюха, нероба, атлетика, но­жиці, ніж, ярмарок, нутрія, абзац, віхола, страва, ескімо, журавлина, и, торт, тістечко, ярина.             

 

 

 

2. Гра «Букву уявляй — слово читай»

 Читайте слова у стовпчиках, уявляючи на місці риски вказані букви,
які позначають голосні звуки. Намагайтеся читати швидко і правильно.

Е Е А

Е Е А

И И А

с-р-д-

д-р-в-

д-т-н-

ч-р-мх-

в-т-р-н

б-л-н-

в-с-л-

б-р-з-

к-сл-чк-

з-л-н-

п-р-л-з

с-в-н-

п-р-к-з

л-л-к-

д-в-н-

н-б-с-

в-с-лк-

хв-л-н-

см-р-к-

ш-р-нг-

ш-пш-н

в-дм-ж-

В-н-р-

ш-р-н-


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
9 листопада 2018
Переглядів
509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку