Календарне планування уроків літературного читання для 3 класу

Про матеріал

Календарне планування уроків літературного читання для 3 класу за підручником В.О. Науменко. 2018 - 2019 н.р. І семестр – 47годин (3 години на тиждень)

ІІ семестр – 73 години (4 години на тиждень)

Перегляд файлу

  

       Літературне   

             читання                                       

   (за підручником В.О.Науменко)

      120 годин  на рік

         І семестр – 47годин (3 години на тиждень)

                              ІІ семестр – 73 години (4 години на тиждень)

 

Дата

Тема уроку

ст

 

З народного джерела

  1.  

 

3 народного джерела. Світ народних казок.

4

 

  1.  

 

Казки про тварин. Українські прислів'я.

5

 

  1.  

 

Учинок персонажа. «Їжак та Заєць» (українська народна казка).

6-8

 

  1.  

 

Тема й основна думка казки. «Лисиця та Рак» (україн­ська народна казка).

9-10

 

  1.  

 

Світ чарівних казок. Чарівні перетворення. «Про Оха-чудотвора» (скорочено) (українська народна казка).

11-15

 

  1.  

 

Світ чарівних казок. Чарівні перетворення. «Про Оха-чудотвора» (скорочено) (українська народна казка).

11-15

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «У золото вбралася земля».

 

 

  1.  

 

Внутрішній стан героя. «Сильний лев і маленьке мише­ня» (болгарська казка).

16-18

1-4 уривок

  1.  

 

Без вірного друга — велика туга.

«Як серед птахів ви­никла дружба» (бірманська казка).

18-20

 

  1.  

 

Чарівний помічник. «Синя Свита Навиворіт Пошита» (білоруська казка).

20-23

 

  1.  

 

Чарівний помічник. «Синя Свита Навиворіт Пошита» (білоруська казка).

20-23

 

  1.  

 

Чарівна річ. «Чарівний каптур» (японська казка).

24-28

 

  1.  

 

Чарівна річ. «Чарівний каптур» (японська казка).

24-28

 

  1.  

 

Чарівна річ. «Чарівний каптур» (японська казка). Контрольна робота. Аудіювання (письмово).

24-28

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Бібліотечний урок».

 

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Повтори і пригадай.

28-29

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «3 народного джерела».  Тематичний  бал

 

 

З літературної скарбниці

  1.  

 

Світ літературних казок. Доналд Біссет «Тигр і автор».

30-32

 

  1.  

 

Дружба — найдорожчий скарб. Якоб і Вільгельм Грімм «Бременські музиканти» (скорочено).

33-35

 

  1.  

 

Коли твір відкриває свої таємниці. Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка» (скорочено).

36-40

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Книги – морська глибина».

 

 

  1.  

 

Розкриваємо таємниці казки. Марія Познанська «Ро­машка». Михайло Коцюбинський «Звився жайворо­нок».  «Жайворонка якщо хтось і не бачив » (за Юрієм Дмитрієвим).

41

 

  1.  

 

Сила уяви. Ірина Жиленко «Вечір гномів».

42-43

 

  1.  

 

Тримай язика на припоні. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома».

43-48

 

  1.  

 

Тримай язика на припоні. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома».

43-48

 

  1.  

 

Контрольна робота. Навичка читання мовчки (письмово).

 

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «До джерел народної мудрості».

 

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Як мед, то ще й ложкою. Олександр Пушкін «Казка про рибака та рибку».

49-56

 

  1.  

 

Як мед, то ще й ложкою. Олександр Пушкін «Казка про рибака та рибку».

49-56

 

  1.  

 

Як мед, то ще й ложкою. Олександр Пушкін «Казка про рибака та рибку».

49-56

 

  1.  

 

За горами, за лісами, за широкими морями. Петро Єршов «Горбоконик».

57-62

 

  1.  

 

За горами, за лісами, за широкими морями. Петро Єршов «Горбоконик».

57-62

 

  1.  

 

Відкриваємо таємниці світу. Костянтин Ушинський «Ви­тівки старої зими».

62-64

 

  1.  

 

Повтори і пригадай.

65

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Літературні казки».

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «3 літературної скарбниці».  Тематичний  бал

 

 

Казки українських письменників

  1.  

 

Вступ до розділу. Казки українських письменників. Ла­риса Письменна «Як зажурився веселий Казкар».

66-68

 

  1.  

 

Не роби іншому того, чого сам не любиш. Іван Франко «Лисичка і Журавель».

68-70

 

  1.  

 

Леся Українка  «Казка про Оха-чудодія».

70-74

 

  1.  

 

Учіться фантазувати.  Василь Сухомлинський  «Дід Осінник».

74-76

 

  1.  

 

Учіться фантазувати.  Василь Сухомлинський  «Дід Осінник». Контрольна робота. Усний переказ прочитаного твору (усно).

74-76

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «У світі цікавого».

76-77

 

  1.  

 

Коли твір відкриває свої таємниці. Оксана Іваненко «Синичка» (скорочено).

77-81

 

  1.  

 

Допоможемо пташкам узимку. Анатолій Качан «Крихта хліба» . Леонід Глібов «Хто вона?»

82

 

  1.  

 

Повтори і пригадай.

83

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «Казки українських письменників».  Тематичний  бал

 

 

 

Легенди. Байки. П’єси.

  1.  

 

Легенда. Іван Липа «Лада Прекрасна» (скорочено).

84-90

 

  1.  

 

Легенда. Іван Липа «Лада Прекрасна» (скорочено) (продовження).

84-90

 

  1.  

 

Легенда. Іван Липа «Лада Прекрасна» (скорочено). Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно).

84-90

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Зима. Колядування щедрування».

 

 

  1.  

 

Тяжко тому жити, хто не хоче робити. Леонід Глібов

«Коник-стрибунець ».

91-93

 

  1.  

 

Дива в природі. Євгенія Горева «Зелені коники в траві». Панас Мирний « Ранок ...».

93-94

 

  1.  

 

П'єси. Леся Мовчун «Горіхові принцеси». За мотивами англійської народної казки (уривок).

95-99

 

  1.  

 

П'єси. Леся Мовчун «Горіхові принцеси». За мотивами англійської народної казки (уривок) (продовження).

95-99

 

  1.  

 

Повтори і пригадай.

99

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «На шлях я вийшла ранньою весною» (за тврчістб Л.Українки)

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «Легенди. Байки. П’єси».  Тематичний  бал

 

 

Світ поезії. Поетична майстерня.

  1.  

 

Вступ до розділу. Світ поезії.

100

 

  1.  

 

Пейзаж. Павло Тичина «Пастелі».

101-102

 

  1.  

 

Уособлення. Володимир Сосюра «Спокоєм повиті...».

102-103

Напам.

  1.  

 

Епітет. Наталя Забіла «Зірочки».

103-104

Напам.

  1.  

 

Милуємось вечором. Марійка Підгірянка «Вечір іде».

105-106

 

  1.  

 

Замилування красою природи. Микола Вороний «Ущух­ла буря».

106

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Сторінками дитячих журналів».

 

 

  1.  

 

Тривога.   Ліна  Костенко   «Шипшина важко  віддає плоди».

106-107

Напам.

  1.  

 

Замилування переплітається зі смутком. Ганна Чубач «Зупинюся над рікою».

107-108

 

  1.  

 

Спокій. Вадим Скомаровський «Після грози».

108

 

  1.  

 

Захоплення. Ігор Калинець «Зірка».

109

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «Світ поезії. Поетична майстерня».  Тематичний  бал

 

 

Світ поезії. Поетична збірка.

  1.  

 

Зимовий пейзаж. Олена Пчілка «Діброва смутная вже листячко ронила»

110-111

 

  1.  

 

Радісний настрій.  Олена Пчілка  «Новину сьогодні зранку...»

111-112

Напам.

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Даруй щастя, даруй долю для рідного краю (за творами М.Підгірянки)

 

 

  1.  

 

Рими. Андрій Малишко «Вихопивсь дощик поміж за­грав...»

112-113

 

  1.  

 

Коли твір відкриває свої таємниці. Дмитро Білоус «Щедрий вечір»

114-115

 

  1.  

 

Настрій зимових свят. Степан Жупанин «На білих конях віхола...» 

115-116

 

Напам.

 

  1.  

 

Вище України тільки небо. Петро Осадчук «Стежка»

116-118

 

  1.  

 

Поетичне слово проникливе й щире. Дмитро Павличко «Вітряк»

118-119

 

  1.  

 

Білий вірш. Дмитро Павличко «На щастя»

119-120

 

  1.  

 

Шануємо бабусю. Володимир Коломієць «Сиве соне­чко»

120-121

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Наталя Забіла дітям».

 

 

  1.  

 

Не упусти свою жар-птицю. Володимир Коломієць «Тюх­тій і Торохтій»

121-123

 

  1.  

 

Милуємося красою світанку. Андрій М'ястківський «Курличуть хмари, тьохкає вода...»

124-125

 

  1.  

 

Пейзаж.  Микола Вінграновський  «Лазить сонечко в травах...»,  «При­спало просо просеня»                                            

125-126

 

  1.  

 

Коли твір відкриває свої таємниці. Микола Вінграновський «Грім»

127-128

 

  1.  

 

Повтори і пригадай. Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно).

128

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «Світ поезії. Поетична збірка».  Тематичний  бал

 

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. Михайло Стельмах  для  дітей.

 

 

Світ прози. Оповідання.

  1.  

 

Світ прози. Оповідання. Олександр Копиленко.

129

 

  1.  

 

Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено).

130-131

 

  1.  

 

Дива в природі. Юрій Старостенко «Хто це такий?», «І трапиться ж таке...»

132

 

  1.  

 

Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля». Контрольна робота. Аудіювання (письмово).

134-136

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. Т.Г.Шевченко жити буде, поки на землі житимуть люди».

 

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Дружба — то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено).

136-139

 

  1.  

 

Дружба — то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено) (продовження).

136-139

 

  1.  

 

Пригоди. Микола Трублаїні «Яшка і Машка».

139-140

 

  1.  

 

Пригоди. Микола Трублаїні «Омар», «Шоколад боцмана».

140-142

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «Світ прози. Оповідання». Тематичне оцінювання.

 

 

  1.  

 

Контрольна робота. Навичка читання мовчки (письмово).

 

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Хочеш бути щасливим, не будь  лінивим».

 

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Загадки в природі. Євген Гуцало «Прелюдія  весни» (уривок).

142-145

 

  1.  

 

Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький «Лелеки».                                      

145-149

 

  1.  

 

Коли твір відкриває свої таємниці. Галина Демченко «Лелеки» (скорочено).

149-151

 

  1.  

 

Будь природі другом. Василь Чухліб «Равлик».

151-153

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Зі скарбниці казкарів світу».

 

 

  1.  

 

Все так цікаво навкруги. Дмитро Чередниченко «Хлоп­чик Івасик і дідусь Тарасик».

153-156

 

  1.  

 

Все так цікаво навкруги. Дмитро Чередниченко «Хлоп­чик Івасик і дідусь Тарасик».

153-156

 

  1.  

 

Висловлюємо свої міркування. Олег Буцень «Айстри».

157

 

  1.  

 

Рідний край — земний рай. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять».

158-161

 

  1.  

 

Повтори і пригадай.

161

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «Світ прози. Оповідання». Тематичний  бал

 

 

Гумор у дитячій літературі.

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Візьму перо і спробую…»

 

 

  1.  

 

Світ гумористичних творів. Гумор у дитячій літературі. Грицько Бойко «Отакий у мене ніс».

163-166

 

  1.  

 

Світ дитини. Микола Носов «Витівники».

166-168

 

  1.  

 

Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово).

 

 

  1.  

 

Аналіз к.р. Найкращий у світі літун, машиніст і моторист — Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»

168-172

 

  1.  

 

Найкращий у світі літун, машиніст і моторист — Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»  (продовження)

168-172

 

  1.  

 

Найкращий у світі літун, машиніст і моторист — Карлсон, що живе на даху. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»  (продовження)

168-172

 

  1.  

 

Урок позакласного читання. «Сторінками улюблених книг».

 

 

119

 

Підсумковий урок з теми «Гумор у дитячій літературі».

 

 

120

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Кількісні показники темпу читання вголос

(для розвитку темпу читання)

Клас

І семестр

ІІ семестр

2

35-45 сл/хв

50-60 сл/хв

3

65-70 сл/хв

75-80 сл/хв

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв

 

doc
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
1279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку