Читання
(За підручником Олександри Савченко)
3,5 години на тиждень
№п/п |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
Розділ 1. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас. |
|||
|
Позакласне читання. Книги, які ми читаємо (урок-подорож)
|
|
04 |
|
Знайомство з підручником. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас. |
|
05 |
|
Осінній настрій. Максим Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається». |
5 |
06 |
|
Вчимося слухати і розуміти текст. Ольга Морозова «Перший день у школі». |
6-7 |
07 |
|
Як у Німеччині святкують початок навчального року, з інтернет джерел. |
7-8 |
12 |
|
Алла Коваль «Знайомі незнайомці» (скорочено) |
9-11 |
13 |
|
Головний персонаж. Меган МакДональд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті «Джуді Муді») |
11-14 |
14 |
|
Позакласне читання. Моя рідна мова (усний журнал)
|
|
18 |
|
Головний персонаж. Марія Манеру «Шарлота отримує …тринадцять балів!» |
14-15 |
19 |
|
Медіавіконце: колаж «Найкраща школа». |
16-17 |
20 |
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас» |
|
21.09 |
|
Діагностична робота 1. Аудіювання (письмово) |
|
26.09 |
|
Розділ 2. Без слова немає мови, а без мови – книги… |
|
|
|
Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова». (Скорочено) |
20-23 |
27 |
|
Рідна мова. Нузет Умеров «Диктант». Анатолій Качан «Звертайся до словника». |
24, 28 |
28.09 |
|
Позакласне читання. Рідний край і наші земляки письменники (урок-подорож)
|
|
02.10 |
|
Головні персонажі. Любов Відута «Незрозумілі слова» |
25-27 |
03 |
|
Досліджуємо текст. Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга». (Скорочено). |
29-31 |
04 |
|
Медіавіконце: музей книги і друкарства. |
32 |
05 |
|
Олександр Єфімов «Друкар книг, перед тим не бачених». (Скорочено) |
33-34 |
10 |
|
Книги важливі. Василь Сухомлинський «Спляча книга». |
34-35 |
11 |
|
Прислів’я. Дмитро Павличко «Соняшник». |
36-37 |
12 |
|
Позакласне читання. Природа – наш дім (урок-дослідження)
|
|
16 |
|
Читання ланцюжком. Лідія Повх «У бібліотеці» |
38-39 |
17 |
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Без слова немає мови, а без мови – книги…» |
|
18 |
|
Діагностична робота 2. Усний переказ прочитаного твору (усно)
|
|
19 |
|
Розділ 3. Із джерел народної мудрості. |
|
|
|
Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» |
42-45 |
24 |
|
Медіавіконце: мультфільми. |
46 |
25 |
|
Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок». |
47-49 |
26.10 |
|
Позакласне читання. Перші книги в Україні (усний журнал)
|
|
|
|
Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок». |
49-51 |
|
|
Народні пісні. «Три товариші», українська народна пісня. |
52-53 |
|
|
Легенда «Походження назви Переяслав». |
53-55 |
|
|
Прислів’я. Народні загадки. Скоромовки. |
56-58 |
|
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Із джерел народної мудрості» |
|
|
|
Діагностична робота 3. Навички читання мовчки (письмово).
|
|
|
|
Розділ 4. Здійсниться все! |
|
|
|
Позакласне читання. В житті казок було немало, та живою казка стала (літературна гра) |
|
|
|
Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку», ЛінаКостенко «Синички на снігу». |
61-62 |
|
|
Життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». |
62-63 |
|
|
Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою» (продовження) |
63-64 |
|
|
Досліджуємо текст. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка». |
65-67 |
|
|
Медіавіконце: селфі. |
68-69 |
|
|
Новорічна зустріч. Галина Малик «Грудень». |
70 |
|
|
Позакласне читання. Матусенько рідна, це про тебе слова (інтерактивний) |
|
|
|
Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» |
71-74 |
|
|
Картина від прочитаного. Мар’яна Савка «Запах Різдва». |
76 |
|
|
Побажання веселих свят. Засівальні (з народного). |
77 |
|
|
Коли ми вірим. Ірина Жиленко «Здійсниться все…». |
78 |
|
|
Діагностична робота 4. Навички читання вголос (усно) |
|
|
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Здійсниться все…» |
|
|
|
Розділ 5. Як не любить свій край! |
|
|
|
Позакласне читання. Життя дано людині на добрпі справи |
|
|
|
Варвара Гринько «Рідний край». Вивчити вірш напам’ять. |
81 |
|
|
Столиця України.Олекса Палійчук «Київ» Героїзм. Дарина Телкова «Героям» |
81,82 |
|
|
Сила простого народу. Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» |
82-83 |
|
|
Музей у Пирогові. Оксана Кротюк «Наші скарби». Музей просто неба. |
83-84 |
|
|
Вчимося слухати й розуміти текст. Тетяна Щербаченко (Стус) «Український лицар». |
85-86 |
|
|
Краса села. Наталка Поклад «Гарно жити у селі…» Порівняння. Микола Вінграновський «Сама собою річечка тече». |
87,88 |
|
|
Позакласне читання.
|
|
|
|
Досліджуємо текст. Династія гончарів. Наталя Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка. |
88-90 |
|
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Як не любить свій край!» |
|
|
|
Діагностична робота 5. Аудіювання (письмово) |
|
|
|
Розділ 6. Літературні казки. П’єса-казка. Байки. |
|
|
|
Чарівні казки. Валентин Бичко «Казка вигадка» |
93 |
|
|
Життєвий і творчий шлях Анатолія Дімарова. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце». |
93-95 |
|
|
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» (продовження) |
95-97 |
|
|
Сила духу головного героя. Життєвий і творчий шлях Олександра Дерманського. Олександр Дерманський «Білячок» |
98-101 |
|
|
Позакласне читання.
|
|
|
|
Сила духу головного героя. Сашко Дерманський «Білячок» (продовження). |
101-103 |
|
|
Упертість чи допитливість. Життєвий і творчий шлях Джанні Родарі. Дж.Родарі «Дорога,що нікуди не вела». |
104-105 |
|
70-71. |
Упертість чи допитливість. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (продовження) |
105-107 |
|
72-73. |
П’єса-казка. «Стрімкий, як вітер», п’єса-казка на чотири дії. |
108-110 |
|
74-75. |
П’єса-казка. «Стрімкий, як вітер», п’єса-казка на чотири дії. (продовження) |
111-115 |
|
76-77. |
Медіавіконце: афіша вистави. |
116 |
|
78. |
Позакласне читання.
|
|
|
79. |
Веселе слово. Богдана Бойко «У театрі». |
117 |
|
80. |
Байки. Життєвий і творчий шлях Леоніда Глібова. Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак». |
118-119 |
|
81. |
Мораль байки. Леонід Глібов «Чиж та Голуб». |
120 |
|
82. |
Привітатися важливо. Анатолій Костецький «Добра порада» |
121 |
|
83. |
Позакласне читання.
|
|
|
84. |
Перевіряю свої досягнення з розділу «Літературні казки. П’єса-казка. Байки» |
|
|
85. |
Діагностична робота 6. Робота з літературним твором (письмово)
|
|
|
|
Розділ 7. Поезії про дивосвіт приподи. |
|
|
86. |
Краса рідної землі. Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт…» |
124 |
|
87. |
Картини природи. Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе». |
124 |
|
88. |
Спокій в природі. Леся Українка «Пливе білий човник». |
125-126 |
|
89. |
Радість приносить весна. Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються» |
126 |
|
90. |
Краса поля. Микола Сингаївський «Волошкове поле» |
127 |
|
91. |
Позакласне читання.
|
|
|
92. |
Казковий дощ. Дмитро Павличко «Дядько Дощ» |
128 |
|
93. |
Застереження.ліна Костенко «Шипшина важко віддає плоди». |
128-129 |
|
94. |
Ремез – особливий птах. Анатолій Качан «Розливається Дунай» |
129 |
|
95. |
Медіавіконце: мініпроєкт – створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш». |
130 |
|
96. |
Перевіряю свої досягнення з розділу «Поезії про дивосвіт природи» |
|
|
97. |
Позакласне читання.
|
|
|
98. |
Діагностична робота 7. Читання мовчки (письмово) |
|
|
|
Розділ 8. Все добре переймай, а недобре – виправляй… |
|
|
99. |
Головна думка. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». |
133 |
|
100. |
Чому важлива щира турбота? Тетяна Майданович «Телефонна розмова» |
134 |
|
101. |
Дружба важлива. Нана Деменкова «Дружок і Образа» |
135 |
|
102. |
Цінність дружби. Читання тексту «Я друзів не продаю». |
136-137 |
|
103. |
Зрозуміти й підтримати інших. Надійка Гербіш «Різні культури», уривок із книжки «Мене звати Мар’ям». |
137-140 |
|
104. |
Позакласне читання.
|
|
|
105. |
Про наших улюбленців. Надія Кир’ян «Ми в цьому світі не самі» |
141 |
|
106. |
Життєві ситуації.Марко Вітлер «Кошеня пропало», переклад з німецької Аліни Джурило. |
141-142 |
|
107. |
Відповідальність починається з малого. Анатолій Костецький «Спішу додому» |
143-144 |
|
108. |
Баррі-рятівник. «Пес, відомий на весь світ», за матеріалами інтернет – джерел. |
145-146 |
|
109. |
Веселе слово. Оксана Сенатович «Балакуни». |
146 |
|
110. |
Позакласне читання.
|
|
|
111. |
Перевіряю свої досягнення з розділу «Все добре переймай, а недобре – виправляй…» |
|
|
112. |
Діагностична робота 8. Читання вголос. (усно)
|
|
|
|
Розділ 9. Іскринки творчості. |
|
|
113. |
Творчість захоплива. Володимир Коломієць «Ліс і Лис» |
149 |
|
114. |
Медіавіконце:мініпроєкт – колаж «Про мене» |
150 |
|
115. |
Вітер у малюнках. Степан Жупанин «Намалюю вітер» |
151 |
|
116. |
Казкові постаті. Валентина Ткаченко «Лісове коріння» |
151-152 |
|
117. |
Продовж оповідання. Олександр Єфімов «Тут усе є…» |
152-154 |
|
118. |
Настрій інструмента. Дорота Гельнер «Розмова з фортепіано», переклад з польської Ярини Черняк. |
154 |
|
119. |
Позакласне читання.
|
|
|
120. |
Кожна людина талановита. Василь Сухомлинський «Співуча пір’їна» |
155 |
|
121. |
Перевіряю свої досягнення з розділу «Іскринки творчості» |
|
|
122. |
Підсумок за рік. |
|
|