Читання (За підручником Олександри Савченко) 3,5 години на тиждень 3 клас

Про матеріал
літературне читання (За підручником Олександри Савченко) 3,5 години на тиждень Ч И Т А Н Н Я Календарно-тематичне планування для учнів 3-го класу За програмою 122 години на рік (3,5 год на тиждень) Українська мова та читання : Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // О. Я. Савченко. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл. Я люблю читати : навч. посібн. для учнів 2 кл. / О. Я. Савченко. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2020. — 128 с. : іл.
Перегляд файлу

Читання

(За підручником Олександри Савченко)

3,5 години на тиждень

№п/п

Тема уроку

Ст.

Дата

Розділ 1. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас.

  1.           

Позакласне читання. Книги, які ми читаємо (урок-подорож)

 

 

04

  1.           

Знайомство з підручником. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас.

 

05

  1.           

Осінній настрій. Максим Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається».

5

06

  1.           

Вчимося слухати і розуміти текст. Ольга Морозова «Перший день у школі».

6-7

07

  1.           

Як у Німеччині святкують початок навчального року, з інтернет джерел.

7-8

12

  1.           

Алла Коваль «Знайомі незнайомці» (скорочено)

9-11

13

  1.           

Головний персонаж. Меган МакДональд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті «Джуді Муді»)

11-14

14

  1.           

Позакласне читання. Моя рідна мова (усний журнал)

 

 

18

  1.           

Головний персонаж. Марія Манеру «Шарлота отримує …тринадцять балів!»

14-15

19

  1.       

Медіавіконце: колаж «Найкраща школа».

16-17

20

  1.       

Перевіряю свої досягнення з розділу «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас»

 

21.09

  1.       

Діагностична робота 1. Аудіювання (письмово)

 

26.09

 

Розділ 2. Без слова немає мови, а без мови – книги…

 

 

  1.       

Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова». (Скорочено)

20-23

27

  1.       

Рідна мова. Нузет Умеров «Диктант». Анатолій Качан «Звертайся до словника».

24, 28

28.09

  1.       

Позакласне читання. Рідний край і наші земляки письменники (урок-подорож)

 

 

02.10

  1.       

Головні персонажі. Любов Відута «Незрозумілі слова»

25-27

03

  1.       

Досліджуємо текст. Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга». (Скорочено).

29-31

04

  1.       

Медіавіконце: музей книги і друкарства.

32

05

  1.       

Олександр Єфімов «Друкар книг, перед тим не бачених». (Скорочено)

33-34

10

  1.       

Книги важливі. Василь Сухомлинський «Спляча книга».

34-35

11

  1.       

Прислів’я. Дмитро Павличко «Соняшник».

36-37

12

  1.       

Позакласне читання. Природа – наш дім (урок-дослідження)

 

 

16

  1.       

Читання ланцюжком. Лідія Повх «У бібліотеці»

38-39

17

  1.       

Перевіряю свої досягнення з розділу «Без слова немає мови, а без мови – книги…»

 

18

  1.       

Діагностична робота 2. Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

 

19

 

Розділ 3. Із джерел народної мудрості.

 

 

  1.       

Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка»

42-45

24

  1.       

Медіавіконце: мультфільми.

46

25

  1.       

Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок».

47-49

26.10

  1.       

Позакласне читання. Перші книги в Україні (усний журнал)

 

 

 

  1.       

Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок».
(продовження).

49-51

 

  1.       

Народні пісні. «Три товариші», українська народна пісня.

52-53

 

  1.       

Легенда «Походження назви Переяслав».

53-55

 

  1.       

Прислів’я. Народні загадки. Скоромовки.

56-58

 

  1.       

Перевіряю свої досягнення з розділу «Із джерел народної мудрості»

 

 

  1.       

Діагностична робота 3. Навички читання мовчки (письмово).

 

 

 

 

Розділ 4. Здійсниться все!

 

 

  1.       

Позакласне читання. В житті казок було немало, та живою казка стала (літературна гра)

 

 

  1.       

Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку», ЛінаКостенко «Синички на снігу».

61-62

 

  1.       

Життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».

62-63

 

  1.       

Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою» (продовження)

63-64

 

  1.       

Досліджуємо текст. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка».

65-67

 

  1.       

Медіавіконце: селфі.

68-69

 

  1.       

Новорічна зустріч. Галина Малик «Грудень».

70

 

  1.       

Позакласне читання. Матусенько рідна, це про тебе слова (інтерактивний)

 

 

  1.       

Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел»

71-74

 

  1.       

Картина від прочитаного. Мар’яна Савка «Запах Різдва».

76

 

  1.       

Побажання веселих свят. Засівальні (з народного).

77

 

  1.       

Коли ми вірим. Ірина Жиленко «Здійсниться все…».

78

 

  1.       

Діагностична робота 4. Навички читання вголос (усно)

 

 

  1.       

Перевіряю свої досягнення з розділу «Здійсниться все…»

 

 

 

Розділ 5. Як не любить свій край!

 

 

  1.       

Позакласне читання. Життя дано людині на добрпі справи

 

 

  1.       

Варвара Гринько «Рідний край». Вивчити вірш напам’ять.

81

 

  1.       

Столиця України.Олекса Палійчук «Київ» Героїзм. Дарина Телкова «Героям»

81,82

 

  1.       

Сила простого народу. Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну»

82-83

 

  1.       

Музей у Пирогові. Оксана Кротюк «Наші скарби». Музей просто неба.

83-84

 

  1.       

Вчимося слухати й розуміти текст. Тетяна Щербаченко (Стус) «Український лицар».

85-86

 

  1.       

Краса села. Наталка Поклад «Гарно жити у селі…» Порівняння. Микола Вінграновський «Сама собою річечка тече».

87,88

 

  1.       

Позакласне читання.

 

 

 

  1.       

Досліджуємо текст. Династія гончарів. Наталя Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка.

88-90

 

  1.       

Перевіряю свої досягнення з розділу «Як не любить свій край!»

 

 

  1.       

Діагностична робота 5. Аудіювання (письмово)

 

 

 

 

Розділ 6. Літературні казки. П’єса-казка. Байки.

 

 

  1.  

Чарівні казки. Валентин Бичко «Казка вигадка»

93

 

  1.  

Життєвий і творчий шлях Анатолія Дімарова. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце».

93-95

 

  1.  

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)

95-97

 

  1.  

Сила духу головного героя. Життєвий і творчий шлях Олександра Дерманського. Олександр Дерманський «Білячок»

98-101

 

  1.  

Позакласне читання.

 

 

 

  1.  

Сила духу головного героя. Сашко Дерманський «Білячок» (продовження).

101-103

 

  1.  

Упертість чи допитливість. Життєвий і творчий шлях Джанні Родарі. Дж.Родарі «Дорога,що нікуди не вела».

104-105

 

70-71.

Упертість чи допитливість. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (продовження)

105-107

 

72-73.

П’єса-казка. «Стрімкий, як вітер», п’єса-казка на чотири дії.

108-110

 

74-75.

П’єса-казка. «Стрімкий, як вітер», п’єса-казка на чотири дії. (продовження)

111-115

 

76-77.

Медіавіконце: афіша вистави.

116

 

78.

Позакласне читання.

 

 

 

79.

Веселе слово. Богдана Бойко «У театрі».

117

 

80.

Байки. Життєвий і творчий шлях Леоніда Глібова. Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак».

118-119

 

81.

Мораль байки. Леонід Глібов «Чиж та Голуб».

120

 

82.

Привітатися важливо. Анатолій Костецький «Добра порада»

121

 

83.

Позакласне читання.

 

 

 

84.

Перевіряю свої досягнення з розділу «Літературні казки. П’єса-казка. Байки»

 

 

85.

Діагностична робота 6. Робота з літературним твором (письмово)

 

 

 

 

Розділ 7. Поезії про дивосвіт приподи.

 

 

86.

Краса рідної землі. Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт…»

124

 

87.

Картини природи. Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе».

124

 

88.

Спокій в природі. Леся Українка «Пливе білий човник».

125-126

 

89.

Радість приносить весна. Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються»

126

 

90.

Краса поля. Микола Сингаївський «Волошкове поле»

127

 

91.

Позакласне читання.

 

 

 

92.

Казковий дощ. Дмитро Павличко «Дядько Дощ»

128

 

93.

Застереження.ліна Костенко «Шипшина важко віддає плоди».

128-129

 

94.

Ремез – особливий птах. Анатолій Качан «Розливається Дунай»

129

 

95.

Медіавіконце: мініпроєкт – створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш».

130

 

96.

Перевіряю свої досягнення з розділу «Поезії про дивосвіт природи»

 

 

97.

Позакласне читання.

 

 

 

98.

Діагностична робота 7. Читання мовчки (письмово)

 

 

 

Розділ 8. Все добре переймай, а недобре – виправляй…

 

 

99.

Головна думка. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло».

133

 

100.

Чому важлива щира турбота? Тетяна Майданович «Телефонна розмова»

134

 

101.

Дружба важлива. Нана Деменкова «Дружок і Образа»

135

 

102.

Цінність дружби. Читання тексту «Я друзів не продаю».

136-137

 

103.

Зрозуміти й підтримати інших. Надійка Гербіш «Різні культури», уривок із книжки «Мене звати Мар’ям».

137-140

 

104.

Позакласне читання.

 

 

 

105.

Про наших улюбленців. Надія Кир’ян «Ми в цьому світі не самі»

141

 

106.

Життєві ситуації.Марко Вітлер «Кошеня пропало», переклад з німецької Аліни Джурило.

141-142

 

107.

Відповідальність починається з малого. Анатолій Костецький «Спішу додому»

143-144

 

108.

Баррі-рятівник. «Пес, відомий на весь світ», за матеріалами інтернет – джерел.

145-146

 

109.

Веселе слово. Оксана Сенатович «Балакуни».

146

 

110.

Позакласне читання.

 

 

 

111.

Перевіряю свої досягнення з розділу «Все добре переймай, а недобре – виправляй…»

 

 

112.

Діагностична робота 8. Читання вголос. (усно)

 

 

 

 

Розділ 9. Іскринки творчості.

 

 

113.

Творчість захоплива. Володимир Коломієць «Ліс і Лис»

149

 

114.

Медіавіконце:мініпроєкт – колаж «Про мене»

150

 

115.

Вітер у малюнках. Степан Жупанин «Намалюю вітер»

151

 

116.

Казкові постаті. Валентина Ткаченко «Лісове коріння»

151-152

 

117.

Продовж оповідання. Олександр Єфімов «Тут усе є…»

152-154

 

118.

Настрій інструмента. Дорота Гельнер «Розмова з фортепіано», переклад з польської Ярини Черняк.

154

 

119.

Позакласне читання.

 

 

 

120.

Кожна людина талановита. Василь Сухомлинський «Співуча пір’їна»

155

 

121.

Перевіряю свої досягнення з розділу «Іскринки творчості»

 

 

122.

Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
2202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку