Урок читання в 3 класі

Про матеріал
вдосконалювати навички свідомого, виразного читання; активізувати читацьку пам’ять дітей; навчати слухати, відтворювати прочитане; розвивати увагу, спостережливість, монологічне мовлення; виховувати любов до книг.
Перегляд файлу

Літературне читання         3 клас          

 

Тема. Для чого читають книжки?  Лідія Повх «У бібліотеці»

Мета: вдосконалювати  навички  свідомого,  виразного  читання;  активізувати  читацьку

пам’ять  дітей;  навчати  слухати,  відтворювати  прочитане;  розвивати  увагу,  спосте-режливість, монологічне мовлення; виховувати любов до книг.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

За допомогою смайликів покажіть свій настрій.

II. Мовленнєва розминка

1.Девіз року. (1слайд)

А девізом нашого уроку буде: 

Читання – найкраще навчання

Хто багато читає, той багато знає.

Чи погоджуєтеся ви з тим , що читання –найкраще навчання? Чому?

Для чого потрібно читати книжки?

ЯКИМ ПОВИННО БУТИ НАШЕ ЧИТАННЯ

(чітким, виразним, інтонаційний, вдумливим)

 

         2.   Мовленнєва розминка. (2 слайд)

 

2. Читання скоромовки

 

3.  «Розчитування»

Відео з оповіданням в.Сухомлинського «Покинуте кошеня».

https://youtu.be/_WB1yLQFZ00?si=jWymPLqm5hQKz9Pl

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Проблемне питання. Загадка. (3слайд)

 

 

— Отже,Сьогодні ми прочитаємо вірш Лідії Повх «У бібліотеці».

 

V. Сприймання й усвідомлення новогоматеріалу.

. Словникова робота

(4 слайд)

 

 

 

Читання стовпчиків слів у парі одне одному

Казка                      в Інтернеті                        зазвичай

задач                       улюблений                       вмовкла

дячка                       велосипеди                      згодиться

сценку                     енциклопедію                 летючий

 

Опрацювання вірша Лідії Повх «У Бібліотеці» (с. 38–39)

1. Гра «Рибки»

Самостійне мовчазне читання вірша учнями

— Хто є головною героїнею вірша?

Фізкультхвилинка

 

3. Повторне читання вірша «ланцюжком»

4. Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання

— Як звали бібліотекаря?

— Якою ви уявляєте Марію Петрівну?

— Як вона ставиться до юних читачів?

— Які книги цікавили дітей? Дайте відповідь словами вірша.

— Чим зацікавився найменший читач?

— Які слова у вірші повторюються?

5. Гра «Добери риму»

Задач — ... хоч плач!

Гарячі — ... задачі.

Клас — ... Тарас.

В кутку — ... яку?

Журнали — ... надрукували.

Не гає — ... шукає.

Вмовкла — ... мокра.

Зазвичай — ... чай.

6. Робота за ілюстрацією

— Розгляньте малюнки. Хто на них зображений?

— Знайдіть і зачитайте рядки вірша, які проілюстрував художник.

7. Гра «Актори»

Читання вірша за особами.

VI. Підсумок уроку

— Чого вчилися на сьогоднішньому уроці?

— Що вдалося зробити найкраще?

VІІ. Домашнє завдання

Робота в групах

Підготувати за прочитаним віршем сценку «У шкільній бібліотеці» (с. 39).

doc
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку