5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Давній Рим. Тестові завдання

Про матеріал
Тестові завдання з всесвітньої історії до теми "Давній Рим" для 6 класу. Завдання складено за зразком сертифікаційної роботи.
Перегляд файлу

Давній рим

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний

1. Як у Римі називалися особисто вільні люди, які не володіли землею і не мали права обіймати державних посад?

А плебеї         Б патриції      В раби       Г консули.

 

2. Що означає термін «трибун»?

А найвища державна посада в Римі       

Б народні збори, що збиралися на Капітолійському пагорбі

В представник, обраний плебеями для захисту їхніх інтересів 

Г представник, обраний патриціями для захисту їхніх інтересів

 

3. Що позначав у Давньому Римі термін «тріумф»?

А союз трьох політичних діячів                                        Б посаду в сенаті

В урочистий в’їзд до міста полководця з армією            Г статую в римському амфітеатрі.

 

4. Що стало наслідком Пунічних війн (ІІІ–ІІ ст. до н. е.)?

А установлення панування Риму в Західному Середземномор’ї 

Б утворення Римсько-італійського союзу під зверхністю Риму

В запровадження Римом провінційного управління в Сирії

Г ліквідація Римом Ахейського та інших грецьких союзів

 

5. Що стало результатом громадянських війн 49–30 рр. до н. е. в Стародавньому Римі?

А установлення народного трибунату                              Б завершення боротьби плебеїв з патриціями

В утвердження диктатури Луція Корнелія Сули              Г установлення принципату Октавіана Августа

 

6. Прочитайте уривок і вкажіть місто, в якому відбулися вказані у тесті події. «Після кількамісячної облоги місто було взяте римлянами й жорстоко пограбоване. Архімед, на той час уже старий чоловік, сидів перед своїм будинком і креслив на піску математичні фігури. Його вбив римський вояк ударом меча».

А Капуя        Б Карфаген         В Медіолан           Г Сіракузи

 

7. Позначте суть вислову «піррова перемога»:

А блискуча перемога         Б ганебна перемога         В перемога, що дорівнює поразці       Г тріумфальна перемога

 

8. Прочитайте уривок з легенді й укажіть відомий вислів, що тоді виник.

«Наприкінці ІУ ст.. до н.е. войовничі племена галлів пішли на Рим. Вони розгромили римське військо і спалили місто. Частина римлян заховалася на неприступному пагорбі Капітолії у фортеці, де стояли храми богів. Уночі, коли всі поснули, галли по стіні видерлися на Капітолій. Сторожа мирно спала. Тільки священні птахи почули чужоземців і голосним криком розбудили воїнів».

А «гуси Рим врятували»     Б «качки Рим врятували»          В «кури Рим врятували»        Г «індики Рим врятували»

 

9. Позначте сутність висловів, які виникли після переходу військом Юлія Цезаря річки, яка була прикордонною, і яке означало початок війни з римським сенатом. «Жереб кинуто!», «Перейти Рубікон»

А «виклик зроблено», «почати важливу справу»                         Б «завдання виконано», «покласти початок ділові»

В «рішення прийнято», «зробити безповоротний крок»              Г «щастя прийшло», «розпочати велику війну»

 

10. Мета політичної діяльності Тіберія та Гая Гракхів:

А встановлення військової диктатури                                     Б намагання стати царем

В проведення селянської земельної реформи                         Г скасування рабства

 

11. Система державного управління, створеного Октавіаном Августом:

А домінант          Б колонат       В патріархат           Г принципат

 

12. Де відбулась вирішальна битва між Антонієм і Октавіаном?

А під Фарсалом             Б біля мису Акцій              В при Філіппах               Г при Замах

 

13. У результаті Третьої Пунічної війни (149—146 рр. до н. е.) Рим:

А розгромив Македонське царство                     Б захопив Єгипет 

В здобув Іспанію та Північну Італію                   Г знищив Карфагенську державу

 

14. Коли римляни вигнали останнього етруського царя Тарквінія Гордого?

А 480 р. до н. е.             Б 441 р. до н. е.           В 603 р. до н. е.            Г 509 р. до н. е.

15. Назвіть дату битви при Каннах.

А 216 р. до н. е.          Б 240 р. до н. е.           В 303 р. до н. е.          Г 210 р. до н. е.

 

16. Позначте ім’я римського політика, що не входив до складу Першого тріумвірату:

А Гней Помпей           Б Марк Красс          В Тіберій Гракх          Г Юлій Цезар.

 

17. Назвіть ім’я римського сенатора, який кожен свій виступ закінчував словами: «Врешті-решт, я вважаю, що Карфаген має бути зруйнований»

А Катон Старший           Б Пліній Молодший          В Марк Красс           Г Октавіан Август

 

18. Підкорена Римом країна, правителя якої призначав римський сенат.

А провінція               Б колонія          В імперія                 Г республіка

 

19. Про кого йдеться: Цей імператор походив з родини збирача податків у Малій Азії. Йому належить вислів «Гроші не пахнуть!»?

А Траян                Б Нерон              В Веспасіан          Г Калігула

 

20. «Золоте століття» Римської імперії відповідає правлінню:

А династії Антоніонів          Б Доміціана            В Траяна         Г Юлія Цезаря.

 

21. У якому році плебеям вдалося змусити патриціїв ухвалити писані закони, так звані Закони XII таблиць?

А 449 р. до н. е.        Б 494 р. до н.е.      В 449 р. н. е           Г 494 р. н.е.     

 

22. Що відображає зображена на ілюстрації скульптура?

А політику Риму щодо своїх союзників     Б легенду про заснування Риму

В прагнення Риму світового панування     Г вислів про те, що Рим є «вічним містом»

 

23. Якого принципу дотримувалися римляни в управлінні підкорених народів?

А «Хліба і видовищ!»                                Б «Поділяй і володарюй!»

В «Щодо ворога все дозволено»              Г «Прийшов, побачив, переміг!»

 

24. Малюнок дає змогу скласти уявлення про:

А театральну виставу             Б полювання на рабів

В бій гладіаторів                   Г тренування у римській армії

 

25. Про якого римського імператора йдеться у розповіді історика Светонія про пожежу в Римі в 64 р.?

Шість днів і шість ночей вирувала пожежа. Люди шукали порятунку в кам’яних пам’ятниках і склепах. Крім житлових будинків, палали палаци прославлених полководців, храми богів, горіло все славетне та пам’ятне, що збереглося з минулих часів. Цією пожежею імператор милувався з Меценатової башти, насолоджуючись, за його словами, прекрасним полум’ям, і, одягнений у театральний костюм, співав арію з трагедії «Падіння Трої». І ось такого правителя Рим терпів майже 14 років, поки нарешті не повстав.

А Цезар                          Б Октавіан Август             В Нерон                         Г Траян

 

Завдання на встановлення відповідності. До кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари)

26. Установіть відповідність між роками і подіями:

А 202 р. до н. е.                                                               1 Гай Гракх стає народним трибуном

Б 148 р. до н. е.                                                               2 початок Другої Пунічної війни

В 146 р. до н. е.                                                               3 Македонія стає римською провінцією

Г 123 р. до н. е.                                                               4 битва під містом Зама.

Д 218 р. до н. е.

 

27. Установіть причинно-наслідкові зв’язки:

А політика Гая Марія

Б політика Луція Корнелія Сулли

В політика Корнелія Сципіона

Г політика Гая Гракха

Д політика Тарквінія Гордого

1 проголошення приватними власниками тих, хто на той момент володів державною землею. Це був перший у світі закон про приватизацію землі

2 посилення ролі сенату, передання судових справ сенату; обмеження прав народних трибунів

3 римськими провінціями стали Сицилія та південь Іспанії

4 римські громадяни, ставши до лав війська, отримували платню, а по закінченні служби — земельну ділянку.

 

Завдання на встановлення правильної послідовності. До кожного завдання подано перелік подій, позначених буквами, які потрібно розташувати у правильній послідовності

28. Установіть хронологічну послідовність подій

А смерть Луція Корнелія Сулли

Б повстання Спартака

В утворення Першого тріумвірату

Г перемога римлян над македонцями й перетворення Македонії на провінцію Риму.

 

29. Установіть хронологічну послідовність подій.

А ухвалення Законів ХІІ таблиць

Б підкорення Римом Італії

В встановлення республіки

Г зруйнування Карфагена

 

30. Розташуйте імена правителів Риму в порядку їх перебування при владі:

А Клавдій

Б Нерва

В Тарквіній Гордий

Г Марк Аврелій

 

Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору). До кожного завдання пропонується сім варіантів відповідей, серед яких лише три правильні.

31. Хто з названих видатних римських полководців і політиків утворив Другий тріумвірат?

1 Брут

2 Марк Антоній

3 Юлій Цезар

4 Октавіан

5 Лепід

6 Цицерон

7 Антоній

 

32. Виберіть головні причини падіння республіки в Римі та встановлення імперії

1 особиста відданість армії вдалому полководцю, а не державі

2 напади варварських племен

3 значне зростання меж держави

4 широке застосування праці рабів у всіх сферах життя

5 припинення потоку до Риму рабів і багатства

6 поширення християнства

7 перемога Риму в Пунічних війнах

 

doc
Додано
22 серпня 2019
Переглядів
4652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку