Діагностична контрольна робота

Про матеріал
Діагностична контрольна робота з української мови для 7 класу у двох варіантах
Перегляд файлу

Діагностична контрольна робота

І варіант

  1. Числівники означають:

А  дію предмета;

Б  кількість предметів або їх порядок при лічбі;

В  назву предмета.

  1.  Познач рядок числівників, які відповідають на питання скільки?

А  п’ятеро; вісім; двісті десять;

Б  п’ятий, восьмий, двісті десятий;

В  третій, тридцятий, трьохсотий.

  1. Займенник – це частина мови, яка:

А  означає назву предмета;

Б  означає кількість предметів чи їх порядок у лічбі;

В  вказує на предмети, ознаки, їх кількість, але не називає їх.

  1. Познач, до якої особи належать займенники з нею, про неї, на ній:

А  до 1-ї особи однини;     

Б  до 3-ї особи множини;

В  до 3-ї особи однини.

    5. Разом треба писати всі займенники рядка

А  Будь/з/ким, де/хто, ні/який

Б  Що/небудь, аби/який, хтозна/що

В  Аби/до/кого, ні/кому, казна/яка

Г Ні/скільки, де/який, аби/чий

   6. Установити відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.

А Хто, котрий, скільки, що                         1 Особові

Б Вони, ми, вона, ти                                     2 Вказівні

В Хтось, деякий, будь-що, щось                 З Відносні

Г Оцей, такий, цей, стільки                         4 Неозначені

   7.Спиши словосполучення, змінивши займенники за поданими питаннями, визнач особу, число, відмінок.

Зустрітися (з ким?)(ти)-_______________________

Їхав (на кому?)(вони)-_________________________

    8. Запиши речення, розкриваючи дужки. Числівники запиши словами.

6(олівець)лежало в коробці. 11(книжка)поклали на полицю. 30(ящик) яблук зібрали школярі.

    9. Провідміняйте числівник 796 як кількісний і як порядковий.

 

 

Діагностична контрольна робота

ІІ варіант

  1. Числівники відповідають на питання:

А  скільки? який? котрий?

Б  який? яка? яке?

В  що? скільки?

  1. Познач рядок числівника, який відповідає на питання який? котрий?

А  шість, одинадцять, тридцять два;

Б  шостий, одинадцятий, тридцять другий;

В  шестеро, п’ятеро, семеро.

  1. Особовими є займенники, які:

А  вказує  на особу або осіб і відповідають на ті самі питання, що й іменники;

Б вказують на ознаку предмета;

В  вказують на кількість предметів.

  1. Познач, до якої особи належать займенники тебе, тобою, на тобі:

А  до 2-ї особи однини;

Б  до 2-ї особи множини;

В  до 3-ї особи однини.

      5. Через дефіс треба писати всі займенники рядка

А  Аби/кому, ні/скільки, хтозна/кого

Б  Бозна/що, будь/кого, ані/кому

В  Що/небудь, казна/чому, який/небудь

Г ні/з/чого, бозна/кому, чий/небудь

     6. Установити відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.

А Кожний, жодний, самий, весь                     1 Присвійні

Б Аніякий, ніщо, ніхто, ніскільки                  2 Означальні

В їхній, наш, мій, свій                                      З Питальні

Г Котрий? що? чий? скільки?                          4 Заперечні

    7.Спиши словосполучення, змінивши займенники за поданими питаннями, визнач особу, число, відмінок.

Познайомився (з ким?)(я)-______________________

Побачив (на кому?)(ти)-_________________________

      8. Запиши речення, розкриваючи дужки. Числівники запиши словами.

9(зошит) у клітинку купив Андрій. 14(яблуко)лежало у вазі. 20(літр) води налили у бочку.

    9. Провідміняйте числівник 845 як кількісний і як порядковий.

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
2602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку