Діагностична робота № 4
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
Початковий і середній рівень (6 балів)
Виконайте тестові завдання (за кожне завдання – 0,5 б.)
1. Позначте рядок, у якому всі приголосні звуки дзвінкі.
А агроном, друзі
Б райдуга, сонце
В багаж, лампа
Г дзиґа, школа
2.У якому рядку в усіх словах приголосні тверді?
А працювати, життя
Б стіна, сила
В полотно, сон
Г навчатися, рюмсати
3.Оберіть рядок, де правильно написано звукопис слова «дев’ять»
А [ д е́ в й а т ]
Б [ д е́ в я т ]
В [ д е́ в я т' ]
Г [ д е́ в й а т']
4.У якому слові звуків більше, ніж букв?
А людина , п’ять
Б щічки, ярмо
В яблунька ,сюжет
Г дзвонить , лляний
5.Усі приголосні лише м'які в словах рядка
А сіль, лінія, тінь
Б олівець, співати, сон
В літера, мрія, якір
Г лисиця, клятва, злякати
6. Літеру ґ треба писати В УСІХ словах рядка
А а(ґ, г)рус, (ґ, г)ава, (ґ, г)азда,
Б . (ґ, г)анок, (ґ, г)валт, (ґ, г)ора
В (ґ, г)усак, (ґ, г)огель-мо(ґ, г)ель, (ґ, г)речний
Г (ґ, г)удзик, дзи(ґ, г)а, (ґ, г)рад
Достатній рівень (3 бали)
7. Випишіть слова, які вживаються з апострофом
В..янути, бур..я, бур..ян, св..ято, пір..я, р..ясно, п..юре, любов..ю, мавп..ячий, моркв..яний, міл...ярд, пр..ямо, подвір..я, над..яр..я.
8. Запишіть слова, вставивши пропущені букви Е або И.
Ст..лити, з..рно, м..сти, гр…міти, зн..сти, д..вує, сх..литися, шв..дкий,
справ..дливий, ос..литися, т..рплячий, кр..ниця, м..нулий, ос..ні, кр..ло.
Високий рівень (3 бали)
9.Запишіть слова транскрипцією.
Щастя, джміль, п’ять, сіллю, будяк.
10.Знайдіть і виправте помилки в транскрипції поданих слів. Запишіть правильну транскрипцію.
[цвйах], [глядáч], [йаблуко], [чекáн:а], [підйіхати], [місто].