Діагностична робота. Вивчаємо частини цілого. Взаємозв`язки величин.

Про матеріал
Урок для перевірки своїх досягнень. Диференційовані завдання з математики.Діагностична робота розроблена на основі компетентнісного підходу та призначена для тематичного оцінювання навчального поступу учнів 3 класу з математики, яку складено відповідно до Типової освітньої програми.
Перегляд файлу

                                    Діагностична       робота

Вивчаємо частини цілого. Взаємозв`язки  величин.

 

1.  Задача 1

      У шкільну їдальню привезли яблука. Після того, як протягом 6 днів витрачали

      по 5 кг яблук  щодня, залишилося 20 кг. Скільки кг яблук  привезли в їдальню?

 2.  Розв’язати приклади                                                                     

      18 + 36 : 4=                                         80 – 8 х 5 + 30 =

      63 : (90 – 83) =                                    42 – (7 х 2 + 6) =

      65 – 17 + 29 =                                     ( 60+4 ) : 8 =

      57 – (19 + 30) =                                   35 : 7 х 9 – 15 + 21 =

 3.  Розв’язати рівняння

 

56:х=23-16                          3*(6+х)=24                    64: х = 8;   

 

 

4. Закінчи опорну схему до задачі. Скільки метрів паркану купили, якщо довжина однієї секції 3 м, а купили 6 таких секцій?

 

Довжина 1 ____________ Кількість _____________ Загальна довжина

 

 

5. Заміни складене іменоване число простим іменованим числом.

 

4 см 2 мм = ______мм                1 доба 4 год = ______ год

48 дм = _____ м _____ дм          84 с = _____ хв _____ с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
26 грудня 2024
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку