Діагностична робота з читання 3 клас.

Про матеріал

Завдання для діагностичної роботи з літературного читання в 3 класі. Навичка читання мовчки. Брати Грімм "Горщик каші".

Перегляд файлу

Діагностична  робота. Навичка  читання мовчки.

Дата _________________ ПІ дитини ________________________________________

 

  1. Прочитай.

Брати Грімм

Горщик каші

Була собі одна дівчинка. Пішла дівчинка в ліс по ягоди і зустріла там бабусю.

— Добридень, дівчинко, — сказала бабуся. — Дай мені ягід, будь ласка.

Поїла бабуся ягід та й сказала:

— Ти мені  ягід дала, а я тобі теж щось подарую. Ось тобі  горнятко. Досить тобі тільки сказати:

— Раз, два, три. Горнятко, вари!— і воно почне варити смачну, солодку кашу. А скажеш йому:

— Раз, два, три. Більше не вари! — і воно перестане варити.

— Спасибі, бабусю, — сказала дівчинка, взяла горнятко і пішла додому, до матері.

Зраділа мати цьому горнятку. Та й як не радіти? Без великих зусиль на обід завжди смачна, солодка каша готова.

Ось одного разу пішла дівчинка кудись з дому, а мати поставила горнятко перед собою й каже:

— Раз, два, три! Горнятко, вари!

Воно й почало варити. Багато каші наварило. Мати наїлася досхочу. А горнятко все варить і варить. Як його зупинити?

Треба було промовити: — Раз, два, три. Більше не вари! — та мати якось забула ці слова, а дівчинки не було вдома. Горнятко варить  та й варить. Уже вся кімната повна каші, і на ґанку каша, і на вулиці каша, а воно все варить і варить. Добре, що дівчинка недалечко від дому була. Вгледіла вона, що на вулиці діється, і бігом додому. Насилу пробилася, злізла на ґаночок, відчинила двері, й вигукнула:

— Раз, два, три. Більше не вари! І перестав горщик варити кашу.

А наварив її він стільки, що той, кому доводилося із села до міста їхати, мусив собі в каші дорогу проїдати.

Тільки ніхто на це не скаржився: дуже вже була каша смачна та солодка.

( 253 слова)

 

Завдання до тексту

 

  1. Твір «Горщик каші» - це:          

а)  оповідання;                   б)  казка;                           в)   легенда.   

 

  1. Чим дівчинка вразила бабусю?

а)  добротою , ввічливістю, щедрістю ;               

               б)  невихованістю, льодяним поглядом;                         

               в)   працьовитістю та самостійністю.                                                

  1. Чому горщик варив і варив кашу?

а)  мамі хотілося більше каші ;               

               б)  мама забула чарівні слова;                         

               в)   мати хотіла  пригостити кашею сусідів.                                   

 

  1. Якими словами можна зупинити горщик?

а)  Раз, два, три! Досить варити!               

               б)  Раз, два, три!  Зупинись!

в)   Раз, два, три! Більше не вари!                                                   

 

  1. Пронумеруй у квадратиках послідовність , у якій відбувалися події у творі.

Кому доводилося із села до міста їхати, мусив собі в каші дорогу проїдати.

   — Ти мені  ягід дала, а я тобі теж щось подарую. Ось тобі  горнятко.

           Добре, що дівчинка недалечко від дому була.

          Мати поставила горнятко перед собою й каже: — Раз, два, три! Горнятко, вари!

          Пішла дівчинка в ліс по ягоди і зустріла там бабусю.

        І перестав горщик варити кашу.

 

  1. А яку чарівну річ хочеш  мати ти? Чому?  

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самоаналіз

Як тобі було виконувати завдання (обведи потрібну відповідь)

Мені було дуже легко

СамооцынкаЯ все

виконав сам

Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Вчитель

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

 

Потребує значної уваги та допомоги вчителя

 

 

Самооцінка

docx
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
7056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку