Завдання для діагностичної роботи з літературного читання в 3 класі. Навичка читання мовчки. Брати Грімм "Горщик каші".
Діагностична робота. Навичка читання мовчки.
Дата _________________ ПІ дитини ________________________________________
Брати Грімм
Горщик каші
Була собі одна дівчинка. Пішла дівчинка в ліс по ягоди і зустріла там бабусю.
— Добридень, дівчинко, — сказала бабуся. — Дай мені ягід, будь ласка.
Поїла бабуся ягід та й сказала:
— Ти мені ягід дала, а я тобі теж щось подарую. Ось тобі горнятко. Досить тобі тільки сказати:
— Раз, два, три. Горнятко, вари!— і воно почне варити смачну, солодку кашу. А скажеш йому:
— Раз, два, три. Більше не вари! — і воно перестане варити.
— Спасибі, бабусю, — сказала дівчинка, взяла горнятко і пішла додому, до матері.
Зраділа мати цьому горнятку. Та й як не радіти? Без великих зусиль на обід завжди смачна, солодка каша готова.
Ось одного разу пішла дівчинка кудись з дому, а мати поставила горнятко перед собою й каже:
— Раз, два, три! Горнятко, вари!
Воно й почало варити. Багато каші наварило. Мати наїлася досхочу. А горнятко все варить і варить. Як його зупинити?
Треба було промовити: — Раз, два, три. Більше не вари! — та мати якось забула ці слова, а дівчинки не було вдома. Горнятко варить та й варить. Уже вся кімната повна каші, і на ґанку каша, і на вулиці каша, а воно все варить і варить. Добре, що дівчинка недалечко від дому була. Вгледіла вона, що на вулиці діється, і бігом додому. Насилу пробилася, злізла на ґаночок, відчинила двері, й вигукнула:
— Раз, два, три. Більше не вари! І перестав горщик варити кашу.
А наварив її він стільки, що той, кому доводилося із села до міста їхати, мусив собі в каші дорогу проїдати.
Тільки ніхто на це не скаржився: дуже вже була каша смачна та солодка.
( 253 слова)
Завдання до тексту
а) оповідання; б) казка; в) легенда.
а) добротою , ввічливістю, щедрістю ;
б) невихованістю, льодяним поглядом;
в) працьовитістю та самостійністю.
а) мамі хотілося більше каші ;
б) мама забула чарівні слова;
в) мати хотіла пригостити кашею сусідів.
а) Раз, два, три! Досить варити!
б) Раз, два, три! Зупинись!
в) Раз, два, три! Більше не вари!
□ Кому доводилося із села до міста їхати, мусив собі в каші дорогу проїдати.
□ — Ти мені ягід дала, а я тобі теж щось подарую. Ось тобі горнятко.
□ Добре, що дівчинка недалечко від дому була.
□ Мати поставила горнятко перед собою й каже: — Раз, два, три! Горнятко, вари!
□ Пішла дівчинка в ліс по ягоди і зустріла там бабусю.
□ І перестав горщик варити кашу.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз |
Як тобі було виконувати завдання (обведи потрібну відповідь) |
Мені було дуже легко |
СамооцынкаЯ все виконав сам |
Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Вчитель |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
|
Потребує значної уваги та допомоги вчителя |
Самооцінка