26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Урок "6 капелюхів мислення"

Про матеріал
Рушаємо в подорож ми за знаннями. Візьмемо кмітливість в дорогу із нами. Фантазія, вигадка стануть в пригоді. Отож,вирушаймо! Лінитися годі! Діти,чи знаєте ви який рекорд з швидкості читання встановила 16 – річна дівчинка з міста Києва Ірина Іванченко вона читає за хвилину 163 333 слова з повним розумінням прочитаного.  Діти, що потрібно робити. Щоб гарно читати?  А що ви полюбляєте читати найбільше ?
Перегляд файлу

 «Шість капелюхів мислення»

Хід уроку

       Рушаємо в подорож ми за знаннями.

         Візьмемо кмітливість в дорогу із нами.

        Фантазія, вигадка стануть в пригоді.

        Отож,вирушаймо! Лінитися годі!

Діти,чи знаєте ви який рекорд з швидкості читання встановила 16 – річна дівчинка з міста Києва Ірина Іванченко вона читає за хвилину 163 333 слова з повним розумінням прочитаного.

  • Діти, що потрібно робити. Щоб гарно читати?
  • А що ви полюбляєте читати найбільше ?

ІІІ. Мовленнєва розминка

 А щоб ми гарно читали нам допомагають наші оченятка. Давайте підготуємо їх за допомогою гри «Блискавка».

Веселі читайлики.

1. Гра «Блискавка»

 

 

 

 

 

 

 

2.Робота над скоромовкою

1. Читання вірша разом 

 

Як хочеться, щоб у світі було більше добрих людей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Як ви думаєте, діти, чого більше на землі – добра чи зла?
  • В чому воно проявляються?

          Я до вас сьогодні йшла

          І торбинку цю знайшла.

          Це напевно зайчик був,

          Під пеньком її забув.

         Я торбинку підняла

         І до школи принесла.

         Глянь у неї навмання-

        Капелюшки і казочка нова

        Для нас лежать у ній.

Ілюстрація казки розрізана на пазли (діти складають ілюстрацію, на зворотньому боці – склади , з яких складається назва казки «___________»)

- От і дізналися яка казка у нас в гостях.

-Тут не тільки казка, а й  різні завдання. Спробуємо їх виконати?

- Що значить народна казка?

- Чим відрізняється від літературної?

- Сьогодні за допомогою капелюшок ми  прочитаємо, проаналізуємо нашу казку.

Зараз ми пригадаємо , як повинні працювати з ними.

Білий: Білий капелюх наводить на думку про папір. Білий капелюх зв'язаний із інформацією. Тобто читаємо казочку.

Жовтий капелюх:шукаємо щось позитивне.

Чорний капелюх:  ми думаємо чи правда це , які тут недоліки, тобто шукаємо щось негативне.

Червоний капелюх: ми передаємо емоції, шукаємо відповіді на запитання ,які у мене з цього приводу виникають почуття.

Зелений капелюх:  творчість, втілення нових  пропозицій та ідей.

Синій капелюх: підбиття підсумків, чого ми досягли.

Починаємо працювати?

Я одягаю білий капелюшок. І так відкрили підручник   на с.61 Казку «____________________________________»

Будьте уважні, бо білий капелюшок може перейти до вас.

Готові? Слідкуємо!

-Отже , ми з вами прочитали казочку. І  кожен із нас задумався над значенням  деяких слів.Зверніть увагу на нашу стіну слів. Зараз ми зв’язуємо  значення деяких слів.

  •  
  •  
  •  

Як називається наша казка?

-Хто головні  герой казки ?

- Чому лисичка відмовила зайчику?

Чому зайчику і іншим звірям хотілося б побачити пана Коцького?

_Чому ніхто звірів не хотів звати пана Коцкого?

-Чому лисичка порадила всім сховатися?

_Чим закінчилася казочка?

– Молодці, білий капелюшок справився зі своїм завданням

  • А зараз ми попрацюємо у групах. Але пригадаємо ії.___
  1. Ми працюємо разом.
  2. Говорити коротко і чітко не перебиваючи інших.
  3. Працюють всі.
  4. Критикуй не товариша, а не ідею.
  5. Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.

-Ото ж ми дотримуємось правил.

-У кожного з вас є конверти. У них є завдання. Починаємо працювати.(діти працюють)

Тож слово надається чорному капелюхові. нн

Чорний – оцінка ситуації з точки зору наявності недоліків, ризиків та загроз її розвитку.

1. Тож, розкажіть, будь-ласка, що найнеприємніше в цій казці.

2. Прослухайте музику, який уривок він нагадує вам?

Отже, завдяки чорному капелюху, ми дізналися, що найнеприємніше в цій казці.

_ Тепер час надати слово жовтому капелюху.

Жовтий – всі позитивні сторони.

– Ви розповіли про те, що відбулося за допомогою білого капелюха. Згадали вже про неприємні речі. Та в будь-чому можна завжди знайти позитивні сторони. Саме вони і допоможуть нам довідатися про можливості жовтого капелюха.

1.Що хорошого в цій казці відбулося?

2. Чим хотілося б вам , щоб казка закінчилася б?

Отже, в житті не буває тільки поганих або тільки хороших ситуацій. Іноді буває погано, тоді потрібно надіти жовтий капелюшок. І у ньому ти маєш побачити хороше. Бо якщо одягаємо жовтий капелюшок, то ніби одягаємо рожеві окуляри і вчимо свій розум та свою душу бачити тільки хороше.

Червоний    капелюх.

В червоному капелюхові говорять тільки про почуття й емоції, які виникли під час прослуховування казки.

1. Які почуття й емоції у вас виникли під час слухання казки?

2.Як ви вважаєте, які емоції були у звірів коли пан Коцький  сказав «Ня-уу»?

 

Зелений капелюх.

Зелений капелюх – це капелюх творчості. У ньому ми відправимося в країну фантазій. Вигадаємо продовження цієї легенди.

1.Скласти продовження казки.

 

Хто придумає кінець, той і буде молодець!

Синій капелюх.

Час для підсумку настав. Синій капелюшок нам в цьому допоможе. Він упорядковує і підсумовує почуте і сказане.

1. Чи сподобалась вам казка?

2.За що ви б хотіли похвалити звірів ?

 3.Яку пораду дали б лисичці?

От і казочці кінець,

Хто працював – молодець.

Колективне складання сенкану.

1.Лисиця.

2.

3.

4.

5.

– Ви просто молодці! Дуже гарно сьогодні попрацювали.

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\чорний.png1. Тож, розкажіть, будь-ласка, що найнеприємніше в цій казці.

2. Прослухайте музику, який уривок він нагадує вам?

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\чорний.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\жовтий.jpg1.Що хорошого в цій казці відбулося?

2. Чим хотілося б вам , щоб казка закінчилася б?

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\жовтий.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Які почуття й емоції у вас виникли під час слухання казки?

2.Як ви вважаєте, які емоції були у звірів коли пан Коцький  сказав «Ня-уу»?

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\червоний.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\червоний.png

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\зелений.png1.Скласти продовження казки.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\зелений.png

 

Всі сіли за ___________.

Коли це веде лисичка свого____________________

Доводить до _____________, всі його чекають.Посміхаються.

— Ма-у!.. Ма-у!.. Ма-у!..Радий Вас_____________________

Я хочу, щоб ми були ___________________- сказав кіт.

_ Пригощайсь , мовили всі разом ___________________.

Всі смакували борщем. Він вийшов дужееее смачний. Тому, що приготовлений з любовю та ____________.

Кіт запросив  свої  товаришів на смачний пиріг який приготував власноруч. От і казочці кінець, а хто слухав______________________.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\синій.jpg

1. Чи сподобалась вам казка?

2.За що ви б хотіли похвалити звірів ?

 3.Яку пораду дали б лисичці?

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6 капелюх\синій.jpg

 

docx
Додано
8 листопада 2020
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку