Діагностична робота з читання (читання мовчки) №2 3 клас

Про матеріал

Перевірка навички читання мовчки здійснюється в письмовій формі фронтально за показниками: спосіб, темп, розуміння прочитаного. Учні мають прочитати текст мовчки і письмово виконати завдання. Завдання подані для двох варіантів.

Перегляд файлу

Діагностична робота з читання (читання мовчки) №2

____________________ 3-Б класу

_________________________________________________

 

ЗНАЙОМСЯ — ВУЖ

 

Якщо тобі доведеться зустрітися в лісі із змією, перш за все подивися на її голівку. Найчастіше це може бути звичайний вуж, голова якого прикрашена двома жовтими плямами. Хай собі повзе у своїх справах, а ти крокуй спокійно далі. Переслідувати вужа тобі не варто — він не отруйна змія. Зазвичай він сягає довжини 1-1,5 метри.

Живуть вужі на берегах озер, річок, у трав’яних болотах, а також у лісі серед кущів. Вони добре плавають, звиваючись зиґзаґами і виставляючи над водою голову. Риб вони не чіпають, віддаючи перевагу жабам та ящіркам.

Вуж має чимало ворогів. На нього полюють орли-змієїди, шуліки, зрідка лелеки, а із звірів — лисиці, борсуки, норки, куниці.

Дуже полюбляють вужі грітися на сонечку. Для цього вони оби­рають зручні місця — купини, каміння, гілки дерев, що звисають над водою. У спеку змії опускаються на дно водоймищ, щоб на деякий час охолодитися.

Коли настає зима, звичайні вужі впадають в заціпеніння, попередньо сховавшись у безлюдні місця, куди менше проникає холод, наприклад, у глибокі нори гризунів, тріщини ґрунту, купи каміння тощо. Навесні вони пробуджуються і залишають свої сховища.

Вужі періодично линяють, скидаючи роговий покрив, який в міру зростання стає затісний. Для цього вуж обирає вузькі щілини і, проповзаючи крізь них, легко вивільняється від старої шкіри. Вужі абсолютно не шкідливі. Їхній роздвоєний язичок, який невігласи звуть жалом, слугує змії органом нюху та дотику.

Не треба вужа позбавляти життя. Його можна вільно брати до рук. Потрапляючи в неволю, вуж стає зовсім ручним. Одомашнену змію потрібно купати, не забувати про воду для пиття. Та все ж таки вужакові найкраще жити на волі.                                             (252 сл.)    

В. Герасимов

Завдання для перевірки розуміння прочитаного

ІІ варіант

 

1. Визначте жанр твору   А) легенда;

Б) науково-популярне оповідання;

В) казка.

 

2. При зустрічі в лісі із змією перш за все подивіться А) на колір її шкіри;

Б)  на її голівку;

В) на довжину тіла.

3. У велику спеку вужі   А) ховаються в гущавині;

Б) опускаються на дно водойм;

В)  залазять у щілини.

 

4. Роздвоєний язичок вужа служить йому   А) для охолодження тіла;

Б)  для відлякування ворогів;

В) органом нюху та дотику.

 

5. Речення «Дуже полюбляють вужі грітися на сонечку» відноситься до

А) зачину тексту

Б) основної частини тексту

В) кінцівки тексту

 

6. До якої збірки можна розмістити твір «Знайомся – вуж»:

https://kbimages1-a.akamaihd.net/f312faca-ac8f-4b63-bf43-08a6d21f52e8/353/569/90/False/opovidannja-kazky-j-virshi-pro-tvaryn.jpghttps://img.yakaboo.ua/media/catalog/product/cache/1/image/398x565/234c7c011ba026e66d29567e1be1d1f7/4/0/403611_63728542.jpghttp://bookks.com.ua/image/cache/data/17(2)-400x570.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

А)                                                       Б)                                      В)

 

7. Продовжить речення

У спеку змії _________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Навесні вони _________________________________________________________________

Не треба вужа _______________________________________________________________

C:\Users\Reinford\Desktop\Вимова і написання слів з дзвінкими приголосними.jpg8. Доведіть чому вужакові найкраще жити на волі?

 

 


Діагностична робота з читання (читання мовчки) №2

____________________ 3-Б класу

_________________________________________________

 

ЗНАЙОМСЯ — ВУЖ

 

Якщо тобі доведеться зустрітися в лісі із змією, перш за все подивися на її голівку. Найчастіше це може бути звичайний вуж, голова якого прикрашена двома жовтими плямами. Хай собі повзе у своїх справах, а ти крокуй спокійно далі. Переслідувати вужа тобі не варто — він не отруйна змія. Зазвичай він сягає довжини 1-1,5 метри.

Живуть вужі на берегах озер, річок, у трав’яних болотах, а також у лісі серед кущів. Вони добре плавають, звиваючись зиґзаґами і виставляючи над водою голову. Риб вони не чіпають, віддаючи перевагу жабам та ящіркам.

Вуж має чимало ворогів. На нього полюють орли-змієїди, шуліки, зрідка лелеки, а із звірів — лисиці, борсуки, норки, куниці.

Дуже полюбляють вужі грітися на сонечку. Для цього вони оби­рають зручні місця — купини, каміння, гілки дерев, що звисають над водою. У спеку змії опускаються на дно водоймищ, щоб на деякий час охолодитися.

Коли настає зима, звичайні вужі впадають в заціпеніння, попередньо сховавшись у безлюдні місця, куди менше проникає холод, наприклад, у глибокі нори гризунів, тріщини ґрунту, купи каміння тощо. Навесні вони пробуджуються і залишають свої сховища.

Вужі періодично линяють, скидаючи роговий покрив, який в міру зростання стає затісний. Для цього вуж обирає вузькі щілини і, проповзаючи крізь них, легко вивільняється від старої шкіри. Вужі абсолютно не шкідливі. Їхній роздвоєний язичок, який невігласи звуть жалом, слугує змії органом нюху та дотику.

Не треба вужа позбавляти життя. Його можна вільно брати до рук. Потрапляючи в неволю, вуж стає зовсім ручним. Одомашнену змію потрібно купати, не забувати про воду для пиття. Та все ж таки вужакові найкраще жити на волі.                                             (252 сл.)    

В. Герасимов

Завдання для перевірки розуміння прочитаного

І варіант

 

1. Визначте жанр твору   А) казка;

Б) легенда;

В) науково-популярне оповідання.

 

2. При зустрічі в лісі із змією перш за все подивіться А) на колір її шкіри;

Б)  на довжину тіла;

В) на її голівку.

3. У велику спеку вужі   А) залазять у щілини;

Б)  ховаються в гущавині;

В)  опускаються на дно водойм.

 

4. Роздвоєний язичок вужа служить йому   А) органом нюху та дотику;

Б)  для відлякування ворогів;

В) для охолодження тіла.

 

5. Речення «Не треба вужа позбавляти життя» відноситься до

А) зачину тексту

Б) основної частини тексту

В) кінцівки тексту

 

6. До якої збірки можна розмістити твір «Знайомся – вуж»:

 А) http://bookks.com.ua/image/cache/data/17(2)-400x570.jpg     Б) https://img.yakaboo.ua/media/catalog/product/cache/1/image/398x565/234c7c011ba026e66d29567e1be1d1f7/4/0/403611_63728542.jpg     В) https://kbimages1-a.akamaihd.net/f312faca-ac8f-4b63-bf43-08a6d21f52e8/353/569/90/False/opovidannja-kazky-j-virshi-pro-tvaryn.jpg

 

7. Продовжить речення

Живуть вужі ________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Дуже полюбляють вужі _______________________________________________________

Потрапляючи в неволю ________________________________________________________

C:\Users\Reinford\Desktop\Вимова і написання слів з дзвінкими приголосними.jpg8. Доведіть чому вужакові найкраще жити на волі?

 

docx
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
5518
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку