Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________
Діагностична робота з курсу ЯДС № 5
І варіант
1. Прийшла весна. Пригадай весняні місяці. Запиши скільки днів у кожному з них.
|
Дата |
Температура повітря |
Стан неба- хмарність |
Опади |
Інші явища |
Вітер |
|
|
|
|
|
|
3. Познач ознаки людини, як частини природи та суспільства.
1. Народжується 6. Працює
2. Мислить 7. Росте
3. Дихає 8. Створює об’єкти
4. Живиться 9. Рухається
5. Розмовляє 10. Навчається
4. Визнач послідовність змін, які уже відбулися з тобою. Доповни таблицю.
№ |
Етапи розвитку |
Вік |
1. |
|
До 1 року |
2. |
|
Від 1 до 3 років |
3. |
|
Від 3 до 6 років |
4. |
|
Від 6 до 10 років |
5. Пригадай будову людини. Зафарбуй синім кольором назви частин тіла людини,
а жовтим – назви органів травлення.
6. Вибери продукти для свого шкільного ланч боксу.
8. Підпиши державні символи України.
__________ __________ __________ __________ ___________ __________ __________
23 серпня відзначають ____________________________________________,
а 24 серпня - _____________________________________________________.
9. Розглянь маршрут мандрівки третьокласників. Напиши, які міста вони відвідали.
10. Намалюй або напиши про те, яку користь ти можеш принести суспільству.
Самооцінка
Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________
Дата ________________ ПІ дитини ______________________________________________
Діагностична робота з курсу ЯДС № 5
ІІ варіант
1. Прийшла весна. Пригадай весняні місяці. Запиши скільки днів у кожному з них.
1_________________ 2. ____________________ 3. ________________
2.Пригадай, яка дата цього дня (число і місяць), заповни календар спостережень за погодою.
|
Дата |
Температура повітря |
Стан неба- хмарність |
Опади |
Інші явища |
Вітер |
|
|
|
|
|
|
3. Познач ознаки людини, як частини природи та суспільства.
1. Народжується 6. Працює
2. Навчається. 7. Росте
3. Створює об’єкти. 8. Розмовляє
4. Живиться 9. Рухається
5. Мислить 10. Дихає
4. Визнач послідовність змін, які уже відбулися з тобою. Доповни таблицю.
№ |
Етапи розвитку |
Вік |
1. |
Немовля |
|
2. |
Ранній вік |
|
3. |
Дошкільник |
|
4. |
Молодший шкільний вік |
|
5. Пригадай будову людини. Зафарбуй зеленим кольором назви органів чуттів,
а жовтим – назви частин тіла людини.
6. Вибери продукти для свого шкільного ланч боксу.
8. Підпиши державні символи України.
_________ __________ __________ __________ __________ __________ __________
14 жовтня відзначають ____________________________________________,
а 24 серпня - _____________________________________________________.
9. Розглянь маршрут мандрівки третьокласників. Напиши, які міста вони відвідали.
10. Намалюй або напиши про те, яку користь ти можеш принести суспільству.
Самооцінка
Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________
ЯДС |
||
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює |
№1, 2 |
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
№ 3 |
ПРО3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
№ 5 |
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
№ 6 |
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
№ 7 |
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
|
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі |
№ 4 |
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
|
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
№ 9 |
ГІО4 |
Розповідає про минуле і сучасне |
|
ГІО5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя |
|
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
|
ГІО7 |
Усвідомлює себе як громадянина України |
№ 8 |
ГІО8 |
Дотримується принципів демократичного громадянства |
|