Дата _______________ ПІ дитини _______________________________
Діагностична робота з української мови №5. І варіант
Дієслова та числівники.
1. Пригадай порядкові та кількісні числівники, доповни схему стрілками.
дванадцятий |
|
три |
|
двадцять п’ять |
|
четвертий |
|
сто |
|
сороковий |
|
п’ятдесятий |
Склади і запиши речення з порядковим числівником.
_____________________________________________________________________
2. Пригадай словникові слова, перевір їх написання, познач наголоси.
Вилосипед, шістцот, дециметер, директор,
кипіти, електрека, кишеня, коликтив, каридор.
З двома словами склади і запиши речення.
Підкресли дієслова.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
3. Прочитай прислів’я. Підкресли дієслова.
Боржник весело бере, а сумно віддає.
Краще прийти на п’ять хвилин раніше, ніж на хвилину пізніше.
В чужім оці порошину бачить, а в своєму пенька не замічає.
Знайди серед них антоніми. Запиши їх.
_______________________________________________________________________________
Запиши синонім до виділеного слова.
_____________________________________________________________________________
4. Напиши два SMS повідомлення своїм однокласникам про правила поведінки на перерві.
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
5. Склади словосполучення так, щоб подані дієслова вживалися в прямому та переносному значеннях.
Пряме значення Переносне значення
_______________________ співає ______________________
_______________________ біжить ______________________
_______________________ прийшла ______________________
6. Спиши текст, замінивши час виділених дієслів на минулий.
Іде вона, іде , поки ноги несуть, а як почало вечоріти, бачить маленьку хатку й заходить до неї відпочити. Посеред хатки стоїть столик. На ньому було сім мисочок. А вздовж стіни стоять сім ліжечок, кожне накрите білим, як сніг, простирадлом.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Ілюстрації до яких казок використані в роботі? Пронумеруй. Допиши назви.
|
«Білосніжка та гномів» |
|
«Вовк та козенят» |
|
« поросят» |
|
« місяців» |
|
« цапки» |
|
« ведмеді » |
Самооцінка
Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________
Дата _______________ ПІ дитини _______________________________
Діагностична робота з української мови №5. ІІ варіант
Дієслова та числівники.
1. Пригадай порядкові та кількісні числівники, доповни схему стрілками.
дванадцять |
|
третій |
|
двадцять п’ятий |
|
четвертий |
|
сотий |
|
сорок |
|
п’ятдесятий |
Склади і запиши речення з кількісним числівником.
_____________________________________________________________________
2. Пригадай словникові слова, перевір їх написання, познач наголоси.
Велосипед, пятсот, деціметр, деректор,
кипіти, електрика, кешеня, колектив, каридор.
З двома словами склади і запиши речення.
Підкресли дієслова.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
3. Прочитай прислів’я. Підкресли дієслова.
Всяк хоче взяти, а ніхто не хоче дати.
Гостре словечко коле сердечко.
Добра порада виведе, а погана заведе.
Знайди серед них антоніми. Запиши їх.
_______________________________________________________________________________
Запиши синонім до виділеного слова.
_____________________________________________________________________________
4. Напиши два SMS повідомлення своїм однокласникам про правила поведінки на перерві.
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
5. Склади словосполучення так, щоб подані дієслова вживалися в прямому та переносному значеннях.
Пряме значення Переносне значення
_______________________ чекає ______________________
______________________ сміється ______________________
_______________________ завітала ______________________
6. Спиши текст, замінивши час виділених дієслів на минулий.
Так Білосніжка господарює в хаті гномів. Вони зранку йдуть в гори, де шукають руду й золото, а ввечері вертаються додому, а вона на той час готує їм їсти. Цілий день дівчинка вдома сама, тому добрі гноми застерігають її, щоб нікого не впускала до хати!
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Ілюстрації до яких казок використані в роботі? Пронумеруй. Допиши назви.
|
« цапки» |
|
«Білосніжка та гномів» |
|
« поросят» |
|
« ведмеді » |
|
« місяців» |
|
«Вовк та козенят» |
Самооцінка
Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________
Українська мова (мова навчання) |
||
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно
|
№ 7 |
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
№ 3 |
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
№1,2,4 |
МОВ3.1 |
Охайно оформлює письмову роботу |
|
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
№ 4 |
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
№2 |
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
№ 1,2, 4,6 |
МОВ4.1 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
№1,5 |