Діагностична робота з української мови за темою "Числівник. Дієслово." 3 клас. За підручником М. Захарійчук.

Про матеріал
Діагностична робота з української мови за темою "Числівник. Дієслово." 3 клас. За підручником М. Захарійчук.
Перегляд файлу

 Дата _______________  ПІ дитини _______________________________

  Діагностична робота з української мови №5.                    І варіант

Дієслова та числівники.

1. Пригадай порядкові та кількісні числівники, доповни схему стрілками.

порядкові

 

дванадцятий

кількісні

 

три

двадцять п’ять

четвертий

сто

сороковий

п’ятдесятий

Склади і запиши речення з порядковим числівником.

_____________________________________________________________________

2. Пригадай словникові слова, перевір їх написання, познач наголоси.

                                                    Вилосипед,  шістцот,  дециметер,  директор,

                                            кипіти,  електрека,  кишеня,  коликтив,  каридор.

                                              З двома словами склади і запиши речення.

                                                    Підкресли   дієслова. 

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

3.  Прочитай прислів’я. Підкресли дієслова.

Боржник весело бере, а сумно віддає.

Краще прийти на п’ять хвилин раніше, ніж на хвилину пізніше.

В чужім оці порошину бачить, а в своєму пенька не замічає.

Знайди серед них антоніми. Запиши їх.

_______________________________________________________________________________

Запиши синонім до виділеного слова.

_____________________________________________________________________________

4. Напиши два SMS повідомлення своїм однокласникам про правила поведінки на перерві.

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

 

5. Склади словосполучення так, щоб  подані дієслова вживалися в прямому та переносному значеннях.

    Пряме значення                                    Переносне значення

_______________________     співає    ______________________

_______________________    біжить    ______________________

_______________________  прийшла  ______________________

 

6.  Спиши текст, замінивши час виділених дієслів на минулий.

          Іде вона, іде , поки ноги несуть, а як почало вечоріти, бачить маленьку хатку й заходить до неї відпочити. Посеред хатки стоїть столик. На ньому було сім мисочок. А вздовж стіни стоять сім ліжечок, кожне накрите білим, як сніг, простирадлом.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Ілюстрації до яких казок використані в роботі? Пронумеруй. Допиши назви.

 

«Білосніжка та                                      гномів»

 

«Вовк та                                                       козенят»

 

«                                   поросят»

 

«                                                              місяців»

 

«                       цапки»

 

«                      ведмеді »

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№__________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

       Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________

Дата _______________  ПІ дитини _______________________________

  Діагностична робота з української мови №5.                    ІІ варіант

Дієслова та числівники.

1. Пригадай порядкові та кількісні числівники, доповни схему стрілками.

порядкові

 

дванадцять

кількісні

 

третій

двадцять п’ятий

четвертий

сотий

сорок

п’ятдесятий

Склади і запиши речення з кількісним числівником.

_____________________________________________________________________

2. Пригадай словникові слова, перевір їх написання, познач наголоси.

                                                    Велосипед,  пятсот,  деціметр,  деректор,

                                                           кипіти,  електрика,  кешеня,  колектив,  каридор.

                                              З двома словами склади і запиши речення.

                                                    Підкресли   дієслова. 

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

3.  Прочитай прислів’я. Підкресли дієслова.

Всяк хоче взяти, а ніхто не хоче дати.

Гостре словечко коле сердечко.

Добра порада виведе, а погана заведе.

Знайди серед них антоніми. Запиши їх.

_______________________________________________________________________________

Запиши синонім до виділеного слова.

_____________________________________________________________________________

4. Напиши два SMS повідомлення своїм однокласникам про правила поведінки на перерві.

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

 

5. Склади словосполучення так, щоб  подані дієслова вживалися в прямому та переносному значеннях.

    Пряме значення                                    Переносне значення

_______________________     чекає    ______________________

______________________    сміється   ______________________

_______________________  завітала  ______________________

 

6.  Спиши текст, замінивши час виділених дієслів на минулий.

          Так Білосніжка господарює в хаті гномів. Вони зранку йдуть в гори, де шукають руду й золото, а ввечері вертаються додому, а вона на той час готує їм їсти. Цілий день дівчинка вдома сама, тому добрі гноми застерігають її,  щоб нікого не впускала до хати!

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Ілюстрації до яких казок використані в роботі? Пронумеруй. Допиши назви.

 

«                       цапки»

 

«Білосніжка та                                      гномів»

 

«                                   поросят»

 

«                      ведмеді »

 

«                                                              місяців»

 

«Вовк та                                                       козенят»

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

 

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№__________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №_____________________
  5.  Мені було дуже важко. № _________________________________________________

       Цікавими для мене виявилися завдання № ____________________________________

 

 

 

Українська мова (мова навчання)

МОВ1

Взаємодіє з іншими  усно

 

№ 7

МОВ2

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

№ 3

МОВ3.1

Створює письмові висловлювання

№1,2,4

МОВ3.1

Охайно оформлює письмову роботу

 

МОВ3.2

Взаємодіє  письмово  в онлайн просторі

№ 4

МОВ3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

№2

МОВ3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

№ 1,2, 4,6

МОВ4.1

Досліджує  власне індивідуальне мовлення

№1,5

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Назарова Оксана
    Дякую! Із задоволенням скористалася Вашою роботою!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 березня 2021
Переглядів
4295
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку