Конспект заняття з англійської мови для дітей 5-6 років на тему "Зима. Зимові розваги"

Про матеріал
Мета: закріпити лексичні одиниці по темі, конструкцію «я вмію …»; ознайомити з новими словами; формувати навички усного мовлення у ситуації; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, мовленнєву реакцію; виховувати любов до природи. Тип заняття: комбіноване.
Перегляд файлу

Тема: Зима. Зимові розваги

Мета: закріпити лексичні одиниці по темі, конструкцію «я вмію …»; ознайомити з новими словами; формувати навички усного мовлення у ситуації; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, мовленнєву реакцію; виховувати любов до природи.

Тип заняття: комбіноване.

Обладнання: мяч, флеш-картки «Погода», флеш-картки «Зимові розваги», запис анімованої пісні «I’m a little snowman».

План заняття

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Привітання.
  2. Мовленнєва розминка.
  3. Фонетична розминка.
  4. Ознайомлення з темою заняття.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Актуалізація ЛО по темі (зимова погода).
  2.                   Закріплення ЛО по темі. Гра «Is it sunny?»

3. Актуалізація ЛО по темі (зимові розваги).

4. Закріплення конструкції «I can … (я можу)» і лексики по темі.

5. Фізкультхвилинка. Вірш “The Snowman”

6. Пісня «I’m a little snowman».

7. Ознайомлення з правилами нової гри і новими лексичними одиницями (Wake up! Catch me!). Гра «Ведмідь та зайці».

ІІІ. Заключна частина заняття.

1. Підведення підсумків.

2. Рефлексія.

3. Прощання.

 

 

 

Хід заняття

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання.

П: Good morning!

Діти: Good morning!

2. Мовленнєва розминка.

Діти передають м’ячик і розпитують один одного про настрій.

How are you? – I am fine.

3. Фонетична розминка.

П: Чи взяли ви сьогодні язички з собою?

А ваші язички вже прокинулися?

Коли вранці язичок прокидається, він дивиться у віконце і завжди дивується, яка чудова погода - [ɔ:]. Сонечко всміхається язичку [i], і язичок посміхається теж [i:].

Потім він прибирає в будиночку. Вибиває пил з килиму [t], здуває пил з меблів [w] .

Прибравши в кімнаті, язичок іде гуляти. На вулиці його зустрічає щеня [r]. Язичок посміхається йому [i:] , і вони гарно проводять час.

4. Ознайомлення з темою заняття.

П: Язички наші теж прокинулись. Скажіть мені, яка пора року зараз?

(Відповіді дітей)

П: Сьогодні ми продовжуємо розмовляти про зиму. Пригадаємо те, що вже вивчили і пограємо в ігри.

ІІ. Основна частина заняття.

  1. Актуалізація ЛО по темі (зимова погода).

П: Давайте пригадаємо, яка погода буває взимку.

(Педагог демонструє флеш-картки, діти називають погоду).

  1. Закріплення ЛО по темі.

Гра «Is it sunny?»

П: Уявіть, що ви зібралися на прогулянку, але не знаєте, яка сьогодні погода. Розпитайте товаришів про погоду.

(Одна дитина сідає на стільчик напроти інших . Ведучий показує картку з зображенням погоди за спиною цієї дитини так, щоб інші бачили, а дитина ні.

Дитина запитує у товаришів Is it sunny/windy/cold? Діти, дивлячись на картку, відповідають Yes/No. Гра триває, доки дитина не вгадає погоду. Після третьої спроби діти можуть підказувати рухами.)

  1. Актуалізація ЛО по темі (зимові розваги).

П: Про погоду ми дізналися. Час йти на прогулянку. Давайте пригадаємо, що ми вміємо робити взимку.

(Діти повторюють слова і вирази за педагогом, дивлячись на флеш-картки).

  1. Закріплення конструкції I can … (я можу) і лексики по темі.

П: Розкажіть, що ви вмієте робити взимку.

(Діти по черзі виходять до дошки, вказують на флеш-картку і розповідають, що вони вміють робити взимку. Черга визначається м’ячиком. Той, хто розповів , обирає наступного, передаючи йому м’яч).

  1. Фізкультхвилинка.

Вірш “The Snowman”

П: Давайте зліпимо сніговика разом.
(Діти повторюють рухи за педагогом).

 

THE SNOWMAN

Roll a snowball large,                     (Make circle using arms.)
Then one of middle size.              (Make circle using both hands.)
Roll a snowball small,                     (Make a circle using one pointer finger and a                                  thumb.)
Use lumps of coal for eyes.           (Make two fists, then raise them to your eyes.)

Place a carrot for a nose,              (Make one hand a carrot and raise to nose.)
An old hat on his head.                 (Place pretend hat on his head.)
And for his necktie,
Tie a ribbon red.                           (Tie a pretend ribbon around your neck)

A pipe goes in his mouth.  (Stick thumb in mouth)
Now buttons on his vest,                  (Make fists go down chest.)
And there he stands so round and fat.  (Stand up proud, stick out chest, hands on hips.)
Of snowmen, he’s the best.

 

  1. Пісня «I’m a little snowman».

П: В нас вийшов чудовий сніговик, який вміє співати. Давайте проспіваємо пісню разом з ним.

Спочатку пригадаємо слова.

(Діти повторюють слова за педагогом потім слухають анімовану пісню і співають).

I’m a little snowman,

Look at me!

Here are my buttons,

One, two, three.

Here are my eyes

And here is my nose.

I’m wearing scarf and hat.

Brrr.. It’s cold.

https://www.youtube.com/watch?v=zai7x5FU8xE

  1. Ознайомлення з правилами нової гри і новими лексичними одиницями.

Гра «Ведмідь та зайці».

П: Пригадайте, який звір спить взимку?

(Відповіді дітей).

Пограємо в гру «Ведмідь та зайці».

Ведмідь буде спати ось тут. Інші діти перетворюються на зайців. Зайчикам сумно зимою, їм хочеться пограти з ведмедем. Тому ми будемо його будити. Спочатку звуками, а потім словами.

Повторюйте за мною. (Діти виконують команди педагога : Step forward! Jump! Hop! Clap your hands! Stamp your feet! Sing a song!)

Щоб розбудити ведмедя, скажемо : Bear! Bear! Wake up! Catch me!

(Ведмідь прокидається і намагається спіймати дітей. Кого спіймали, той вибуває з гри.)

ІІІ. Заключна частина заняття.

  1. Підведення підсумків.

П: Що ми з вами вивчали сьогодні?

  1. Рефлексія.

П: Що вам сподобалось на занятті.

  1. Прощання.

П: Good bye!

Діти: Good bye!

 

1

 

docx
Додано
17 січня
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку